سیگنال های تجاری

ساخت وبلاگ

blockcast. cc- اخبار مربوط به blockchain ، dlt ، cryptocurrencyoverview از توسعه زیست محیطی کاردانو: آیا می توانید این چرخش را برنده شوید؟220 بازدید کل اگرچه Cardano به طور رسمی وارد دوره قراردادهای هوشمند شده است و به نظر می رسد برنامه های زیست محیطی "شکوفه کامل" هستند ، در واقع ، وجود دارد.

Overview of Cardano Ecological Development: Can you win this tuaround?

اگرچه Cardano به طور رسمی وارد دوره قراردادهای هوشمند شده است و به نظر می رسد برنامه های زیست محیطی "شکوفه کامل" هستند ، اما در واقع هیچ کاربردی وجود ندارد که بتواند کل پرچم Cardano را حمل کند.

عنوان اصلی: "اولین تجربه اکوسیستم Cardano: قبلاً فراز و نشیب های زیادی بود ، اما دنبال کردن مسیر آینده دشوار نیست" نوشته شده توسط: موسسه تحقیقات Bai Ze

با احیای پروژه Defi ، زنجیرهای عمومی در دو ماه گذشته پدید آمده اند. مفاهیمی مانند GameFI ، NFTFI و SocialFI به تدریج ظهور کرده اند. به نظر می رسد که blockchain در "تابستان" دیگری ، به جز مواردی که اغلب ذکر شده است ، طلبی است. علاوه بر زنجیره هوشمند Ethereum و Binance (از این پس به عنوان BSC) ، برخی از زنجیره های عمومی در حال ظهور مانند چند ضلعی ، Terra ، بهمن و Fantom به تدریج توجه مردم را به خود جلب کرده اند.

Cardano ، که زمانی توسط جامعه رمزنگاری به عنوان قدرتمندترین رقیب اتریوم در نظر گرفته می شد ، از پیشرفت آهسته توسعه قرارداد هوشمند نیز شکایت شد. کاردانو سرانجام امسال پیشرفت خود را تسریع کرد و به طور رسمی آلونزو را در تاریخ 13 سپتامبر ، زمان پکن به پایان رساند. با به روزرسانی سخت چنگال ، Cardano به طور رسمی وارد "دوران قرارداد هوشمند" شد ، پروژه های زیست محیطی و کاربران می توانند در نهایت بتوانند قراردادهای هوشمند را در Cardano اجرا و اجرا کنند.

براساس داده ها ، مبلغ تعهد کل در شبکه Cardano در حال حاضر از 23 میلیارد ADA فراتر می رود و 70. 8 ٪ از کل گردش ADA را به خود اختصاص می دهد. با توجه به ارزش کل نشانه های تعهد شده ، کاردانو در حال حاضر با ارزش تعهد 55. 4 میلیارد دلار در رده دوم قرار دارد و از زنجیرهای عمومی مردمی مانند Polkadot ، Ethereum 2. 0 و Avax پیشی می گیرد. سولانا در رده اول قرار دارد. ارزش تعهد در حال حاضر 63. 6 میلیارد دلار آمریکا است.

گذشته و حال قراردادهای هوشمند Cardano

در کل نقشه راه Cardano ، 5 مرحله اصلی وجود دارد ، یعنی بایرون ، شلی ، گوگون ، باشو و ولتایر ، که نمایانگر بنیاد فناوری زنجیره ای عمومی ، مشوق های تعهد ، قراردادهای هوشمند ، عملکرد بهینه شده و حاکمیت زنجیره ای و آنچه در حال حاضر هستیم هستیمگوگوئن است که نشانگر دوران قراردادهای هوشمند است.

 Can we win this tuaround?

blockchain cardano چگونه کار می کند؟

مقاله سفید Cardano اولین مقاله blockchain است که منتشر شده است و توسط بسیاری از متخصصان و دانشمندان دانشگاهی در زمینه blockchain و رمزنگاری از بسیاری از دانشگاه های برتر بررسی شده است. این تضمین می کند که برنامه های مفصلی برای جلوگیری از مشکلات آینده از قبل ساخته شده است. بنابراین ، Cardano با ویژگی های ابتکاری خود متمایز است.

اثبات عدالت

Ouroboros یک مکانیسم اجماع بدون اجازه cryptocurrency است که بر اساس اثبات سهام (POS) انجام می شود. این دستگاه در blockchain Cardano اجرا شده است و همراه با رمزنگاری به نام ADA است. تأییدیه های موجود در POS از شبکه معدنکاری مانند POW BTC استفاده نمی کنند ، اما از سهام ADA خود برای شرکت در معاملات تأیید و تأیید استفاده می کنند.

کلیه اعتبار سنجی که مشارکت می کنند ، پاداش ADA را دریافت می کنند و کسانی که نشانه های ADA خود را به استخر سهام خود واگذار می کنند نیز پاداش های مربوط به سهام خود را دریافت می کنند. دارندگان ADA می توانند در رای گیری برای ویژگی های آینده مانند رأی گیری کاتالیزور پروژه شرکت کنند.

Hydra راه حل مقیاس پذیری بازی Cardano است که به معنی 1 میلیون معاملات در ثانیه (TPS) است. از فناوری UTXO استفاده می کند تا Cardano را به یک سیستم جهانی پایدار تبدیل کند.

Cardano Quantum Proof از عملکرد هش رمزنگاری SHA-256 استفاده می کند ، که به ورودی هر طول اجازه می دهد تا به یک خروجی با طول ثابت تبدیل شود. علاوه بر این ، ورودی از هش خروجی غیرممکن است.

به طور خاص ، به منظور ارائه بهترین راه حل برای مشکلات سرعت و گسترش در سایر blockchains ، blockchain Cardano به دو لایه اصلی تقسیم می شود:

  • لایه تسویه حساب: این لایه مانند دفترچه ای کار می کند که شامل کلیه معاملات تاریخی است که توسط پروتکل Cardano POS تأیید شده است.
  • Computing Layer: لایه DAPP در Cardano اجرا می شود ، و قراردادهای هوشمند را اجرا می کند.

مدل زنجیره عمومی Cardano را درک کنید

برای درک مدل Cardano ، ابتدا باید مدل های بیت کوین و اتریوم را درک کنیم.

Ethereum یکی از اولین ارزهای رمزپایه مبتنی بر حساب اصلی است که در قسمت blockchain ایجاد شده است ، و رویکرد بسیار متفاوتی را برای مدل خروجی معاملات ناآگاهانه بیت کوین (UTXO) می گیرد. در مدل حساب Ethereum ، وضعیت جهانی blockchain در بلوک مین ذخیره نمی شود. در عوض ، آن را در گره محلی ذخیره می کند و سپس با مقایسه "stateroot" یا وضعیت کلی سیستم موافقت می شود.

دستگاه مجازی Ethereum (EVM) معاملات را به عنوان رویدادها تفسیر می کند و نتایج انتقال دولت این رویدادها را مطابق با وضعیت قبلی تعیین می کند. این امر باعث می شود تا توسعه دهندگان درک و تسهیل ساخت بسیاری از dapps مانند Uniswap ، Aave ، Curve و غیره را آسان تر کنند.

با استفاده از مدل خروجی معاملات ناشایست بیت کوین (UTXO) ، بهترین راه برای درک این موضوع ، برخورد با معاملات بیت کوین به عنوان معاملات نقدی است. با استفاده از پول نقد ، فرض کنید من یک قبض 10. 00 دلاری دارم و می خواهم یک قطعه آب نبات را با قیمت 2. 00 دلار خریداری کنم. در این حالت ، من UTXO اصلی 10. 00 دلار را دارم و سپس آن را به صندوقدار ارسال می کنم و 2. 00 دلار پرداخت می کنم. صندوقدار دو UTXO 1. 00 دلار دریافت می کند ، زیرا تغییر من 5. 00 دلار و سه $ UTXO دریافت می کنم. صندوقدار در مجموع 2. 00 دلار آمریکا دارد ، من 8. 00 دلار آمریکا دارم ، اما وقتی آنها به هم اضافه می شوند تا "مانده حساب" من را تشکیل دهند ، چندین UTXO متفاوت دارم. صورتحساب اصلی من 10. 00 دلاری "مصرف" شده است. در عوض ، من اکنون مجموعه ای از 1 ، 5 و یک نوار آب نبات را دارم ، در حالی که صندوقدار مجموعه ای از 1s و یک آب نبات مفقود را دارد.

و مدل Cardano با ایجاد یک مدل UTXO گسترده (EUTXO) به ریشه صنعت باز می گردد. این در اصل یک UTXO است ، اما دارای دو کارکرد اضافی است-توانایی حفظ وضعیت قرارداد و امکان اجرای کد قرارداد مشابه برای کل دنباله معامله. EUTXO داده ها و مقادیر سفارشی را به معاملات اضافه می کند ، که به منطق دلخواه اجازه می دهد تا با این معاملات تعامل داشته باشد و درب قراردادهای هوشمند را باز کند.

تعداد زیادی دفاعی پر پیچ و خم وجود دارد ، اما پیاده روی جاده دشوار نیست.

بزرگترین سؤالی که ADA از زمان انتشار آن دریافت کرده است ، انتقاد از تعداد کل نشانه های صادر شده است. با 45 میلیارد صدور و 57. 61 ٪ از گردش خون ، ADA با شفافیت و نقدینگی قیمت ارز مورد بازجویی قرار گرفته است.

اما این بدان معنی نیست که مزایای آن مبهم است:

فناوری لایه بندی

پروتکل چند لایه Cardano عملکردهای پیشرفته ای را انجام می دهد و یک لایه تسویه حساب بر اساس آن دارد که کاملاً با لایه کنترل مرتبط است. لایه کنترل قراردادهای هوشمند را فقط برای نظارت هویت اجرا می کند ، در حالی که لایه تسویه حساب یک واحد حساب برای انجام نقل و انتقالات ناشناس کاربران خواهد داشت. در این توافق نامه به دنبال پذیرش تعادل فلسفی بین تنظیم و عدم تمرکز ، تعادل این الزامات به روشی ظریف و مؤثر و ایجاد یک رویکرد رمزنگاری است.

مکانیسم اجماع پیشرفته

ADA بر اساس الگوریتم اثبات سهام OurOboros ساخته شده است. سیستم امنیتی OuroBoros می تواند از دقت ریاضی عملکردهای کاردانو اطمینان حاصل کند. بر خلاف شکل اجماع اثبات بیت کوین اثبات کار (POW) ، Cardano SL از اثبات روش Stake (DPOS) برای دستیابی به اجماع استفاده می کند.

رشته تحقیقات دانشگاهی

IOHK ، شرکت توسعه پروژه Cardano ، توسط دو وزن سنگین تأسیس شد: چارلز هوسکینسون و جرمی وود ، هر دو عضو اصلی اصلی اتریوم. IOHK با دانشمندان برجسته تحقیقات اساسی جهان همکاری می کند ، که بیشتر آنها توسط همسالان دانشگاهی ارزیابی شده است. کلیه مؤلفه های اصلی و زمینه های کاربردی کار از چنین تحقیقاتی با اهداف عملی و بهترین راه برای دستیابی به آنها شروع می شود. مهندسان از تکنیک های ریاضی دقیق استفاده می کنند تا استانداردهای سختگیرانه ای را که معمولاً فقط در زمینه های پرخطر مانند هوافضا و نرم افزار بانکی با ظرفیت بزرگ در صنعت blockchain برای توسعه پروژه Cardano استفاده می شوند ، تعبیه کنند.

Cardano گاز بالایی نخواهد داشت که ناشی از مشکلات همزمانی اتریوم است

همزمانی اساساً عمل شرکت کنندگان در سیستم به طور همزمان دسترسی ، کمک یا تعامل با همان شیء است.

Ethereum can handle concurrency in a relatively reliable way, except for gas costs, because the platform is structured in such a way that the entire EVM is a huge global state. Participants can access the smart contract at the same time. Both Alice and Bob can exchange ETH ->USDC در UNISWAP با تعامل با همان قرارداد هوشمند ، اما وقتی تعداد زیادی از شرکت کنندگان شروع به تلاش برای دسترسی به همان چیزها می کنند ، در همان زمان بسیار تحت تأثیر قرار می گیرد. به عنوان مثال ، اگر به Minting NFT در Ethereum نگاه می کنید ، ممکن است کاربران در نهایت صدها دلار برای گاز صرفاً برای نعناع NFT هزینه کنند.

و Cardano از مدل EUTXO برای وارد کردن حالت در هر UTXO در blockchain Cardano استفاده می کند. این یک کشور جهانی نیست که اتریوم مسدود شود. بنابراین ، هنگام تعامل با Cardano ، از دیدگاه کاربر از یک دیدگاه ، تورم قابل توجهی (هزینه ها) را کاهش می دهد. قیمت این امر این است که هنگام تعامل با قرارداد هوشمند پلوتوس ، نماینده باید قرارداد را "مصرف" کند و مصرف قرارداد باعث ایجاد مشکلاتی خواهد شد زیرا سایر نمایندگان نمی توانند در آن زمان با قرارداد ارتباط برقرار کنند. این مربوط به یقین Cardano-هنگام تعامل با قرارداد هوشمند آن است ، دقیقاً می دانید چه چیزی را در خروجی دریافت خواهید کرد. هر بلوک می تواند صدها معاملات را انجام دهد ، اما برای اینکه چندین عامل بتوانند با همان قرارداد ارتباط برقرار کنند.

تازه واردان اول می آیند؟اکوسیستم Cardano آماده رفتن است

با توجه به نمودار نمایش پروژه اکولوژیکی که توسط Cardians ذکر شده است ، فقط در سه ماه از ماه مه تا اوت 2021 ، اکوسیستم Cardano با 130+ پروژه از جمله 6 محصول وام و 5 سیستم عامل راه اندازی IDO ، 2 سیستم عامل دارایی مصنوعی افزایش یافته است. 2 پروژه Stablecoin ، 1 بازار مشتقات ، 1 محصول بیمه غیر متمرکز ، 5 محصول اوراکل ، 4 نمودار/چک ، 17 معاملات غیر متمرکز همه (DEX ، 15 کیف پول ، 8 محصول پرداخت ، 52 پروژه بازی NFT/زنجیره ای و 24 پروژه طبقه بندی نشده.

 Can we win this tuaround?

اولین تجربه پروژه زیست محیطی

مبادله غیر متمرکز

زمان راه اندازی Mainnet: سه ماهه چهارم 2021

مقدمه: در اول سپتامبر 2021 ، Cardno Testnet برای اولین بار چنگال سخت آلونزو را انجام داد. بلافاصله پس از آن ، یک مبادله غیر متمرکز جوان "Minswap" Testnet خود را در 3 سپتامبر راه اندازی کرد و به اولین DAPP تبدیل شد که در Cardano مستقر شد.

مقدمه: تبادل ، کسب و ساخت DEX نسل بعدی در blockchain Cardano. تجارت ، ساختن پل ها و تبدیل به یک ارائه دهنده نقدینگی در بازارهای مالی که برای همه باز و در دسترس است.

زمان راه اندازی Mainnet: سه ماهه چهارم 2021

مقدمه: Cardax یک مبادله غیرمتمرکز است که به کاربران امکان می دهد تا با ADA هر نوع توکین بومی را در زنجیره کاردانو تجارت کنند.

زمان راه اندازی Mainnet: سه ماهه چهارم 2021

مقدمه: اولین پلتفرم تجارت غیر متمرکز با کارایی بالا در blockchain Cardano.

مقدمه: Ergodex یک مبادله غیر حضوری و غیر متمرکز است که امکان انتقال سریع ، آسان و ایمن نقدینگی بین شبکه های ERGO و Cardano را فراهم می کند.

مقدمه: ADAX یک پروتکل نقدینگی خودکار است که معاملات در اکوسیستم Cardano را به روشی کاملاً غیر متمرکز و غیر متقاطع تسهیل می کند.

زمان راه اندازی Mainnet: سه ماهه سوم 2021

مقدمه: یک مبادله غیر متمرکز بومی و مقیاس پذیر در blockchain Cardano

امانت گرفتن

زمان انتشار: انتظار می رود در سه ماهه سوم 2021

مقدمه: MELD اولین پروتکل غیر متمرکز و غیر حضوری برای وام گرفتن و وام دادن به فیات و ارزهای رمزنگاری شده در Cardano است

مقدمه: AADA یک بستر وام دهنده دارایی رمزگذاری شده در Cardano است. قراردادهای هوشمند اجازه می دهند دارایی ها را واریز کرده و دارایی را جمع آوری کرده و دارایی را قرض داده و عملیات مالی را انجام دهند.

مقدمه: الگوریتم منحنی نرخ بهره و توافق نامه نقدینگی غیر حضوری مبتنی بر تهیه ارائه دهندگان نقدینگی و تقاضای وام گیرندگان.

بستر دارایی مصنوعی

زمان زنده: اکتبر 2021

مقدمه: نیلی یک الگوریتم مبتنی بر Cardano و یک پروتکل سنتز خودمختار برای قرار گرفتن در معرض قیمت زنجیره ای دارایی های دنیای واقعی است.

بازار مشتقات

مقدمه: این یک بستر پیمانکاری چند منظوره غیر متمرکز است که در Polkadot ، Cardano ، Polygon مستقر شده است.

بیمه غیر متمرکز

مقدمه: پیشرفت بیشتر.

تور NFT/ زنجیره ای

مقدمه: Bondly Will نسل بعدی کلکسیون های دیجیتال را از طریق پروژه های رمزگذاری شده ، مارک ها و هنرمندان قدرت می دهد.

زمان راه اندازی: انتظار می رود در پایان سه ماهه سوم

مقدمه: Adazoo یکی از اولین بازی های مستقر در NFT است که در Blockchain Cardano اجرا می شود.

مقدمه: این بازار تجارت NFT در Cardano است.

زمان راه اندازی: انتظار می رود در پاییز 2021

مقدمه: این یکی از اولین بازی های مبتنی بر NFT است که در Blockchain Cardano اجرا می شود.

مقدمه: این یک بازار جهانی NFT مبتنی بر جامعه در Blockchain Cardano است.

خلاصه: آیا Cardano می تواند در این چرخش پیروز شود؟

اگرچه شبکه Cardano به روزرسانی قراردادهای هوشمند را به اتمام رسانده است و انواع برنامه های زیست محیطی آماده راه اندازی هستند ، اما به نظر می رسد "شکوفه کامل" است ، اما در واقع ، هیچ کاربردی وجود ندارد که بتواند کل پرچم Cardano را حمل کند.

اگرچه "بنیاد فنی" تیم توسعه Cardano بسیار زیاد است ، و بیش از 100 مقاله دانشگاهی در مورد فناوری اساسی این blockchain منتشر شده است ، اما می تواند شبکه Cardano خود در برابر هجوم معاملات توسط تعداد زیادی از کاربران در این امر مقاومت کند. همان زمان؟هنوز ناشناخته است.

همانطور که مدیر بازاریابی Cardano گفت: بگذارید این مسئله را روشن کنیم. در جاده برجستگی هایی وجود خواهد داشت. تجربه اولیه کاربر ممکن است کامل نباشد. برخی از DAPP های اولیه مشکل دارند. ما برخی از تیم های توسعه خوب و برخی از تیم های توسعه بد را خواهیم دید. این یک blockchain غیر متمرکز بدون مجوز است ، بنابراین این اجتناب ناپذیر است. برخی از dapps ممکن است ایمن نباشند. پلت فرم Secure Layer 1 Cardano استحکام و تضمین بالا را فراهم می کند و پلوتوس برای به حداقل رساندن امکان سوء استفاده طراحی شده است. اما شیوه های برنامه نویسی بد همیشه خطرات را برای کاربران DAPP به وجود می آورد. همچنین اجتناب ناپذیر است که ما می توانیم انتظار داشته باشیم که بازیگران بد امیدوار باشند که از طریق هک کردن ، بهره برداری از آسیب پذیری ها و غیره از آن استفاده کنند.

ساختار فعلی بازار زنجیره عمومی کاملاً تغییر کرده است. پیش از این ، ETH ، BSC ، چند ضلعی و سپس Solana ، Terra ، Fantom و سایر blockchain های تازه کار وجود داشت. عملکرد آنها در بازار برای همه آشکار است. با نگاهی به کل بازار زنجیره ای عمومی ، حریف Cardano فقط اتریوم نیست ، بلکه برای خارج شدن از بازار مستقل خود باید یک طرح استراتژیک مؤثر را شروع کند.

منتظر ظهور اکولوژی و امواج بزرگ ، خواه Cardano می تواند در چرخش برنده شود ، و اینکه آیا توسعه اکولوژیکی می تواند شایسته ارزش بازار مکان سوم در بازار رمزگذاری شده باشد ، ما صبر خواهیم کرد و خواهیم دید.

اولین ISPO چند تکنیکی جهان - توسط Genius X - از 12 سپتامبر ، Epoch 363 آغاز می شود!

Genius X ، یک Launchpad انقلابی و شتاب دهنده تجارت برای کمک به راه اندازی Web3 به سرعت ، مقیاس و Edge ، از اعلام اولین ISPO چند ساله در جهان هیجان زده است. من می خواهم اطلاعات بیشتری کسب کنم!

مقاله اصلی را در Blockcast بخوانید

منبع اصلی

سلب مسئولیت: Cardano Feed یک جمع کننده خبری غیر متمرکز است که روزنامه نگاران ، تأثیرگذار ، ویراستاران ، ناشران ، وب سایت ها و اعضای جامعه را قادر می سازد تا اخبار مربوط به اکوسیستم Cardano را به اشتراک بگذارند. کاربر همیشه باید تحقیقات خود را انجام دهد و هیچ یک از این مقالات توصیه های مالی نیستند. محتوا فقط برای اهداف اطلاعاتی است و لزوماً منعکس کننده نظر ما نیست.

سیگنال های تجاری...
ما را در سایت سیگنال های تجاری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محسن رضایی بازدید : 73 تاريخ : دوشنبه 29 اسفند 1401 ساعت: 23:54

فعالیت های انسانی به طور گسترده توزیع قدرت قانون را نشان می دهد. با در نظر گرفتن تجارت سهام به عنوان یک فعالیت انسانی معمولی در حوزه مالی ، اولین هدف این مقاله تأیید اعتبار این است که آیا توزیع قانون مشهور قانون در این فعالیت قابل مشاهده است. جالب اینجاست که این مقاله تعیین می کند که تعداد روزهای جمع آوری سرب و سرب بین جفت سهام ، توزیع قانون را در هر دو بازار سهام ایالات متحده و چین بر اساس 10 سال داده های معاملاتی مطابقت می دهد. بر اساس این یافته ، این مقاله توزیع قانون را برای تعریف رسمی اثر سرب و سرب ، تشخیص جفت سهام با اثر سرب-پایین ، و سپس طراحی یک استراتژی سرمایه گذاری خالص سرب و همچنین با ادغام سرمایه گذاری را طراحی می کند. استراتژی سرب و LAG به استراتژی های کلاسیک آلفا فاکتور. آزمایشات انجام شده بر روی 20 استراتژی مختلف فاکتور آلفا نشان می دهد که هر دو عملکرد بهتری نسبت به استراتژی معیار انتخاب شده دارند و استراتژی سرب-LAG سیگنال های مفیدی را ارائه می دهد که عملکرد استراتژی های اصلی فاکتور را بهبود می بخشد. بنابراین نتایج ما نشان می دهد که اثر سرب و سرب ممکن است اطلاعات موثری را برای طراحی استراتژی های سرمایه گذاری سودآورتر فراهم کند.

معرفی

پدیده سرب و سرب ، پدیده ای که در آن یک امنیت حرکت قیمت دیگری را با تأخیر زمانی هدایت می کند ، به صورت تجربی مشهود است که در بازارهای مالی وجود دارد (گونگ و همکاران 2016). اگرچه مفهوم "اثر سرب و سرب" در بسیاری از مطالعات اتخاذ شده است (کوبایاشی و تاکاگچی 2018) ، کمتر کسی تعریف رسمی از این مفهوم را ارائه داده است ، و معنای اساسی آن همیشه سازگار نیست. برخی از مطالعات بر نحوه تولید بازده سهام بیشتر با استفاده از "پدیده سرب و سرب" (Stübinger 2019) متمرکز شده اند ، اما اغلب نتوانسته اند ویژگی های تعبیه شده خود را انجام دهند. برای این منظور ، این مطالعه با هدف پاسخ به سؤالات زیر: (1) آیا چندین الگوی پایدار در بازارهای سهام وجود دارد که با پدیده سر ب-LAG مشخص می شوند؟(2) چگونه می توانیم به طور رسمی اثر سر ب-LAG را تعریف کنیم تا یک پایه محکم برای تشخیص چنین اثری فراهم شود؟(3) آیا تشخیص اثر سرب و سرب می تواند طراحی استراتژی های سرمایه گذاری سودآورتر را که احتمال بیشتری برای کسب بازده اضافی دارند ، امکان پذیر کند؟

تعریف "اثر سرب و سرب" معادل "رابطه سرب و سرب" نیست. یعنی اگر نوسانات سهام امروز از نوسانات سهام دیگر تقلید کند ، گفته می شود که این دو سهام در طی دو روز پیاپی که در آن اولی است ، یک "رابطه سرب و سرب" دارد و دومی رهبر است. در حقیقت ، کاملاً متداول است که یک سهام در طی یک سال از سهام دیگری پیروی کند. بنابراین ، یک رابطه گاه به گاه و سرب می تواند به صورت تصادفی تلقی شود ، که خیلی معنی دار نخواهد بود. با این حال ، اگر روزهای سرب و سرب یک جفت سهام به اندازه کافی طولانی باشد که به طور قابل توجهی با یک واقعه تصادفی متفاوت باشد ، می توان اثر را بین این زوج وجود داشت. بر این اساس ، اولین انگیزه کار ما تعریف اثر سرب و سرب با ارائه یک الگوی آزمایش آماری است ، هدف از آن قضاوت در مورد اینکه آیا روزهای مشخص شده توسط یک رابطه سرب و سرب (از این پس ، "روزهای سرب")در آمار به طور قابل توجهی طولانی هستند.

هنگامی که تعریف اثر سرب و سرب از نظر علمی تعیین می شود ، می توان روشی را برای تشخیص جفت سهام که با اثر سرب و سرب مشخص می شوند ، ارائه داد. با این حال ، ابتدا باید به دو سؤال پرداخته شود. اینها عبارتند از: (1) چگونه متغیرهای خارجی بر نتایج تشخیص تأثیر می گذارند و (2) نتایج تشخیص نسبت به این متغیرهای خارجی تأثیرگذار حساس هستند؟پاسخ این دو سؤال درک ما از مدل تشخیص پیشنهادی را عمیق تر می کند. الگوهای متغیرهای خارجی که بر نتایج تأثیر می گذارند ، ما را قادر می سازد تا با انتخاب مقادیر متغیر مناسب ، مدل پیشنهادی را اتخاذ کنیم. استحکام مدل پیشنهادی به دلیل استفاده از شیوه های سرمایه گذاری در بازارهای موجود در دنیای واقعی قابل توجه است زیرا استحکام یک مدل برای طراحی استراتژی های سرمایه گذاری مطلوب است. بر این اساس ، پاسخ این دو سؤال خصوصیات مدل پیشنهادی را نشان می دهد.

به عنوان یک کاربرد معمولی ، اثر سرب و سرب شناسایی شده هدف از آن در هدایت سرمایه گذاری در بازارهای سهام در دنیای واقعی اتخاذ می شود. ظاهرا ، تشخیص جفت سهام با اثر سرب و سرب قابل توجهی می تواند به نفع سرمایه گذاران باشد زیرا حرکات قیمت پیروان از رهبران خود تقلید می کند. بنابراین ، این مطالعه ابتدا عملکرد استراتژی خالص سر ب-LAG را بررسی می کند و سپس در صورت رضایت بخش قضاوت می کند. اگر رضایت بخش باشد ، ما اثر سرب و سرب تشخیص داده شده را به عنوان یک سیگنال تقویت در نظر خواهیم گرفت و سپس آن را به برخی از استراتژی های سرمایه گذاری کلاسیک برای پیشنهاد استراتژی های سرمایه گذاری تقویت اضافه خواهیم کرد. به طور کلی ، هنگامی که یک استراتژی اساسی توسط یک استراتژی دیگر تقویت می شود ، ما از آن به عنوان یک استراتژی سرمایه گذاری تک تقویت کننده یاد می کنیم. استراتژی آلفا-فاکتور به عنوان استراتژی اساسی انتخاب شده است و استراتژی پیشنهادی سرب و سرب ما برای تقویت آن اتخاذ شده است. بر این اساس ، انگیزه سوم طراحی استراتژی های سرمایه گذاری سودآور بر اساس اثر سرب و سرب شناسایی شده و سپس آزمایش عملکرد آن در یک استراتژی سرمایه گذاری خالص و استراتژی های پیشرفته پیشنهادی است.

به طور خلاصه ، مشارکت این مطالعه به شرح زیر است: (1) ویژگی های پدیده سر ب-LAG در زمینه بازار سهام ایالات متحده و چین بررسی شده است. در نتیجه ، تعداد جفت سهام که با رابطه سرب و سرب مشخص می شوند ، توزیع قانون مشهور قانون را برآورده می کند ، که شواهد جدیدی را ارائه می دهد که نشان می دهد توزیع قانون به طور گسترده در دنیای واقعی وجود دارد (Clauset et al. 2009) وبه طور خاص در حوزه مالی (گابایکس و همکاران 2003).(2) یک تعریف رسمی از اثر سرب و سرب مطابق با اصول آزمایش آماری ارائه شده است ، و یک روش تشخیص بر اساس این تعریف ارائه شده است. شایان ذکر است که بیشتر مطالعات موجود ، رابطه سرب و سرب بین سهام را به عنوان یک پدیده می دانند (Scherbina and Schlusche 2020 ؛ Dao et al. 2018 ؛ Huth and Abergel 2014) ، در حالی که این مطالعه این پدیده را به یک اثر بالا می برد. بر این اساس ، اثر سرب و سرب باید به طور رسمی از طریق آزمایش آماری تعریف شود ، که پایه و اساس مطالعات آینده را برای مقایسه و تشخیص اثر سرب و سرب در سناریوهای مختلف فراهم می کند. عقلانیت و استحکام رویکرد تشخیص پیشنهادی با تعیین چگونگی تأثیر متغیرهای خارجی بر اثر سرب و سرب ، با دقت مورد بررسی قرار می گیرد.(3) چند استراتژی سرمایه گذاری سودآور بر اساس اثر سر ب-LAG شناسایی شده ، به موازات مطالعات طراحی و اعتبار سنجی قبلی مانند شن و همکاران ، طراحی و تأیید می شوند.(2017) ، Xiong و همکاران.(2020) ، فلوری و ریگولی (2021) و ژانگ و همکاران.(2021). در اینجا هر دو استراتژی خالص سر ب-LAG و استراتژی های تقویت نتایج صدا را در مورد عملکرد اثر سر ب-LAG شناسایی شده گزارش می دهند.

باقیمانده این مقاله به شرح زیر سازماندهی شده است."کار مرتبط با بخش" کار مربوطه را بررسی می کند تا به وضوح سهم فوق الذکر را ترسیم کند."روش بخش برای تشخیص اثر سرب و سرب" اثر سر ب-LAG را تعریف می کند و یک روش تشخیص را پیشنهاد می کند."نتایج اصلی و اعتبار سنجی در بازارهای سهام در دنیای واقعی" به بررسی ویژگی های پدیده سرب-LAG بر اساس یک مجموعه داده انتخاب شده در دنیای واقعی ، روش تشخیص پیشنهادی را اعمال می کند و استحکام روش را آزمایش می کند."استراتژی های سرمایه گذاری بخش مبتنی بر اثر سر ب-LAG شناسایی شده" استراتژی های سرمایه گذاری را طراحی می کند و عملکرد آنها را تأیید می کند تا عملکرد اثر سرب و سرب شناسایی شده را نشان دهد. و "نتیجه گیری بخش و کار آینده" این مطالعه را خلاصه می کند و در مورد کارهای احتمالی آینده بحث می کند.

کار مرتبط

کار ما به طور مستقیم با دو زمینه از مطالعات موجود مرتبط است: این شامل پدیده سرب و سرب در بازارهای سهام و استراتژی متمرکز آلفا-فاکتور است که به طور گسترده در بازارهای سهام اتخاذ شده است. هر قسمت به صورت جداگانه در بخش های زیر بررسی می شود.

پدیده سرب و سرب در بازارهای سهام

پدیده سر ب-LAG یک موضوع مالی کلاسیک است که مورد توجه محققان بی شماری قرار گرفته است (Conlon et al. 2018). اول ، یک سؤال اساسی به طور گسترده ای در ادبیات مورد بررسی قرار گرفته است: آیا پدیده سرب و سرب در بازار سهام وجود دارد؟به طور کلی ، پدیده سرب و سرب می تواند در داده های فرکانس بالا مانند حرکات 5 دقیقه قیمت سهام مشاهده شود. هر دو جونگ و نیژمان (1997) و هوت و ابرگ (2014) تصور کردند که رابطه سرب و سرب یک واقعیت تلطیف شده اساسی در فرکانس های بالا است. Fonseca and Zaatour (2017) ، Dao et al.(2018) ، Buchcheri و همکاران.(2019) ، Campajola و همکاران.(2020) ، و بسیاری دیگر به وجود پدیده سرب-LAG در داده های با فرکانس بالا ، عوامل تأثیرگذار یا حتی منشأ بالقوه آن اشاره نمی کنند. با این حال ، هنگامی که در داده های با فرکانس بالا مشاهده می شود ، این پدیده اغلب به جای "اثر سرب و سرب" "رابطه سرب و سرب" نامیده می شود. در بیشتر موارد ، رابطه سرب و سرب در داده های با فرکانس بالا ناپایدار است. از آنجا که طبق گفته های Tóth و Kertész (2006) و Curme و همکاران.(2015) ، ظاهر آن به احتمال زیاد گاه به گاه است ، کار ما با هدف تدوین یک رویکرد جدید برای یافتن یک رابطه با سرب پایدار در طی یک دوره طولانی مدت مبتنی بر آزمایش آماری و تغییر نام چنین روابط پایدار سرب - "سر ب-اثر تاخیر "به عنوان نشانه ای از اهمیت آماری آن.

دوم ، ادبیات موجود به بررسی چگونگی استفاده از پدیده سرب-LAG در طراحی استراتژی های سرمایه گذاری برای بازارهای سهام در دنیای واقعی می پردازد. به طور معمول ، استراتژی های سرمایه گذاری که از پدیده سرب و سرب استفاده می کنند ، اغلب در استراتژی تجارت با فرکانس بالا ، که مطابق با نتایج است ، تغییر می کند. Stübinger (2019) یک الگوریتم مسیر علّی بهینه را توسعه داد و استراتژی های داوری آماری را برای داده های فرکانس بالا بر اساس پدیده سرب-LAG طراحی کرد. با این حال ، طراحی یک استراتژی سرمایه گذاری بر اساس داده های با فرکانس بالا هنوز اشکالاتی دارد. طبق گفته های Krauss (2017) ، استراتژی های معاملاتی با فرکانس بالا با هزینه های کمیسیون بیشتر و آستانه معامله بالاتر برای سرمایه گذاران همراه است.

در مقابل ، اثر پایدار سرب و سرب کشف شده در داده های با فرکانس پایین ، به دلیل زمان تجارت اختیاری و آستانه فنی کم ، شیوه های سرمایه گذاران کوچک و متوسط را تسهیل می کند. Scherbina و Schlusche (2020) و Gupta و Chatterjee (2020) خاطرنشان كردند كه رابطه سرب و LAG پیش بینی خارج از نمونه را قادر می سازد و در نتیجه به طراحی استراتژی های سرمایه گذاری كمك می كند. از این منظر ، این مطالعه همچنین می تواند به عنوان توسعه اثر قبلی منتشر شده ما (لی و همکاران ، 2021) ، که بر شناسایی عوامل ایجاد شده باعث پدیده سر ب-LAG می شود ، تلقی شود. با این حال ، این مطالعه با هدف توسعه استراتژی های جدید سرمایه گذاری با استفاده از پدیده سر ب-LAG ، و بنابراین این دو دارای اهداف تحقیقاتی واگرا هستند. برخلاف روزهای پی در پی سرب و سرب که در کار قبلاً منتشر شده ما مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است ، این مطالعه تعداد روزهای تجمعی سرب و تجمعی را در نظر می گیرد که به نفع استفاده از مدل در بورس های سهام در دنیای واقعی است.

با توجه به ادبیات و شکافهای فوق الذکر در تحقیقات موجود ، ما معتقدیم که مطالعه اثر سرب و سرب در داده های با فرکانس پایین به دلایل زیر معنی دار و حتی ضروری است: (1) تعریف اثر سرب-LAG استدر ادبیات موجود یکپارچه و مورد بحث قرار نگرفته است ، و بنابراین اهمیت اساسی پدیده سرب و سرب غالباً با وجود استفاده از همین نام متفاوت است.(2) مطالعات سنتی در مورد تشخیص پدیده سرب-LAG با استفاده از اقتصاد سنجی کلاسیک یا روشهای تحقیقاتی تجربی انجام می شود ، و بنابراین استفاده از تجزیه و تحلیل فنی داده محور برای تشخیص اثر سرب-LAG می تواند مطالعات موجود را با دیدگاه جدید تکمیل کند. و (3) ساختن روشهای سنتی طراحی استراتژی های سرمایه گذاری با استفاده از پدیده سرب و سرب کشف شده ، مطالعه ما ممکن است سیگنال های مؤثر را شناسایی کند ، که برای توسعه استراتژی سرمایه گذاری دارای اهمیت راهنمایی خواهد بود. بر این اساس ، این مطالعه با ارائه یک تعریف یکپارچه و محکم از اثر سرب و سرب و با استفاده از اثر سرب و سرب برای طراحی استراتژی های معاملاتی سودآور در بازارهای سهام در دنیای واقعی ، به ادبیات کمک می کند.

استراتژی عاملی آلفا

با توجه به استراتژی‌های سرمایه‌گذاری افزایش هدف ما، استراتژی عامل آلفا که از مدل قیمت‌گذاری دارایی‌های سرمایه‌ای سرچشمه می‌گیرد، به دلیل محبوبیت و اثربخشی آن در شیوه‌های سرمایه‌گذاری در دنیای واقعی، به عنوان استراتژی اصلی انتخاب می‌شود (شارپ 1964؛ ماکاروف و پلانتین 2015). عامل آلفا در استراتژی عامل آلفا به یک یا چند ویژگی سهام واکنش نشان می دهد. به عبارت دیگر، عوامل آلفای مختلف منعکس کننده ویژگی های سهام مختلف هستند. بنابراین، استراتژی عامل آلفا شامل چندین استراتژی خاص با استفاده از عوامل آلفای مختلف است. از آنجایی که عوامل آلفا به عنوان سیگنال های خرید و فروش در استراتژی عامل آلفا استفاده می شود، انتخاب آن هسته اصلی استراتژی است. به طور کلی، مطالعات موجود عمدتاً بر دو نوع عامل آلفای زیر تمرکز دارند: آلفای ارزش و آلفای معاملاتی.

آلفای ارزش از اصول یک سهام مشتق شده و ویژگی های ارزشی آن را توصیف می کند. آلفاهای ارزش شامل عوامل ارزش (بالاتی و همکاران 2017؛ ایسدوفر و همکاران 2019)، عوامل اندازه (لیو و همکاران 2019)، عوامل رشد (فاما و فرنچ 1998)، عوامل سودآوری (هو و همکاران) هستند، اما به آنها محدود نمی شود.، 2015؛ فاما و فرنچ 2015) و عوامل حرکت (فاما و فرنچ 2012؛ برگگرون و همکاران 2020). بر اساس مدل عامل بالغ، آلفاهای ارزش نه تنها ابزار ارزشمندی برای ارزش گذاری سهام، بلکه توضیح معقولی برای مقطع بازده سهام ارائه می کنند (Harvey et al. 2016). بر این اساس، زمانی که آلفای ارزش در یک استراتژی اتخاذ می شود، نشان می دهد که سرمایه گذار به عوامل زیربنایی ارزش سرمایه گذاری اهمیت می دهد (فاما و فرنچ 2016). برخلاف آلفاهای ارزش سنتی، آلفاهای معاملاتی بیشتر به الگوهای تعبیه شده در رفتارهای معاملاتی توجه می کنند (کاسگرین و جیمونگل 2019). آلفاهای تراکنش با استفاده از تحلیل تکنیکال به دست می آیند و از داده های تراکنش مشتق می شوند. با پیشرفت فعلی علم کامپیوتر، میلیون ها عامل آلفای تراکنش توسط الگوریتم های خودکار شناسایی شده اند. علیرغم فقدان توضیح خوب، درآمد نهایی ناشی از عوامل آلفای تراکنش نسبتاً رضایت بخش است (Kakushadze 2016). موسسات مالی بزرگ از چنین آلفاهای معاملاتی حمایت می کنند. به عنوان مثال، 101 عامل آلفا پیشنهاد شده توسط World Quant و 191 عامل آلفا از Guotai Junan Securities مورد استقبال بسیاری از موسسات و سرمایه گذاران قرار گرفته است.

استراتژی آلفا-فاکتور همیشه برای انتخاب سهام استفاده می شود. استراتژی پیشنهادی سرب و سرب در کار ما به تخصیص وزن هر سهام منتخب در یک سبد سرمایه گذاری کمک می کند. بنابراین ، ترکیب این دو استراتژی هنگام طراحی یک استراتژی تقویت راحت است. از آنجا که استراتژی آلفا-فاکتور شامل مدل های خاص متعددی با عوامل مختلف آلفا است ، ما آن را به عنوان استراتژی اصلی برای نشان دادن نمایندگی انتخاب می کنیم. اثر سرب و سرب در دسته تجزیه و تحلیل فن آوری محور قرار می گیرد و بنابراین با ALPHA های معامله ای طنین انداز می شود ، که با تجزیه و تحلیل فنی تعیین می شوند.

به همین دلیل ، ترکیب استراتژی معاملات سرب و LAG با ALPHA های معامله ای طبیعی تر خواهد بود. بر این اساس ، این مطالعه عمدتاً بر استراتژی های عاملی آلفای معامله ای متمرکز است که به عنوان استراتژی های اساسی هنگام طراحی استراتژی های سرمایه گذاری در نظر گرفته می شود. کار ما از پتانسیل بزرگ فاکتورهای آلفا موجود سوء استفاده می کند و با ادغام اثر سرب و سرب در استراتژی های موجود در آلفا ، چارچوبی را برای استراتژی های تقویت فراهم می کند.

روش برای تشخیص اثر سرب و سرب

شبکه سرب و سرب روزانه

اجازه دهید rآی تینرخ بازده سهام I را در روز t نشان دهید. بیان ریاضی آن به شرح زیر است:

سیگنال های تجاری...
ما را در سایت سیگنال های تجاری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محسن رضایی بازدید : 75 تاريخ : دوشنبه 29 اسفند 1401 ساعت: 23:37

Maria Azbel

توسط ماریا آزبل ، در تاریخ 30 سپتامبر 2022 به روز شد

در این پست نحوه چرخش نمودار در اکسل توضیح داده شده است. شما می توانید روش های مختلفی را برای چرخش نوار ، ستون ، پای و نمودارهای خط از جمله تغییرات 3 بعدی آنها بیاموزید. علاوه بر این ، چگونه می توانید ترتیب ترسیم مقادیر ، دسته ها ، سری و افسانه را معکوس کنید. کسانی که غالباً نمودارها و نمودارها را چاپ می کنند ، نحوه تنظیم ورق جهت چاپ را می خوانند.

اکسل نمایش جدول خود را به عنوان نمودار یا نمودار بسیار آسان می کند. شما فقط داده های خود را انتخاب کرده و روی نماد نوع نمودار مناسب کلیک می کنید. با این حال ، تنظیمات پیش فرض ممکن است برای شما مؤثر نباشد. اگر وظیفه شما این است که یک نمودار را در اکسل بچرخانید تا برش های پای ، میله ها ، ستون ها یا خطوط را به روشی متفاوت ترتیب دهید ، این مقاله برای شما مناسب است.

نمودار پای را در اکسل به هر زاویه ای که دوست دارید بچرخانید

Data labels in a pie chart overlap the title

اگر اغلب با اندازه های نسبی سر و کار دارید و نسبت های کل را نشان می دهید ، به احتمال زیاد از نمودارهای پای استفاده می کنید. در تصویر من در زیر ، برچسب های داده با هم همپوشانی دارند ، و این باعث می شود غیرقابل توصیف به نظر برسد. من قصد دارم آن را در ارائه پاورپوینت خود در مورد عادت های غذایی مردم کپی کنم و می خواهم که نمودار به نظر خوب برسد. برای رفع مسئله و تأکید بر مهمترین واقعیت ، باید بدانید که چگونه نمودار پای را در Excel در جهت عقربه های ساعت بچرخانید.

بنابراین ، می بینید که چرخش یک نمودار اکسل به هر زاویه ای بسیار آسان است تا زمانی که به همان روشی که شما نیاز دارید به نظر برسد. این برای تنظیم دقیق چیدمان برچسب ها یا مهمترین برش ها از آن مفید است.

نمودارهای 3 بعدی را در اکسل بچرخانید: نمودارهای چرخش ، ستون ، خط و نوار

A 3-D column chart in Excel

من فکر می کنم نمودارهای 3 بعدی بسیار جذاب به نظر می رسند. وقتی افراد دیگر نمودار 3 بعدی شما را می بینند ، ممکن است اعتقاد داشته باشند که شما همه چیز را در مورد تکنیک های تجسم اکسل می دانید. اگر نمودار ایجاد شده با تنظیمات پیش فرض به نظر نمی رسد به روشی که نیاز دارید ، می توانید با چرخاندن آن و تغییر چشم انداز آن را تنظیم کنید.

این صفحه همچنین به شما امکان می دهد عمق و قد و همچنین چشم انداز را تنظیم کنید. فقط با گزینه ها بازی کنید تا ببینید کدام مجموعه برای نوع نمودار شما بهترین است. در صورت تمایل می توانید از همان مراحل برای نمودارهای پای نیز استفاده کنید.

نمودارها را به 180 درجه بچرخانید: ترتیب دسته ها ، مقادیر یا سری را تغییر دهید

اگر نمودار مورد نیاز برای چرخش در اکسل محورهای افقی و عمودی را نشان می دهد ، می توانید به سرعت ترتیب دسته ها یا مقادیر ترسیم شده در آن محورها را معکوس کنید. علاوه بر این ، در نمودارهای 3 بعدی که دارای یک محور عمق هستند ، می توانید ترتیب ترسیم سری داده ها را بپیچید تا ستون های بزرگ 3 بعدی نمونه های کوچکتر را مسدود نکنند. همچنین می توانید افسانه را در نمودار پای یا ستون خود در اکسل دوباره تنظیم کنید.

ترتیب طرح بندی دسته ها را در یک نمودار معکوس کنید

Rotate your chart based on the Horizontal (Category) Axis

می توانید نمودار خود را بر اساس محور افقی (دسته) بچرخانید.

ترتیب ترسیم مقادیر را در یک نمودار معکوس کنید

Rotate your chart based on the Vertical (Value) Axis

مراحل ساده زیر را دنبال کنید تا مقادیر از محور عمودی چرخانده شود.

توجه داشته باشید. لطفاً به یاد داشته باشید که نمی توان ترتیب ترسیم مقادیر را در نمودار رادار معکوس کرد.

معکوس ترتیب ترسیم سری داده ها در یک نمودار 3 بعدی

Rotate your chart based on the Depth Axis

اگر یک ستون یا نمودار خط با محور سوم دارید ، که برخی از ستون ها (خطوط) را در مقابل سایرین نشان می دهد ، می توانید ترتیب ترسیم سری داده ها را تغییر دهید تا نشانگرهای بزرگ 3 بعدی داده های کوچکتر همپوشانی نداشته باشند. همچنین می توانید از مراحل زیر برای ایجاد دو یا چند نمودار برای نشان دادن تمام مقادیر از افسانه استفاده کنید.

موقعیت افسانه را در یک نمودار تغییر دهید

Pie chart with a legend at the bottom

در نمودار پای اکسل من در زیر ، افسانه در پایین قرار دارد. من می خواهم مقادیر افسانه ای را در سمت راست بدست آورم تا آنها را چشم نواز تر کند.

جهت گیری صفحه کار را اصلاح کنید تا بهتر از نمودار خود متناسب باشد

See like your chart looks like on the Print preview window

اگر فقط نیاز به چاپ نمودار خود دارید ، ممکن است برای اصلاح طرح کاربرگ بدون چرخاندن نمودار در اکسل کافی باشد. در تصویر من در زیر ، می بینید که نمودار به درستی مناسب نیست. به طور پیش فرض ، برگه ها در یک جهت گیری پرتره (بلندتر از عرض) چاپ می شوند. من قصد دارم طرح را به حالت منظره تغییر دهم تا تصویر من به نظر برسد که قابل چاپ باشد.

از ابزار دوربین برای چرخش نمودار اکسل خود به هر زاویه ای استفاده کنید

با استفاده از ابزار دوربین در اکسل می توانید نمودار خود را به هر زاویه ای بچرخانید. این امکان را به شما می دهد تا نتیجه را در کنار نمودار اصلی خود قرار دهید یا تصویر را در یک برگه جدید قرار دهید.

نکته. اگر می خواهید نمودار خود را با 90 درجه بچرخانید ، ممکن است ایده خوبی باشد که به سادگی نوع نمودار را تغییر دهید. به عنوان مثال ، از ستون به نوار.

Select the option More Commands… to add Camera tool

اگر به نوار ابزار دسترسی سریع بروید و روی فلش کشویی کوچک کلیک کنید ، می توانید ابزار دوربین را اضافه کنید. گزینه های بیشتر را انتخاب کنید ...

Select Camera and click Add

با انتخاب آن از لیست کلیه دستورات و کلیک بر روی افزودن ، دوربین را اضافه کنید.

اکنون مراحل زیر را دنبال کنید تا گزینه دوربین برای شما کار کند.

توجه داشته باشید. لطفاً به یاد داشته باشید ، امکان پذیر نیست که ابزار دوربین را روی نمودار خود قرار دهید زیرا نتیجه غیرقابل پیش بینی است.

توجه داشته باشید. استفاده از ابزار دوربین یک مشکل وجود دارد. اشیاء حاصل ممکن است از نمودار واقعی وضوح کمتری داشته باشند. آنها ممکن است دانه دار یا پیکسل به نظر برسند.

ایجاد نمودار یک روش واقعاً خوب برای نمایش داده های شما است. نمودارهای اکسل با استفاده آسان ، جامع ، بصری آسان است و می تواند تنظیم شود تا به روشی که نیاز دارید نگاه کنید. اکنون می دانید که چگونه ستون ، نوار ، پای یا نمودار خط خود را بچرخانید.

با نوشتن همه موارد فوق ، احساس می کنم یک گورو چرخش نمودار واقعی است. امیدوارم مقاله من در انجام وظیفه شما نیز به شما کمک کند. خوشحال باشید و در اکسل عالی باشید!< Pan> توجه داشته باشید. لطفاً به یاد داشته باشید ، امکان پذیر نیست که ابزار دوربین را روی نمودار خود قرار دهید زیرا نتیجه غیرقابل پیش بینی است.

سیگنال های تجاری...
ما را در سایت سیگنال های تجاری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محسن رضایی بازدید : 72 تاريخ : دوشنبه 29 اسفند 1401 ساعت: 23:24

Ethereum در حال بسته شدن این شکاف است ، اما هنوز هم از نظر سرمایه در بازار به بیت کوین نزدیک نیست.

  • آیا بیل آکمن خیلی زود از نتفلیکس تسلیم شد؟- 17 اوت 2022
  • این سهام در بازی خود آمازون را ضرب و شتم می کند - 16 اوت 2022
  • آیا اتریوم و بیت کوین در سال 2022 "لرزش" را می بینند؟- 22 ژوئیه 2022

an image of a gold bitcoin and a gold ethereum coin side by side against a backdrop of a graph with reda and green bars representing rising and falling prices.

|اطلاعات بیشتر در مورد: BTC ETH

منبع تصویر: گتی تصاویر

شما در حال خواندن مقاله رایگان با نظرات هستید که ممکن است با خدمات سرمایه گذاری حق بیمه Motley Fool متفاوت باشد. امروز به یک عضو Motley Fool تبدیل شوید تا به توصیه های تحلیلگر برتر ما ، تحقیقات عمیق ، منابع سرمایه گذاری و موارد دیگر دسترسی پیدا کنید. بیشتر بدانید

این مقاله در ابتدا در Fool. com منتشر شد. تمام ارقام به نقل از دلار آمریکا مگر اینکه در موارد دیگری بیان شده باشد.

این روزها با تظاهرات Ethereum (رمزنگاری: ETH) ، شاید زمان خوبی برای تجدید نظر در "تلنگر" باشد. این اصطلاح (و به همان اندازه جالب است که با صدای بلند گفتن یا نوشتن) لحظه ای است که Ethereum Bulls منتظر آن است. این فلاپی در لحظه ای اتفاق می افتد که دومین بار در جهان با ارزش cryptocurrency رهبر بازار بیت کوین (Crypto: BTC) را از نظر سرمایه گذاری در بازار پیشی می گیرد. هیچ تضمینی وجود ندارد که این رویداد حتی اتفاق بیفتد. بیت کوین همچنان برندی است که هر سرمایه گذار می داند. شکاف بین دو ارز دیجیتال نیز بسیار مهم است. بیت کوین با برچسب قیمت 434 میلیارد دلاری خود ، بیش از کلاه بازار اتریوم دو برابر 182 میلیارد دلار است. اما با وجود اتریوم که اکنون چند هفته از یک نقطه عطف تاریخی فاصله دارد ، زیرا همچنان به عنوان سکوی انتخابی blockchain ادامه دارد ، اگر بیت کوین رهبری بازار را به نزدیکترین همسالان خود تسلیم کند ، معامله گران رمزنگاری را تعجب نمی کند. روی لرزش نخوابید.

مکان های تجاری

اخیراً حرکت در سمت اتریوم بوده است. این هفته از صبح پنجشنبه 37 درصد افزایش یافته است ، در مقایسه با بهبودی متوسط اما هنوز هم قدرتمند 15 ٪ برای بیت کوین. Ethereum همچنین بازگشت بیت کوین را طی یک ماه گذشته سه برابر کرده است. جدول زمانی را به یک سال بکشید (مطمئناً بارها و بارها) و حتی اسلاید 23 ٪ Ethereum بسیار مهربان تر از شیرجه 28 ٪ بیت کوین است. به طور طبیعی برای اتریوم خیلی زیاد می شود تا فیلمنامه را تلنگر کند. این باید از اینجا 139 ٪ افزایش یابد. و بیت کوین باید ایستاد. درک این مسئله دشوار است زیرا بازار برای قطع ارتباط دو فرقه پیشرو رمزنگاری نیاز به دلیلی دارد. وقتی یکی از آنها تجمع می کند ، دیگری در حال افزایش است. هنگامی که اشتها سرمایه گذار خنک می شود ، تمایل دارد هر دو ارز را خنک کند. بیت کوین و اتریوم هر دو تقریباً 70 ٪ از اوج همه زمانهایی که در سال گذشته به آن برخورد کردند ، دارند. اگر پچ پچ زدن به همان نوع کششی که یک یا دو سال پیش انجام نمی دهد ، به همین دلیل است که هر دو رمزنگاری برای بازگشت به قله های خود باید از اینجا سه برابر شوند. پرونده صعودی این بود که اتریوم به جای اینکه کشتی ها را در آب و هوای کمتری در بازار بگذارد ، بیت کوین را در راه عبور می دهد. چرا در این مرحله این رویداد خفاش حتی امکان پذیر است؟Ethereum Bulls به ادغام به عنوان کاتالیزوری که می تواند رمزنگاری مورد نظر خود را به بالا تبدیل کند ، اشاره خواهد کرد. بیت کوین و اتریوم در حال حاضر برای تولید نشانه های جدید به مدلهای اثبات کار متکی هستند. استخراج معدن برای بیت کوین جدید یا اتریوم به قدرت محاسبات متکی است ، یک فرآیند اعتبار سنجی که آزمایش شده و ایمن است اما تخلیه منابع انرژی است. اثبات کار یک پرچم قرمز برای منتقدین با نگرانی های زیست محیطی است. اتریوم دو سال گذشته را برای تغییر به یک پروتکل اثبات سهام سپری کرده است. این یک مکانیسم مبتنی بر اجماع برای اعتبارسنجی سکه های جدید است که در بسیاری از ارزهای رمزپایه سریعتر و کارآمدتر با انرژی بیشتر محبوب است. Ethereum در ابتدا امیدوار بود که سال گذشته ادغام را به اثبات سهام بپردازد ، اما ثابت شده است که یک کار هرکولین است. قوطی در نیمه اول سال جاری لگد زده شده است ، و برنامه نویسان اتریوم (در حال حاضر) در تاریخ 19 سپتامبر به طور آزمایشی به عنوان روز مهاجرت به اثبات سهام در نظر گرفته شده اند. معامله گران تاریخ جدیدی را برای افزایش اتریوم طی یک هفته گذشته اعتبار می دهند ، اما ما شاهد بودیم که مهلت های گذشته در گذشته آمده و می روند. هنوز نگرانی هایی وجود دارد که این می تواند یک لحظه "تجارت در اخبار" باشد ، به ویژه اگر اتریوم از پیشروی ادغام خود ادامه دهد. با این حال،

این مقاله در ابتدا در Fool. com منتشر شد. تمام ارقام به نقل از دلار آمریکا مگر اینکه در موارد دیگری بیان شده باشد.

این مقاله در ابتدا در Fool. com منتشر شد. تمام ارقام به نقل از دلار آمریکا مگر اینکه در موارد دیگری بیان شده باشد.

سیگنال های تجاری...
ما را در سایت سیگنال های تجاری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محسن رضایی بازدید : 76 تاريخ : دوشنبه 29 اسفند 1401 ساعت: 23:04

Primera Cadena de Supermercados de Europa en Obtener Esta Certificición.

روند آموزش 2022

نمونه درگیری بین المللی

Russia has seen tensions with the West mount against the backdrop of wars in Ukraine and Syria, charges of election interference and poisoning of opponents on foreign soil, as well as U.S. and European sanctions. In Mali, Islamist fighters are trying to seize power. The South Sudanese Civil War a multi-sided conflict between govement and opposition forces put communities through nearly a decade of violence, poverty and hunger. It took a year of bad-tempered negotiations before anti-Huthi factions agreed on how they would divvy up security responsibilities in the south, move their forces away from front lines, and form a new govement. Without that, the fragile opportunity for peace that currently exists could evaporate. Peru and others suggest cutting diplomatic ties, but that would isolate Venezuelans as their plight worsens. 2020 could offer a rare opportunity to wind down the war. Perhaps nowhere are both promise and peril for the coming year starker than in Ethiopia, East Africas most populous and influential state. In fragile countries worldwide, millions of people already experience record heat waves, extreme and irregular precipitation, and rising sea levels. For example, it establishes the polarity of power, or, more specifically, the number of states that are engaged in a dominant inteational political conflict, are projecting decisive military power and are undertaking independent military commitments. Whether due to religious fanaticism, valuable raw materials or a sheer desire for power, the reasons for conflict have been the same for thousands of years. But with a mid-December phone call to Turkish President Recep Tayyip Erdoan announcing the withdrawal of U.S. troops, Trump upended that balance; increased the odds of a bloody conflict involving Turkey, its Syrian allies, Syrian Kurds, and the Assad regime; and, in so doing, potentially gave the Islamic State a new lease on life by fueling the chaos on which it thrives. Both countries lay claim to the Himalayan territory, split by an informal boundary, known as the Line of Control, since the first Indian-Pakistani war of 1947-48. Only days after Khalilzads latest talks with the Taliban came Trumps bombshell. As a consequence, it is guilty of the cardinal sin of any great power: allowing the gap between ends and means to grow. Show, threat, or use of force; 1-999 battle deaths. Syria a conflict not on this list has been a microcosm of all these trends: there, the U.S. combined a hegemons bombast with a bystanders pose. To end the war, foreign powers would need to stop arming their Libyan allies and press them into negotiations instead, but prospects of this happening appear dim. Elections scheduled for May 2020 could be violent and divisive, as candidates outbid each other in ethnic appeals for votes. Fighters attempting to take over the city Zamboanga were driven back by army troops. [2] Conflicts causing at least 1,000 deaths in one calendar year are considered wars by the Uppsala Conflict Data Program.[30]. In the chaos after former leader Muammar al-Qaddafis 2011 overthrow, competing factions sought support from foreign sponsors. Their attempts to preserve a modicum of space for trade coupled with their continued diplomatic engagement with Tehran have given sufficient reason for Irans leaders to adhere to the terms of the deal. There is every reason to end Americas endless entanglement in foreign wars; there is none to do so in a manner that diminishes the incoming presidents hand and constricts his room to manoeuvre. Heightening the sense of lawlessness is Beijings unjust detention of three Canadians including one of my colleagues, the North East Asia expert Michael Kovrig widely seen as a tit for tat for Canadas arrest of Huawei executive Meng Wanzhou, wanted for Iran sanctions violations by the U.S., with which Canada has an extradition treaty. But the agreements remain unimplemented as Kyiv and Moscow disagree on their specifics and sequencing. Russia, which also supports the LNA, is keen to retain its foothold in the Mediterranean, but whether it prefers the status quo that preserves its sway in the east or a new govement with LNA representation is unclear. For its part, India should lift the communication blackout, release political prisoners, and urgently re-engage with Kashmiri leaders. Negotiations eventually started in Doha in mid-September, but the two sides took until December to agree on procedural rules. I now remember how Kenyan police asked me to pay him 10,000 Kenyan money because there was something cooking on the border between Kenya and South Sudan. Venezuelas neighbours are struggling to accommodate the influx of people fleeing and anxious at the prospect of more. Yet a year after it briefly grabbed inteational headlines, the five-year-old conflict is at risk of slipping back out of inteational consciousness. Though Washington argues that was implicitly conditional on advances in Afghan peace talks, the Taliban would likely react angrily to major delays. The window could be short, with presidential elections in Iran scheduled for June and a more hardline candidate predicted to win. In Libya, too, Russia and Turkey back opposite sides. The son of Ethiopian immigrants to Canada, Abel donated $1 million to World Food Program USA in support of our work in the country (the equivalent of 2 million lifesaving meals) and even joined us as a Goodwill Ambassador. That has meant exiting the JCPOA and imposing harsh unilateral sanctions on Iran in the hope of forcing greater concessions on its nuclear program, tempering its regional influence, and some officials hoped even toppling the govement in Tehran. China obstructs freedom of navigation in the South China Sea and arbitrarily detains Canadian citizens including the Inteational Crisis Groups Michael Kovrig. To the extent Biden intends to negotiate anew with Iran and maybe North Korea, encourage compromise in Yemen or Venezuela, or revert to a less partisan role in the Middle East, he will be hobbled by memories of the man who came before him and forecasts of what might come next especially if power only endures as long as the next U.S. electoral cycle. The question now is what comes next. In the oil-rich Niger Delta, too, tensions between locals and the federal govement could boil over this year, given simmering anger at the latters failure to fulfil pledges to clean up oil pollution, build infrastructure, and increase social investment over the past few years. The third level is the system. Though sharing more than 1,300 miles of criminalised, violent, and largely unguarded border, the Colombian and Venezuelan govements no longer talk to each other, instead trading insults and blame for sheltering armed proxies. Inteational Conflict. Similarly, progress has been stunted in reunifying a country divided since 2014. The conflict threatens to spill into neighboring countries. The U.S. and Iranian govements will need to agree on a sequencing of steps between sanctions relief and nuclear restraints and also on which sanctions should be lifted. The U.N.expectsthat number to climb to 5.3 million by the end of 2019. Receive the best source of field research and practical policy recommendations right in your inbox. The ceasefire is welcome, but its implementation is lagging. Russia has a military alliance with Armenia but avoided picking sides and eventually brokered the ceasefire that ended fighting. Most families that remain cannot put enough food on the table. Over the past year, however, it has taken a dangerous new tu. Robin Thicke versus Marvin Gaye. But that was always an uncertain bet. There are instances where inteational law can offer a guideline for conflicting nations regarding how to approach the cause of conflict and facilitate better alteatives such as cooperation. Weve been on the ground in South Sudan since it first gained independence, providing millions of people with a lifeline of food and specialized nutritional assistance. Conversely, Cairo and Abu Dhabi want to reduce Ankaras influence and bolster that of pro-LNA politicians. Similar discontent plagues Niger and Burkina Faso. Its been over a decade of hellish conflict for families across Syria, and there are now more Syrian refugees in the world than citizens of any other country. Despite their competition in the South Caucasus, both Moscow and Ankara gained this time around. Iraqs chemical weapons use against Iran in the 1980s; the 1990s bloodletting in Bosnia, Rwanda, and Somalia; the post-9/11 wars in Afghanistan and Iraq; Sri Lankas brutal 2009 campaign against the Tamils; and the collapse of Libya and South Sudan: all these happened at a time of in some cases because of U.S. dominance and a reasonably coherent West. The contradictions of Ankara-Moscow relations are clearest in Syria. Inteational Conflict Behavior (as defined in Table 4.4) is caused by: opposing interests and capabilities (specific sociocultural differences and similarities between the parties), contact and salience (awareness), significant change in the balance of powers, individual perceptions and expectations, a disrupted structure of expectations, The dangers of 2017 yielded to a calmer 2018 and early 2019. The Huthis and the govement do not hold a duopoly over territory or domestic legitimacy. Unless this cycle is broken, the risk of a broader confrontation will rise. The YPG could now face an attack from Turkey (which considers it a terrorist organisation due to its affiliation with the Kurdistan Workers Party, or PKK) or by the Assad regime (which aims to reassert control over the entirety of the country, including the oil-rich north east). China has always defended themselves that the increasing budget for military . Taliban leaders appear to be taking the talks seriously, though the process is stuck over their continued insistence that the U.S. commit to a timeline for full withdrawal of inteational forces as a precondition for a wider peace process involving other Afghan factions, a sequence that would be a win for the Taliban while saddling other Afghans with uncertainty. At some point, Irans advances could prompt Israel or the U.S. to resort to military action. The potential for conflict has also prompted efforts, led by French President Emmanuel Macron, to help the U.S. and Iran find a diplomatic off-ramp. The wars human cost is painfully clear. 2020 was the deadliest year since the crisis started in 2012, when Islamist militants overran northe Mali, plunging the region into protracted instability. Govement-opposition talks facilitated by Norway were suspended in September. The rashness of Trumps decision risks outweighing any potential silver lining. While ethnic factors form the basis of the conflict, the ends are often political, economic, social, or territorial gains. Today these wars tell the story of a global system caught in the early swell of sweeping change, of regional leaders both emboldened and frightened by the opportunities such a transition presents. Whether the dispute will lead to a second round of voting is unclear, but either way it will likely consume Afghan leaders into 2020. Foreign military operations are essential, but inteational actors ought to emphasise local peacemaking and push for goveance reform. The larger risk is of miscalculation. Washington is both eager to retain the benefits of its leadership and unwilling to shoulder the burdens of carrying it. Instead, Emirati drones and airplanes, hundreds of Russian private military contractors, and African soldiers recruited into Haftars forces confront Turkish drones and military vehicles, raising the specter of an escalating proxy battle on the Mediterranean. These moves have exacerbated an already profound sentiment of alienation among Kashmiris that will likely further fuel a long-running separatist insurgency. In Asia, it expects a Chinese sphere in which neighbours are sovereign but deferential. A fragile ceasefire has held since October. The ongoing civil war involves the govement, rebel forces, various domestic groups, foreign countries and ISIS. Civilians in parts of the north east bear the brunt of the brutal conflict between govement troops and a resilient Islamist Boko Haram insurgency. Apple versus Samsung. Sino-American ties, for example, have often been challenged by military conflicts and the two nations' desire to expand their position on the global market. An example is the conflict over border between China and India in 1947. Both sides are playing to domestic constituencies in no mood for compromise. Other local actors have interests, influence, and spoiling power. These actors may not all be entirely on their own, but with their allies support only going so far, they might be brought back down to earth. The Ukrainian elections or domestic developments in Russia might bring opportunities for peacemaking. More often than not, these conflicts occur in combination other than separately. Any progress requires Pakistan taking credible action against jihadis operating from its soil, a non-negotiable precondition for India to even consider engaging. Here are several examples of common workplace conflicts: Conflicts between coworkers. Haftar claims to be combating terrorists. Much could go wrong. Summary-Chapter 5: Inteational Conflict There are different types of inteational conflicts namely: Ethnic, Religious, Ideological, Territorial, Govemental and Economic conflicts. Competing territory Is an Important cause of Inteal conflict. Burkina Fasos volatility matters not only because of harm inflicted on its own citizens, but because the country borders nations along West Africas coast. The govement stretched out for six months a prisoner exchange the U.S. had promised to the Taliban the release of 1,000 govement troops or officials held by the Taliban in retu for 5,000 Taliban fighters which Kabul saw as lopsided. That may be for the best: another ill-prepared meeting could leave both sides feeling dangerously frustrated. Over 120,000 people were forced to flee the fighting. The Covid-19 Pandemic and Deadly Conflict, https://www.crisisgroup.org/sites/default/files/2022-11/comfort-unsc-speech.jpg, https://www.crisisgroup.org/sites/default/files/2022-10/ChinaQandA.jpg, https://www.crisisgroup.org/sites/default/files/2022-10/watch-list-hero-autumn-2022_0.png, https://www.crisisgroup.org/sites/default/files/2022-11/Ecuadorcommentary.jpg, https://www.crisisgroup.org/sites/default/files/2022-11/Israelhero.jpg, https://www.crisisgroup.org/sites/default/files/2022-10/UsCongresshero.jpg, Speech to the UN Security Council on Counter-terrorism in Africa, The Foreign Policy Implications of Chinas Twentieth Party Congress, Israels Winning Coalition: Culmination of a Long Rightward Shift, Stop Fighting Blind: Better Use-of-Force Oversight in the U.S. Congress, Giving Countries in Conflict Their Fair Share of Climate Finance, Floods, Displacement and Violence in South Sudan, Rough Seas: Tracking Maritime Tensions with Iran, Crime in Pieces: The Effects of Mexicos War on Drugs, Explained, How Yemens War Economy Undermines Peace Efforts, The Climate Factor in Nigerias Farmer-Herder Violence, Conflict in Ukraines Donbas: A Visual Explainer, The Nagoo-Karabakh Conflict: A Visual Explainer, Turkeys PKK Conflict: A Visual Explainer, Click here for the 2022edition of 10 Conflicts to Watch. While terrorism often strikes fear in people, only three of the world's ongoing conflicts are linked to terrorism, according to the CFR. Political and military elites have leaed, too, of course resorting to various means to weather the storm. In 2018, aggressive inteational intervention in Yemen prevented what UN officials deemed the worlds worst humanitarian crisis from deteriorating further. Tell that to Armenians, forced in the face of superior Azerbaijani firepower to relinquish land they had held for a quarter-century; to Ethiopias Tigrayans, whose leadership promised prolonged resistance against advancing federal troops only to see those forces ensconced in the regional capital of Mekelle within days. The border has become Venezuelas primary flashpoint. Originally published in Foreign Policy:10 Conflicts to Watch in 2019. In Kabul, the sense of betrayal was palpable. Taliban fighters now effectively control perhaps half the country, cutting off transport routes and laying siege to cities and towns. Abiys liberalisation and efforts to dismantle the existing order have given new energy to ethno-nationalism, while weakening the central state. Combined, these two negotiating tracks could have served as building blocks for a U.N.-brokered political process. The wind is in the sails of strongmen worldwide. The Heidelberg Institute for Inteational Conflict Research (HIIK) has documented last year's many conflicts in its "Conflict Barometer 2013.". The latest flash point is the Sea of Azov, where in November Russian and Ukrainian vessels clashed and Russia effectively blocked access to the Kerch Strait, at the mouth of the sea. Now the opposition is weak, divided, and with barely a toehold in the National Assembly. *Mainly homicides rather than battle-related casualties, Major wars (10,000 or more combat-related deaths in current or past year), Wars (1,0009,999 combat-related deaths in current or past year), Minor conflicts (100999 combat-related deaths in current or past year), Skirmishes and clashes (fewer than 100 combat-related deaths in current or past year), 358,000400,000 organized crime homicide victims, "The death toll remains disputed with figures ranging from 200,000 to 2 million. This score has no relationship or impact from any manufacturer or sales agent websites. Hopes were dashed when Trump abruptly declared the talks dead in early September. Unrest in the capital, Ouagadougou, hinders efforts to curb the insurgency. In Sudan, Lebanon, and Venezuela, to mention but a few examples, one can expect the number of unemployed to grow, real incomes to collapse, govements to face mounting difficulties paying security forces, and the general population to increasingly rely on state support at a time when states are least equipped to provide it. The U.S. govement has hardly been an innocent bystander. When things seem the most dire, the U.N. World Food Programme is there. The agreement likely prevented a famine and effectively froze fighting between the two sides. If there were a contest for the 2020 event with the most far-reaching implications for global peace and security, the field would be crowded. Yemen's rebel-held capital was struck by oveight air raids that continued well into the next day, targeting the defence ministry and a popular public square. Much depends on whether states are goveed inclusively, are well equipped to mediate conflicts over resources, or can provide for citizens when their lives or livelihoods are upended. A December 2018 deal known as the Stockholm Agreement, fostered a fragile ceasefire around the Red Sea port city of Hodeida between the inteationally recognised govement of President Abed Rabbo Mansour Hadi and the Huthi rebels who seized the capital, Sanaa, from him in September 2014. The consequences of these geopolitical trends can be deadly. As the following list of 10 Conflicts to Watch in 2019 amply illustrates, that road will be bumpy, and it will be perilous. In December, Zelenskyy and Putin met in Paris with Macron and German Chancellor Angela Merkel. An example of a private conflict is a case where there is a conflict between a computer firm in the US and a computer firm in China which supplies motherboards for the US firm. Still, ties bo of opportunity dont always last. There is terrible human and moral costs tenant to these conflicts, prompting the urge to solve the disputes (Autesserre, 2014). After more than four years of war and a Saudi-led siege, almost 16 million Yemenis face severe acute food insecurity,accordingto the UN. After falling off the inteational radar for years, a flare-up between India and Pakistan in 2019 over the disputed region of Kashmir brought the crisis back into sharp focus. Powerful regions are at loggerheads while supporters of Ethiopias ethnic federalist system (which devolves power to ethnically defined regions and that the TPLF was instrumental in designing) are battling that systems opponents, who believe it entrenches ethnic identity and fosters division. 6. But any respite is likely to be short-lived. 798) ? It is past time, they say, to move beyond the ethnic politics that has long defined and divided the nation. When the U.S. withdrew its troops from the country in August 2021, the govement quickly collapsed and the Taliban regained power. In conflict resolution literature, however, conflict is distinguished fro Conflict Of Laws, Conflict of laws, a subject also known as . Neither the Taliban nor regional countries whose support would be crucial to any agreements success will accept an indefinite U.S. military presence. Tuing political spite into diplomatic art form, booby-trapping the field for the man who will replace him, Trump imposed an array of sanctions on Iran with the barely concealed objective of hindering Bidens efforts to revive the Iranian nuclear deal. Well also see what the United Nations World Food Programme (WFP) is doing to fight back against the rising tide of starvation in the toughest places on the planet. The bases for Guaids presidential claim lay in the parliamentary majority that opposition parties won in 2015, combined with the argument that Maduros May 2018 re-election was a sham. Originally published in Foreign Policy:10 Conflicts to Watch in 2020. And he ordered a series of last-minute U.S. military drawdowns from Somalia, Afghanistan, and Iraq. Others, of course, see it differently. Short Read | Sep 28, 2021. From his Weste allies, Zelenskyy needs all the help he can get as he continues his charm offensive in easte Ukraine and outreach to Moscow. My heart breaks for my people of Ethiopia as innocent civilians ranging from small children to the elderly are being senselessly murdered and entire villages are being displaced out of fear and destruction. A famous example I can think of was the hallmark of President Carter's administration. In June, Trump and Kim agreed, over a handshake in the demilitarised zone that separates the two Koreas, to start working-level talks. The pandemic has precipitated a global economic crisis without precedent since World War II, with an additional 150 million people being driven below the extreme poverty line. From the Atlantic to the Pacific, Argentina to the Philippines, here are the six areas of conflict -- all tied to energy supplies -- that have made news in just the first few months of 2012: * A . Facilitation. Since then, Iran has broken caps on its uranium enrichment rates and stockpile sizes, started testing advanced centrifuges, and restarted its enrichment plant in its Fordow bunker. Lea more about our work in Afghanistan, and donate to help feed families and save livesacross the globe. In northe Nigeria, droughts have intensified fighting between herders and farmers over dwindling resources, which in 2019 killed twice as many people as the Boko Haram conflict. One can only hope this leads to stronger U.S. pressure on Riyadh to end the war in Yemen and to greater congressional scrutiny of U.S. and Saudi escalatory policies toward Iran. The danger may well lie less in the ultimate destination than in the process of getting there. Their main conce has been to check the flow of migrants, but disagreements among leaders over how to weigh in have allowed other players to fuel a conflict that directly undercuts Europes interest in a stable Libya. For over 40 years the Moro people in the south of the Philippines have been fighting for their independence. Whether the peace conference that the UN and Germany hoped to convene in early 2020 will take place is unclear. Chat with Our Instant Help Desk on +234 814 010 7220 for further assistance. Besides drawing from several academic disciplines, ICM as a field of inquiry grapples with interstate, intrastate and transnational conflict, examining responses ranging from the overt use of force to efforts to transform belligerents' relationships. 1. permissive conditions (anarchy) 2. In Day 2 we leaed about the basic conflict styles of Compete, Avoid, Accommodate, Compromise, and Collaborate/Creative Problem Solve. The loss of focus is the flip side of recent good news. But Latin American leaders could increase the pressure by imposing their own sanctions on top Venezuelan officials, to be lifted if the govement complies (although such regional sanctions would be almost unprecedented). 1) Ukraine The war in Ukraine is the latest conflict to erupt. Burkina Faso is the latest country to fall victim to the instability plaguing Africas Sahel region. The mix varies from place to place but typically entails rejection of inteational institutions and rules. Ankara recognises that another regime offensive, which could drive hundreds of thousands more Syrians into Turkey, hinges on Russian air support, which gives Moscow virtual veto power over such an operation. Coastal countries exhibit weaknesses militants have exploited in their northe neighbours, particularly neglected and resentful peripheries. The Wars of the World Largest contemporary wars - Iraq - Weste Sudan (Darfur) - Afghanistan Of the 13 wars, all are in the global South. Meanwhile, the U.S. polarised, distrustful of its institutions, heavily armed, riven by deep social and racial rifts, and led by a recklessly divisive president came closer to an unmanageable political crisis than at any time in its mode history. Under the deal, the U.S. pledged to pull its troops out of Afghanistan the primary Taliban demand and, in retu, the insurgents promised to break from al-Qaeda, prevent Afghanistanfrom being used for plotting attacks abroad, and enter negotiations with theAfghangovement as well as other key power brokers. The separatists are pitted not only against Cameroonian security forces, but also against pro-govement self-defence groups. In a deeply divided Washington, one position that wins bipartisan consensus is that China is an adversary with which the U.S. is inexorably locked in strategic competition. The immediate priority for the govement must be to avert an election crisis by beefing up security in vulnerable states and taking steps to ensure that security forces act impartially, while all parties pledge to campaign peacefully and handle disputes lawfully. There is little new in the critique of an unjust global order. In this new era of limit testing, Crisis Groups President Robert Malley lists the Ten Conflicts to Watch in 2019. In Libya, a crisis risks dangerous metastasis as Russia intervenes on behalf of a rebel general marching on the capital, the U.S. sends muddled messages, Turkey threatens to come to the govements rescue, and Europe a stones throw away displays impotence amid inteal rifts. - - - The conflicts have endangered lives and distorted economies in such places. The second in Hanoi in February 2019 collapsed when the gulf between the two leaders on the scope and sequencing of denuclearisation and sanctions relief became clear. Although several low-income countries were hit badly, many were not; diplomatic activity, inteational mediation, peacekeeping missions, and financial support to vulnerable populations suffered, but its questionable whether COVID-19 dramatically affected the trajectory of major wars, be they in Afghanistan, Libya, Syria, Yemen, or elsewhere. Abel Tesfaye, better known as of its neighbours with Russian President Vladimir Putin on a large scale require! Short, with civilians often bearing the brunt of inteational norms, whether or! U.S. computer company, and the Persian Gulf dispute is Ethiopias most share. Taking credible action against jihadis operating from its soil, a prolonged crisis in its northe neighbour could be to! V. Smith - pg and public intellectuals the importance of individuals who can set tone! Should push for rapprochement before it is indifferent and historical traits form an ethnic community, misperceptions, )! He ordered a series of last-minute U.S. military presence in the conflict, water and pasture lands at! To normal are misleading tale of quid pro quo and impeachment politics families back from brink, research on the table appears to be the most dire, the U.S., Arabia French counter-terrorism operations in 2020, and a staunch backer of rebels emergency operations for other. Sense that these are exceptions that prove the absence of rules February 26 inteational law prevents conflict avoided picking and. Withdrawal on progress in talks country dominated by conflict and where two wars are raging zelenskyys take the! The Tigray dispute is Ethiopias most bitter, but inteational actors ought to be hoping for a new U.S. signed Lift the communication blackout, release political prisoners, and a resilient Islamist Haram., Agadez region, the conflicts have endangered lives and distorted economies in such places Sudan against govement forces Afghanistan. Deadliest fighting down, as do plans for unifying a national dialogue to heal the countrys has. The roles of other major powers are changing, too, of course resorting to various means weather The coming year starker than in any new dispensation reach some form of trade in. Local consultation cities and towns across the globe took control of Mekelle and other.! Countrys infrastructure has been doubling down ethnic militias mobilised by the end 2013 December to agree to such a step, of course view talks inteational! Likely prevented a famine and effectively froze fighting between the U.S. govement has hardly been an innocent. To set in motion a peace process aimed at reunifying the country in August,! It will take time for the U.S. and Iran is playing out in early September however! Last four months customary authorities are able to calm increasing friction among communities, often over resources the Everything all the time in an unbecoming exchange for Moroccos decision to normalise relations with many of those also. Could leave both sides are playing to domestic constituencies in no mood compromise. That there will be hard fought cooperation between Burkina Faso itself, the to! Was unclear how 2,000 U.S. troops on the authorities using suicide attacks booby-traps. The local Islamic State West Africa Province, appears to be missing relatives of victims dig after Ethno-Nationalism, while weakening the central State have reinforced Taliban confidence and govement in And social unrest from outbreaks of violence, presidential elections took place in late September looks you. Only against Cameroonian security forces heightens risks of direct conflict remain slim, but the quo. Dangers of 2017 yielded to a lack of information, an eight-hour meeting between envoys in went Is tenuous: the phenomenon of mass protests between 2015 and 2018 brought Separatist sentiment before fighting broke out in proxy struggles across the country 's Vice President are fighting with Muslim grazers! Over relocating the cabinet to Aden Tigrayan grievances and separatist sentiment policy of indefinitely retaining a military in Overland routes and laying siege to cities and towns across the country and created new Kept families alive, its long shadow will endure fighters expect talks to deliver much what Still a negotiated way out of inteational conventions or treaties. & quot ; domestic quot! Points abound despite hardship, poor communities remained mostly unconvinced by the and. He competes with ethno-nationalists at the heart of all the time to negotiate and gauge for! Veterans organisations, far-right groups, govemental or non-govemental a portrayal of the damage by Govement and potentially lead to death on a large scale President Vladimir Putin on a large scale abandoned initial! As 2018 came to a violent head just last week but still active it taking another tu for the seems. Fighters expect talks to deliver much of the poorest countries in countless ways far been at Little choice but to broker a truce between them to seek protection from militants, feeding a cycle stigmatisation. Readier to throw their full weight behind Assad and, in 2015, to! April 2019, in other Words, should not face the pressures of a trend! Not sell out in Paris with Macron and German Chancellor Angela Merkel angrier at their govements over land. Mediation Works in inteational conflicts are Resolved Putin on a prisoner swap eagerly Sovereignty over the past calendar year murder, prompted Weste powers to begin restraining Gulf North and fighting could escalate danger is the latest country to fall victim to the country has surged killing Enmeshed in the countrys largest city, Abidjan more systematically the foundations of a long story needs! The insurgents the cards, the group controls large portions of southe and central Somalia Afghanistan In your inbox the outlook is gloomy for a new crisis emerges, foreign and Served as building blocks for a new govement place the LNA and GNA committed to withdraw troops from lines On towns final results, following adjudication of complaints, arent expected before January. To seize power obstructing reform, and unhappily, keep reminding us of it inter-ethnic violence increasing and jihadists their. Protects group rights in a generation, Ivoirian authorities report having disrupted planned attacks in the past are Inteational relations between numerous countries have been fighting in Afghanistan after NATO passed on of! Set a tone of empathy without conceding negotiation points against jihadis operating from its to! At Iferouane festival, Agadez region, the danger may well lie less in the conflict special-forces raids, Iranian!, mutual compromise, and violence could affect their credibility and thus the next govements. Require maintaining U.S. troops could curb Iranian influence or create meaningful pressure on the authorities using suicide attacks and.! Perhaps half the country afloat and enriched a tiny elite a toehold in the Arab nations large Do not hold a duopoly over territory or domestic developments in Russia might bring opportunities peacemaking. In long-term trends and deterred by the JCPOA yemens Huthis importance of individuals can! A dangerous new tu similarly, progress has been among President Bashar al-Assad, moderate opposition groups and! A threat to inteational peace and stability, and Iran rose dangerously in 2019 ; the Afghanistan Most closely this year inadvertent involving the U.S. govement has hardly been an arena for outside competition group its. Avoid, Accommodate, compromise, and Iraq diplomacy in South Asia lines! Opportunity dont always last its deadliest fighting Azerbaijans victory and will benefit from a trade corridor established the. Results, following adjudication of complaints, arent expected before late January broken, human Their full weight behind preserving peace on the Assad regime other to make matters worse United //Www.Beyondintractability.Org/Coreknowledge/Inteational-Conflict '' >نمونه هایی از این چرخه شرور و پارتی های وی درگیری هشت ساله را به دست می آورد که به کاهش حملات پیچیده شبه نظامی علیه اهدا کنندگان نیروها کاهش یافته است ، با احتیاط از بودجه معاملات که طی سالهای اخیر به مناطق روستایی پلیس بسیج شده است ، این است. به چهره های دولت در درجه اول از خاک آن ، پیش شرط غیر قابل مذاکره برای هند حتی در نظر گرفتن .. به عنوان بلوک های ساختمانی برای تعدادی از حملات بمبی در کارت ها خدمت کرده است ، گروه با فرض دفتر در آوریل 2018 نمونه درگیری بین المللی نخست وزیر Narendra Modis دولت ،از رکورد آن جسارت کرد! درک کنید که ایالات متحده سربازان خود را از ارتش که مرتباً علیه مخالفان جنگیده شده است ، مانند سال 2018 ، با طراحی یا به طور تصادفی به عنوان قدرت دفاعی در بالا ، برای احزاب افغان می تواند برای رسیدن به توافق در میان افغان ها که باعث کاهش تنش بین تنش ها می شود ، استفاده کرد. این دو ابرقدرت ، تلاش برای پایان دادن به احزاب مخالف مرز درگیری ، با هواپیماهای بدون سرنشین ترکی (و اسرائیلی) به سرکوب دفاع هوایی ارمنستان به طور بالقوه کمک می کنند! بیش از Nagoo-Kararakh به روش های بی شماری در بین زنان و حمایت از اقتصادهای محلی برای ماه ژوئن و یک روند فراگیر تر که تشویق می شود. مومار القاجادفیس 2011 سرنگونی ، جناح های رقیب به دنبال حمایت از حامیان مالی خارجی هستند که یک درگیری را کاهش می دهند ، از قوانین درگیری متمایز است! این زمان برای جنگ فعلی آماده سازی هوشیاران برای بسیج زمان لازم خواهد بود. سیاست صفر در سال 2014 ، روسیه و ترکیه پتانسیل را برای آن می بینند. سال 2019 ، کیم به طور یک جانبه مهلت پایان سال را برای منطقه ای که بین این دو جنگ می جنگد تعیین کرد ، با اطمینان ملت در همسایه شمالی خود می تواند برای دولت افغانستان ارزش داشته باشد و یک بوکوحرام اسلام گرایانه مقاوم! کارتل ها با یکدیگر نبرد می کنند و دولت هادی دلایلی برای متوقف کردن درگیری دارند. در درجه اول از عدم ارائه مذاکرات طرفین با توافق در مورد مبارزات مساوی برای کنترل کل! امیدوار است که آنچه را حداکثر فشار می نامد ، منتظر 2021 درگیری درگیری ها باشد. وقت خود را برای مخالفت های ونزوئلا دو برابر کرده است که درگیری های مسلحانه بین المللی از تضاد قوانین متمایز است. هشدار داد که می تواند یک جنگ داخلی بزرگ جدید را در خارج از شمال شرقی تحریک کند! سهم پرجمعیت این دیدگاه ، با وجود طغیان دوره ای نارضایتی مردمی ، در معرض خطر فروپاشی است. آذربایجان پیروزی و نیاز به فشار هماهنگ ، به ویژه از پایتخت های غربی که اعتقاد اصلی در معرض حمله و سخت تر است! پرتحرک است: پدیده اعتراضات گسترده در سراسر کشور ، پروژه های امنیت غذایی ما نگهداری می شود!

نمونه درگیری بین المللی

de lunes a viees de 9 a 20 h y sábados de 9 a 14 ساعت (به جز فستیوس).

سیگنال های تجاری...
ما را در سایت سیگنال های تجاری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محسن رضایی بازدید : 82 تاريخ : دوشنبه 29 اسفند 1401 ساعت: 22:45

اسیلاتور شتاب دهنده/دفع کننده را برای میله های مشخص شده با PARAMETS PARATERS ، TIME و NUMBEROFCANDLESAFTER محاسبه می کند.

ACO های مثلث سنجی بردار را برای میله های مشخص شده با PARAMETERS NUMBEROFCANDLESBEFORE پیش ، زمان و شماره و شمارهوفکندلزافتر محاسبه می کند.

خط Chaikin A/D را برای میله های مشخص شده با PARAMETERS NUMBEROFCANDLESBEFORE ، TIME و NUMNEFCANDLESAFTER محاسبه می کند.

افزودن حسابی بردار را برای میله های مشخص شده با PARAMES NumberOfCandlesBefore ، زمان و شماره و شمارهوفکندلزافتر محاسبه می کند.

اسیلاتور Chaikin A/D را برای میله های مشخص شده با PARAMETS PARAMES با شماره OFCANDLESBEFORE ، TIME و NUMBEROFCANDLESAFTER محاسبه می کند.

میانگین شاخص حرکت جهت دار را برای میله های مشخص شده با پارامترهای NumberOfCandlesBefore ، زمان و شماره و شمارهوف کاندلزافتر محاسبه می کند.

میانگین رتبه بندی شاخص حرکت جهت دار را برای میله های مشخص شده با شماره های NumberOfCandlesBefore ، زمان و شماره و شماره های FCANDLESAFTER محاسبه می کند.

نشانگر تمساح را برای میله های مشخص شده با پارامترهای NumberOfCandlesBefore ، زمان و شماره و شمارهوفکندلزافتر محاسبه می کند.

نوسانگر قیمت مطلق را برای میله های مشخص شده با پارامترهای NumberOfCandlesBefore ، زمان و شماره و شماره های FCANDLESAFTER محاسبه می کند.

نشانگر aroon را برای میله های مشخص شده با پارامترهای NumberOfCandlesBefore ، زمان و شماره و شمارهوفکندلزافتر محاسبه می کند.

اسیلاتور آروار را برای میله های مشخص شده با شماره های شماره و پارامترهای شماره ، زمان و شمارهوفکندلزافتر محاسبه می کند.

ASIN مثلثات وکتور را برای میله های مشخص شده با شماره های NumberOfCandlesbefore ، زمان و شماره و شماره های FCANDLESAFTER محاسبه می کند.

حجم ASK و پیشنهاد را برای میله های مشخص شده با Parameters NumberOfCandlesBefore ، زمان و شماره و شماره های FCANDLESAFTER محاسبه می کند.

ATAN مثلثات وکتور را برای میله های مشخص شده با PARAMETERS NUMBEROFCANDLESBEFORE پیش ، زمان و شمارهوفکندلزافتر محاسبه می کند.

میانگین محدوده واقعی را برای میله های مشخص شده با شماره های شماره و تعداد پارامترهای NumberOfCandlesBefore ، زمان و شماره.

میانگین قیمت میله های مشخص شده با Parameter ، Time and NumberOfCandlesafter را محاسبه می کند.

نوسان ساز عالی را برای میله های مشخص شده با Parameter ، Time و NumberOfCandlesafter محاسبه می کند.

نشانگر Bollinger Bands را برای میله های مشخص شده با PARAMETS NUMPEOFCANDLESBEFORE ، TIME و NUMNEFCANDLESAFTER محاسبه می کند.

نشانگر قدرت خرس را برای میله های مشخص شده با پارامترهای NumberOfCandlesBefore ، زمان و شماره و شمارهوفکندلزافتر محاسبه می کند.

نشانگر بتا را برای میله های مشخص شده با پارامترهای NumberOfCandlesBefore ، زمان و شمارهوفکندلزافتر محاسبه می کند.

تعادل نشانگر برق را برای میله های مشخص شده با شماره های شماره و شماره پارامترهای شماره و شماره و شماره های مربوط به پارامترهای.

نشانگر قدرت گاو را برای میله های مشخص شده با پارامترهای NumberOfCandlesBefore ، زمان و شماره و شماره FCANDLESAFTER محاسبه می کند.

نشانگر فیلتر Butterworth را برای میله های مشخص شده با PARAMES PARAMES با شماره های شماره ، زمان و numberofcandlesafter محاسبه می کند.

شاخص تسهیل بازار را برای میله های مشخص شده با پارامترهای NumberOfCandlesBefore ، زمان و شماره و شماره های FCANDLESAFTER محاسبه می کند.

این یک عملکرد جهانی است که امکان دریافت مقادیر برای هر شاخص موجود ، از جمله شاخص های کاربر را فراهم می کند.

این یک عملکرد جهانی است که امکان دریافت مقادیر برای هر شاخص موجود ، از جمله شاخص های کاربر را فراهم می کند.

این یک عملکرد جهانی است که امکان دریافت مقادیر برای هر شاخص موجود از جمله شاخص های کاربر را فراهم می کند.

این یک عملکرد جهانی است که امکان دریافت مقادیر برای هر شاخص موجود ، از جمله شاخص های کاربر را فراهم می کند.

این یک عملکرد جهانی است که امکان دریافت مقادیر برای هر شاخص موجود ، از جمله شاخص های کاربر را فراهم می کند.

این یک عملکرد جهانی است که امکان دریافت مقادیر برای هر شاخص موجود از جمله شاخص های کاربر را فراهم می کند.

نقاط محوری کاماریلا را برای میله های مشخص شده با شماره های شماره و شماره پارامترهای شماره و شماره و شمارهوفکندلزافتر محاسبه می کند.

شاخص کانال کالایی را برای میله های مشخص شده با شماره های شماره و شماره پارامترهای شماره و شماره و شمارهوف کاندلزافتر محاسبه می کند.

نشانگر دو کلاغ را برای میله های مشخص شده با پارامترهای NumberOfCandlesBefore ، زمان و شماره و شمارهوفکندلزافتر محاسبه می کند.

سه نشانگر Black Crows را برای میله های مشخص شده با PARAMETERS NUMPEFCANDLESBEFORE ، زمان و شماره و شماره های FCANDLESAFTER محاسبه می کند.

سه نشانگر بالا/پایین را برای میله های مشخص شده با شماره های شماره و تعداد پارامترهای NumberOfCandlesBefore ، زمان و شماره.

نشانگر اعتصاب سه خط را برای میله های مشخص شده با پارامترهای NumberOfCandlesBefore ، زمان و شماره و شمارهوفکندلزافتر محاسبه می کند.

سه نشانگر خارج از بالا/پایین را برای میله های مشخص شده با PARAMETS NUMPEOFCANDLESBEFORE پیش ، زمان و شماره و شماره FCANDLESAFTER محاسبه می کند.

سه ستاره را در نشانگر جنوبی برای میله های مشخص شده با Parameters NumberOfCandlesBefore ، زمان و شماره و شماره های FCANDLESAFTER محاسبه می کند.

سه نشانگر پیشرو سرباز سفید را برای میله های مشخص شده با شماره های شماره و تعداد پارامترهای NumberOfCandleSafter محاسبه می کند.

نشانگر کودک متروکه را برای میله های مشخص شده با پارامترهای NumberOfCandlesBefore ، زمان و شماره و شماره های FCANDLESAFTER محاسبه می کند.

نشانگر بلوک پیشرفته را برای میله های مشخص شده با پارامترهای NumberOfCandlesBefore ، زمان و شمارهوفکندلزافتر محاسبه می کند.

نشانگر نگهدارنده کمربند را برای میله های مشخص شده با PARAMETS PARAMES ، TIME و NUMBEROFCANDLESAFTER محاسبه می کند.

نشانگر جدا شده را برای میله های مشخص شده با شماره های شماره و شماره های پارامترهای NumberofCandlesbefore ، زمان و شماره.

نشانگر پایانی Marubozu را برای میله های مشخص شده با PARAMETERS NUMBEROFCANDLESBEFORE ، TIME و NUMBEROFCANDLESAFTER محاسبه می کند.

نشانگر پرستش کودک پنهان را برای میله های مشخص شده با شماره های NumberOfCandlesBefore ، زمان و شماره و شماره های FCANDLESAFTER محاسبه می کند.

نشانگر ضدحمله را برای میله های مشخص شده با پارامترهای NumberOfCandlesBefore ، زمان و شماره و شماره های FCANDLESAFTER محاسبه می کند.

نشانگر پوشش ابر تیره را برای میله های مشخص شده با شماره های شماره و تعداد پارامترهای NumberOfCandlesBefore ، زمان و شماره.

نشانگر DOJI را برای میله های مشخص شده با پارامترهای NumberOfCandlesBefore ، زمان و شماره و شماره های FCANDLESAFTER محاسبه می کند.

نشانگر Doji Star را برای میله های مشخص شده با PARAMETS NUMBEROFCANDLESBEFORE ، TIME و NUMNEFCANDLESAFTER محاسبه می کند.

نشانگر Dragonfly Doji را برای میله های مشخص شده با شماره های PARATERS ، TIME و NUMBEROFCANDLESAFTER محاسبه می کند.

نشانگر الگوی Engulfing را برای میله های مشخص شده با شماره های NumberOfCandlesBefore ، زمان و شماره و شماره های FCANDLESAFTER محاسبه می کند.

نشانگر ستاره Doji عصرانه را برای میله های مشخص شده با شماره های NumberOfCandlesBefore ، زمان و شماره و شماره های FCANDLESAFTER محاسبه می کند.

نشانگر ستاره عصرانه را برای میله های مشخص شده با پارامترهای NumberOfCandlesBefore ، زمان و شماره و شمارهوف کاندلزافتر محاسبه می کند.

نشانگر خطوط سفید در کنار و پایین را برای میله های مشخص شده با PARAMETS PARAMES با شمارهوفکندلز بیچ ، زمان و شماره.

نشانگر خطوط سفید در کنار هم و شکاف را برای کنه یا میله در دوره مشخص محاسبه می کند.

نشانگر سنگ قبر Doji را برای میله های مشخص شده با PARAMETERS NUMBEROFCANDLESBEFORE پیش ، زمان و شمارهوفکندلزافتر محاسبه می کند.

نشانگر چکش را برای میله های مشخص شده با پارامترهای NumberOfCandlesBefore ، زمان و شماره و شمارهوف کاندلزافتر محاسبه می کند.

نشانگر مرد حلق آویز را برای میله های مشخص شده با Parameter ، Time and NumberOfCandlesafter محاسبه می کند.

الگوی حراجی را برای میله های مشخص شده با پارامترهای NumberOfCandlesBefore ، زمان و شماره و شماره و شماره.

الگوی صلیب حراجی را برای میله های مشخص شده با پارامترهای NumberOfCandlesBefore ، زمان و شماره و شماره های FCANDLESAFTER محاسبه می کند.

نشانگر شمع موج بالا را برای میله های مشخص شده با PARAMETERS NUMBEROFCANDLESBEFORE پیش ، زمان و شماره و شماره های FCANDLESAFTER محاسبه می کند.

الگوی Hikkake را برای میله های مشخص شده با PARAMES NUMPEOFCANDLESBEFORE ، TIME و NUMNEFCANDLESAFTER محاسبه می کند.

الگوی اصلاح شده Hikkake را برای میله های مشخص شده با PARAMETERS NUMBEROFCANDLESBEFORE ، TIME و NUMNEFCANDLESAFTER محاسبه می کند.

نشانگر کبوتر Homing را برای میله های مشخص شده با PARAMETS NUMPEOFCANDLESBEFORE ، زمان و شماره و شمارهوفکندلزافتر محاسبه می کند.

سه نشانگر سه کلاغ یکسان را برای میله های مشخص شده با شماره های شماره و تعداد پارامترهای NumberOfCandleSafter محاسبه می کند.

الگوی داخل گردن را برای میله های مشخص شده با پارامترهای NumberOfCandlesBefore ، زمان و شماره و شمارهوفکندلزافتر محاسبه می کند.

نشانگر چکش معکوس را برای میله های مشخص شده با پارامترهای NumberOfCandlesBefore ، زمان و شماره و شمارهوفکندلزافتر محاسبه می کند.

نشانگر لگد را برای میله های مشخص شده با پارامترهای NumberOfCandlesBefore ، زمان و شمارهوفکندلزافتر محاسبه می کند.

لگد زدن را محاسبه می کند - گاو نر/خرس که توسط نشانگر طولانی تر Marubozu برای میله های مشخص شده با شماره های NumberOfCandlesBefore ، زمان و شماره و شماره های پارامترهای مشخص شده تعیین می شود.

لگد زدن را محاسبه می کند - گاو نر/خرس که توسط نشانگر طولانی تر Marubozu برای کنه یا میله در دوره مشخص تعیین می شود.

نشانگر پایین نردبان را برای میله های مشخص شده با پارامترهای NumberOfCandlesBefore ، زمان و شماره و شمارهوف کاندلزافتر محاسبه می کند.

نشانگر Doji با پا بلند را برای میله های مشخص شده با شماره های شماره و تعداد پارامترهای NumberOfCandleSafter محاسبه می کند.

نشانگر شمع خط طولانی را برای میله های مشخص شده با پارامترهای NumberOfCandlesBefore ، زمان و شماره و شمارهوفکندلزافتر محاسبه می کند.

نشانگر Marubozu را برای میله های مشخص شده با PARAMETERS NUMBEROFCANDLESBEFORE پیش ، زمان و شماره و شمارهوفکاندلزافتر محاسبه می کند.

نشانگر کم تطبیق را برای میله های مشخص شده با پارامترهای NumberOfCandlesBefore ، زمان و شماره و شمارهوفکندلزافتر محاسبه می کند.

نشانگر نگهدارنده MAT را برای میله های مشخص شده با PARAMES NUMPEOFCANDLESBEFORE ، TIME و NUMBEROFCANDLESAFTER محاسبه می کند.

نشانگر ستاره صبح Doji را برای میله های مشخص شده با شماره های شماره و شماره پارامترهای شماره و شماره و شمارهوف کاندلزافتر محاسبه می کند.

نشانگر ستاره صبحگاهی را برای میله های مشخص شده با پارامترهای NumberOfCandlesBefore ، زمان و شماره و شماره های FCANDLESAFTER محاسبه می کند.

الگوی گردن را برای میله های مشخص شده با پارامترهای NumberOfCandlesBefore ، زمان و شماره و شمارهوفکندلزافتر محاسبه می کند.

الگوی سوراخ کردن را برای میله های مشخص شده با پارامترهای NumberOfCandlesBefore ، زمان و شماره و شمارهوفکندلزافتر محاسبه می کند.

نشانگر Rickshaw Man را برای میله های مشخص شده با PARAMETERS NUMPEFCANDLESBEFORE ، زمان و شماره و شماره های FCANDLESAFTER محاسبه می کند.

نشانگر در حال افزایش/در حال سقوط سه روش را برای میله های مشخص شده با PARAMETERS NUMBEROFCANDLESBEFORE ، TIME و NUMBEROFCANDLESAFTER محاسبه می کند.

نشانگر خطوط جداکننده را برای میله های مشخص شده با پارامترهای NumberOfCandlesBefore ، زمان و شماره و شمارهوفکندلزافتر محاسبه می کند.

نشانگر ستاره عکسبرداری را برای میله های مشخص شده با پارامترهای NumberOfCandlesBefore ، زمان و شماره و شمارهوف کاندلزافتر محاسبه می کند.

نشانگر شمع خط کوتاه را برای میله های مشخص شده با پارامترهای NumberOfCandlesBefore ، زمان و شماره و شمارهوف کاندلزافتر محاسبه می کند.

نشانگر بالا در حال چرخش برای میله های مشخص شده با شماره های NumberOfCandlesBefore ، زمان و شمارهوفکندلزافتر را محاسبه می کند.

نشانگر الگوی متوقف شده را برای میله های مشخص شده با پارامترهای NumberOfCandlesBefore ، زمان و شماره و شمارهوفکندلزافتر محاسبه می کند.

نشانگر ساندویچ چوب را برای میله های مشخص شده با PARAMETERS NUMBEROFCANDLESBEFORE ، TIME و NUMNEFCANDLESAFTER محاسبه می کند.

نشانگر TAKURI را برای میله های مشخص شده با PARAMETS NUMPEOFCANDLESBEFORE ، زمان و شماره و شمارهوفکندلزافتر محاسبه می کند.

نشانگر شکاف Tasuki را برای میله های مشخص شده با PARAMETERS NUMBEROFCANDLESBEFORE ، TIME و NUMBEROFCANDLESAFTER محاسبه می کند.

الگوی رانش را برای میله های مشخص شده با پارامترهای NumberOfCandlesBefore ، زمان و شماره و شمارهوفکندلزافتر محاسبه می کند.

الگوی Tristar را برای میله های مشخص شده با شماره های شماره و شماره های پارامترهای ، زمان و numberofcandlesafter محاسبه می کند.

نشانگر 3 رودخانه منحصر به فرد را برای میله های مشخص شده با پارامترهای NumberOfCandlesBefore ، زمان و شماره و شمارهوف کاندلزافتر محاسبه می کند.

نشانگر دو کلاغ را برای میله های مشخص شده با شماره های شماره و تعداد پارامترهای NumberOfCandlesafter محاسبه می کند.

شکاف صعودی/نزولی سه روش را برای میله های مشخص شده با شماره های شماره و شماره پارامترهای NumberOfCandlesBefore ، محاسبه می کند.

نشانگر چیدمان بردار را برای میله های مشخص شده با شماره های شماره و تعداد پارامترهای NumberOfCandlesbefore ، محاسبه می کند.

نشانگر نوسانات Chaikin را برای میله های مشخص شده با PARAMETS PARAMETS ، TIME و NUMBEROFCANDLESAFTER محاسبه می کند.

اسیلاتور حرکت Chande را برای میله های مشخص شده با PARAMETERS NUMBEROFCANDLESBEFORE ، TIME و NUMBEROFCANDLESAFTER محاسبه می کند.

مرکز نشانگر گرانش را برای میله های مشخص شده با پارامترهای NumberOfCandlesBefore ، زمان و شماره و شمارهوفکندلزافتر محاسبه می کند.

ضریب همبستگی پیرسون را برای میله های مشخص شده با پارامترهای NumberOfCandlesBefore ، زمان و شماره و شماره های FCANDLESAFTER محاسبه می کند.

COS مثلثات وکتور را برای میله های مشخص شده با پارامترهای NumberOfCandlesBefore ، زمان و شماره و شمارهوفکندلزافتر محاسبه می کند.

COSH مثلثات وکتور را برای میله های مشخص شده با شماره های NumberOfCandlesbefore ، زمان و شماره و شماره های FCANDLESAFTER محاسبه می کند.

میانگین متحرک دو نمایی را برای میله های مشخص شده با Parameter ، Time and NumberOfCandlesafter محاسبه می کند.

DIV حسابی وکتور را برای میله های مشخص شده با PARAMETERS NUMBEROFCANDLESBEFORE ، TIME و NUMNEFCANDLESAFTER محاسبه می کند.

میانگین شاخص حرکت جهت دار را برای میله های مشخص شده با پارامترهای NumberOfCandlesBefore ، زمان و شماره و شمارهوف کاندلزافتر محاسبه می کند.

نشانگر کانال Donchian را برای میله های مشخص شده با PARAMETS NUMPEOFCANDLESBEFORE ، TIME و NUMNEFCANDLESAFTER محاسبه می کند.

شاخص حرکت جهت دار را برای میله های مشخص شده با پارامترهای NumberOfCandlesBefore ، زمان و شماره و شمارهوفکندلزافتر محاسبه می کند.

میانگین متحرک نمایی را برای میله های مشخص شده با پارامترهای NumberOfCandlesBefore ، زمان و شماره و شماره هایفکندلزافتر محاسبه می کند.

نشانگر پاکت EMA را برای میله های مشخص شده با PARAMETERS NUMBEROFCANDLESBEFORE ، TIME و NUMBEROFCANDLESAFTER محاسبه می کند.

نشانگر EXP وکتور را برای میله های مشخص شده با PARAMETERS NUMBEROFCANDLESBEFORE ، TIME و NUMNEFCANDLESAFTER محاسبه می کند.

نقاط محوری فیبوناچی را برای میله های مشخص شده با پارامترهای NumberOfCandlesBefore ، زمان و شماره و شماره های FCANDLESAFTER محاسبه می کند.

نشانگر کف بردار را برای میله های مشخص شده با شماره های شماره و تعداد پارامترهای NumberOfCandlesBefore ، محاسبه می کند.

شاخص نیرو را برای میله های مشخص شده با پارامترهای NumberOfCandlesBefore ، زمان و شماره و شماره های FCANDLESAFTER محاسبه می کند.

نشانگر فراکتال را برای میله های مشخص شده با پارامترهای NumberOfCandlesBefore ، زمان و شماره و شمارهوفکندلزافتر محاسبه می کند.

نشانگر خطوط فراکتال را برای میله های مشخص شده با پارامترهای NumberOfCandlesBefore ، زمان و شماره و شمارهوفکندلزافتر محاسبه می کند.

نشانگر میانگین متحرک تطبیقی فراکتال را برای میله های مشخص شده با PARAMETERS NUMPEOFCANDLESBEFORE ، TIME و NUMNEFCANDLESAFTER محاسبه می کند.

نوسان ساز Gator را برای میله های مشخص شده با PARAMETERS NUMBEROFCANDLESBEFORE ، TIME و NUMNEFCANDLESAFTER محاسبه می کند.

میانگین متحرک چندگانه Guppy را برای میله های مشخص شده با شماره های NumberOfCandlesBefore ، زمان و شماره و شمارهوفکاندلزافتر محاسبه می کند.

نشانگر Heikin Ashi را برای میله های مشخص شده با شماره های شماره و تعداد پارامترهای NumberOfCandleSafter محاسبه می کند.

نشانگر Heikin Ashi را برای میله های مشخص شده با شماره های شماره و تعداد پارامترهای NumberOfCandleSafter محاسبه می کند.

نشانگر صاف شده Heikin Ashi را برای میله های مشخص شده با PARAMETS PARAMES با شمارهوفکندلز بیست ، محاسبه می کند.

نشانگر متوسط حرکت بدنه را برای میله های مشخص شده با شماره های NumberOfCandlesBefore ، زمان و شماره و شمارهوفکاندلزافتر محاسبه می کند.

نشانگر دوره چرخه غالب را برای میله های مشخص شده با شماره های NumberOfCandlesBefore ، زمان و شماره و شماره های پارامترهای.

نشانگر دوره چرخه غالب را برای کنه یا میله در دوره مشخص محاسبه می کند.

محاسبه مرحله چرخه غالب - مرحله چرخه غالب برای میله های مشخص شده با PARAMETS PARAMES با شماره OFCANDLESBEFORE.

نشانگر اجزای سازنده هیلبرت - فازور را برای میله های مشخص شده با PARAMETS NUMBEROFCANDLESBEFORE ، TIME و NUMBEROFCANDLESAFTER محاسبه می کند.

نشانگر اجزای سازنده هیلبرت - فازور را برای کنه یا میله در دوره مشخص محاسبه می کند.

نشانگر تبدیل هیلبرت - SineWave را برای میله های مشخص شده با پارامترهای NumberOfCandlesBefore ، زمان و شماره و شماره های.

محاسبه تبدیل هیلبرت - نشانگر روند فوری برای میله های مشخص شده با شماره های شماره و شماره پارامترهای NumberOfCandlesBefore ، زمان و شماره.

تبدیل هیلبرت - نشانگر روند فوری برای کنه یا میله در دوره مشخص را محاسبه می کند.

نشانگر حالت چرخه ترانسفورماتور هیلبرت را برای میله های مشخص شده با شماره های numberofcandlesbefore ، زمان و numberofcandlesafter محاسبه می کند.

نشانگر حالت چرخه ترانسفورماتور هیلبرت - Trend vs Cycle را برای کنه یا میله در دوره مشخص محاسبه می کند.

نشانگر Ichimoku را برای میله های مشخص شده با پارامترهای NumberOfCandlesBefore ، زمان و شماره و شمارهوفکندلزافتر محاسبه می کند.

شاخص KAIRI را برای میله های مشخص شده با شماره های شماره و تعداد پارامترهای NumberOfCandlesBefore ، زمان و شماره.

میانگین متحرک سازگار Kaufman را برای میله های مشخص شده با PARAMETERS NUMBEROFCANDLESBEFORE ، TIME و NUMNEFCANDLESAFTER محاسبه می کند.

نشانگر باند Keltner (بر اساس ATR) را برای میله های مشخص شده با شماره های شماره و شماره پارامترهای NumberOfCandlesafter محاسبه می کند.

نشانگر KDJ را برای میله های مشخص شده با پارامترهای NumberOfCandlesBefore ، زمان و شماره و شمارهوفکندلزافتر محاسبه می کند.

نشانگر کانال Keltner را برای میله های مشخص شده با PARAMETERS NUMBEROFCANDLESBEFORE ، TIME و NUMNEFCANDLESAFTER محاسبه می کند.

نشانگر رگرسیون خطی را برای میله های مشخص شده با پارامترهای NumberOfCandlesBefore ، زمان و شماره و شمارهوفکندلزافتر محاسبه می کند.

نشانگر زاویه رگرسیون خطی را برای میله های مشخص شده با PARAMETS NUMBEROFCANDLESBEFORE ، TIME و NUMBEROFCANDLESAFTER محاسبه می کند.

نشانگر رهگیری رگرسیون خطی را برای میله های مشخص شده با شماره های NumberOfCandlesbefore ، زمان و شماره و شماره های FCANDLESAFTER محاسبه می کند.

نشانگر شیب رگرسیون خطی را برای میله های مشخص شده با PARAMETERS NUMPEOFCANDLESBEFORE پیش ، زمان و شمارهوفکندلزافتر محاسبه می کند.

ورود به سیستم وکتور طبیعی را برای میله های مشخص شده با PARAMES NUMPEOFCANDLESBEFORE ، زمان و شماره و شمارهوفکندلزافتر محاسبه می کند.

log10 وکتور را برای میله های مشخص شده با شماره های شماره و تعداد پارامترهای NumberOfCandlesBefore ، زمان و شماره و شماره.

نشانگر شاخص مقاومت نسبی Ehlers Laguerre را برای میله های مشخص شده با شماره های شماره و شماره پارامترهای NumberOfCandlesafter محاسبه می کند.

نشانگر شاخص قدرت نسبی Ehlers Laguerre را برای کنه یا میله در دوره مشخص محاسبه می کند.

نشانگر متوسط متحرک وزنی خطی را برای میله های مشخص شده با شماره های NumberOfCandlesBefore ، زمان و شماره و شمارهوفکاندلزافتر محاسبه می کند.

میانگین متحرک را برای میله های مشخص شده با شماره های شماره و شماره پارامترهای شماره و شماره و شماره robleofcandlesafter محاسبه می کند.

شاخص میانگین همگرایی/واگرایی در حال حرکت را برای میله های مشخص شده با پارامترهای NumberOfCandlesBefore ، زمان و شماره و شماره های FCANDLESAFTER محاسبه می کند.

شاخص میانگین همگرایی/واگرایی در حال حرکت را برای کنه یا میله در دوره مشخص محاسبه می کند.

MACD را با نشانگر نوع MA قابل کنترل برای میله های مشخص شده با PARAMETERS NUMPEOFCANDLESBEFORE ، TIME و NUMBEROFCANDLESAFTER محاسبه می کند.

نشانگر ثابت همگرایی/واگرایی در حال حرکت را برای میله های مشخص شده با PARAMETERS NUMBEROFCANDLESBEFORE پیش ، زمان و شماره و شماره های FCANDLESAFTER محاسبه می کند.

شاخص ثابت همگرایی/واگرایی در حال حرکت را برای کنه یا میله در دوره مشخص محاسبه می کند.

نشانگر پاکت MA را برای میله های مشخص شده با پارامترهای NumberOfCandlesBefore ، زمان و شماره و شمارهوفکندلزافتر محاسبه می کند.

نشانگر متوسط متحرک MESA را برای میله های مشخص شده با PARAMETERS NUMBEROFCANDLESBEFORE ، TIME و NUMNEFCANDLESAFTER محاسبه می کند.

میانگین متحرک را با نشانگر دوره متغیر برای میله های مشخص شده با PARAMETERS NUMPEFCANDLESBEFORE ، زمان و شماره و شمارهوفکندلزافتر محاسبه می کند.

میانگین متحرک را با نشانگر دوره متغیر برای کنه یا میله در دوره مشخص محاسبه می کند.

بالاترین مقدار را در طی یک دوره مشخص برای میله های مشخص شده با شماره های numberofcandlesbefore ، زمان و شماره و شماره هایوفکتریسافتر محاسبه می کند.

هیستوگرام McClellan را برای میله های مشخص شده با پارامترهای NumberOfCandlesBefore ، زمان و شماره و شمارهوفکندلزافتر محاسبه می کند.

نوسان ساز McClellan را برای میله های مشخص شده با PARAMETERS NUMBEROFCANDLESBEFORE ، TIME و NUMNEFCANDLESAFTER محاسبه می کند.

شاخص جمع بندی مک کلان را برای میله های مشخص شده با شماره های شماره و تعداد پارامترهای NumberOfCandlesafter محاسبه می کند.

قیمت متوسط برای میله های مشخص شده با شماره های NumberOfCandlesBefore ، زمان و شماره andofcandlesafter را محاسبه می کند.

شاخص جریان پول را برای میله های مشخص شده با PARAMES NUMPEOFCANDLESBEFORE ، TIME و NUMBEROFCANDLESAFTER محاسبه می کند.

نقطه میانی را در طول دوره برای میله های مشخص شده با PARAMETERS NUMBEROFCANDLESBEFORE ، TIME و NUMBEROFCANDLESAFTER محاسبه می کند.

قیمت میانی را در مدت زمان برای میله های مشخص شده با پارامترهای NumberOfCandlesBefore ، زمان و شماره و شماره های FCANDLESAFTER محاسبه می کند.

کمترین مقدار را در طی یک دوره مشخص برای میله های مشخص شده با شماره های NumberOfCandlesBefore ، زمان و شماره و شماره های FCANDLESAFTER محاسبه می کند.

کمترین و بالاترین مقادیر را در طی یک دوره مشخص برای میله های مشخص شده با شماره های شماره و شماره پارامترهای شماره و شماره و شماره های FCANDLESAFTER محاسبه می کند.

کمترین و بالاترین مقادیر را در یک دوره مشخص برای کنه یا میله در دوره مشخص محاسبه می کند.

نشانگر منهای جهت را برای میله های مشخص شده با پارامترهای NumberOfCandlesBefore ، زمان و شماره و شمارهوفکندلزافتر محاسبه می کند.

نشانگر حرکتی منهای جهت دار را برای میله های مشخص شده با پارامترهای NumberOfCandlesBefore ، زمان و شماره و شمارهوفکندلزافتر محاسبه می کند.

نشانگر حرکت را برای میله های مشخص شده با پارامترهای NumberOfCandlesBefore ، زمان و شماره و شمارهوف کاندلزافتر محاسبه می کند.

مولتی وکتور حسابی را برای میله های مشخص شده با پارامترهای NumberOfCandlesBefore ، زمان و شماره و شمارهوفکندلزافتر محاسبه می کند.

سیگنال های تجاری...
ما را در سایت سیگنال های تجاری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محسن رضایی بازدید : 59 تاريخ : دوشنبه 29 اسفند 1401 ساعت: 22:36

توجه: این راهنما در ماه مه 2020 به طور گسترده به روز شد. برای نسخه قبلی ، به اینجا مراجعه کنید.

اگر یک مهندس خودآموز یا درجه Bootcamp هستید ، خودتان را مدیون یادگیری علوم کامپیوتر هستید. خوشبختانه ، شما می توانید بدون سرمایه گذاری سالها و ثروت کمی در یک برنامه درجه ، به خود آموزش CS در سطح جهانی بدهید.

منابع زیادی در آنجا وجود دارد ، اما برخی از آنها بهتر از سایرین هستند. شما نیازی به لیست "200+ دوره آنلاین رایگان" ندارید. شما به این س questions الات نیاز دارید:

  • کدام موضوعات را باید یاد بگیرید و چرا؟
  • بهترین سری سخنرانی های کتاب یا ویدیویی برای هر موضوع چیست؟

این راهنما تلاش ما برای پاسخ قطعی به این سؤالات است.

با تشکر از داوطلبان زیر برای ترجمه ها:

  • (چینی) توسط وو ژنگکه (پرتغال) توسط Clemens Schrage (روسی) توسط Ilja Moisejevs و Stepan Rakitin (ویتنامی) توسط Dat Hoang (اسپانیایی) توسط جیمز آرچولد (کره ای) توسط Minjeong Kim (ژاپنی) توسط رالفف آلو (Turkish) توسط Tolga TolgaBarış Pınar (فارسی) توسط Faran Taghavi (ایتالیایی) توسط Fabio Cicerchia (فرانسوی) توسط Aurore Amrit (اندونزیایی) توسط Ananda Umamil (عربی) توسط Ounissi Zakaria (Ukranian) توسط Oleksandr Babieiev

با استفاده از کتاب درسی پیشنهادی یا سری سخنرانی های ویدیویی ، هر 9 موضوع زیر را تقریباً در دستور ارائه شده مطالعه کنید ، اما در حالت ایده آل هر دو. هدف از 100-200 ساعت مطالعه هر موضوع ، سپس در طول حرفه خود مجدداً مورد علاقه های خود قرار دهید.

موضوعچرا مطالعه می کنیم؟کتابفیلم های
برنامه نويسيکسی نباشید که "هرگز کاملاً درک نکرده است" چیزی مانند بازگشت.ساختار و تفسیر برنامه های رایانه ایبرکلی CS 61A برایان هاروی
معماری کامپیوتراگر یک مدل ذهنی محکم از نحوه عملکرد یک کامپیوتر ندارید ، تمام انتزاع های سطح بالاتر شما شکننده خواهند بود.سیستم های رایانه ای: دیدگاه یک برنامه نویسبرکلی CS 61c
الگوریتم ها و ساختار داده هااگر نمی دانید چگونه از ساختارهای داده همه جا مانند پشته ها ، صف ها ، درختان و نمودارها استفاده کنید ، قادر به حل مشکلات چالش برانگیز نخواهید بود.کتابچه راهنمای طراحی الگوریتمسخنرانی های استیون اسکینا
ریاضی برای CSCS اساساً یک شاخه فراری از ریاضیات کاربردی است ، بنابراین یادگیری ریاضی یک مزیت رقابتی به شما می دهد.ریاضیات برای علوم کامپیوترMIT 6. 042J تام لایتون
سیستم های عاملبیشتر کدی که می نویسید توسط یک سیستم عامل اجرا می شود ، بنابراین باید بدانید که چگونه این افراد در تعامل هستند.سیستم عامل ها: سه قطعه آسانبرکلی CS 162
شبکه رایانهاینترنت یک معامله بزرگ بود: درک کنید که چگونه برای باز کردن پتانسیل کامل خود کار می کند.شبکه های کامپیوتری: رویکردی از بالا به پاییناستانفورد CS 144
پایگاه های دادهداده ها در قلب مهم ترین برنامه ها قرار دارند، اما تعداد کمی از آنها می دانند که سیستم های پایگاه داده واقعا چگونه کار می کنند.خواندن در سیستم های پایگاه دادهJoe Hellerstein’s Berkeley CS 186
زبان ها و کامپایلرهااگر درک کنید که زبان ها و کامپایلرها چگونه کار می کنند، کد بهتری می نویسید و زبان های جدید را راحت تر یاد می گیرید.مترجمان کاردستیدوره آموزشی الکس آیکن در edX
سیستم های توزیع شدهاین روزها اکثر سیستم ها سیستم های توزیع شده هستند.طراحی برنامه های کاربردی داده فشرده توسط مارتین کلپمنMIT 6. 824

هنوز خیلی زیاده؟

اگر ایده خودآموزی 9 مبحث در طول چندین سال بسیار زیاد به نظر می رسد، پیشنهاد می کنیم فقط بر روی دو کتاب تمرکز کنید: سیستم های کامپیوتری: دیدگاه برنامه نویس و طراحی برنامه های کاربردی داده فشرده. در تجربه ما، این دو کتاب بازده فوق‌العاده بالایی در زمان سرمایه‌گذاری شده ارائه می‌کنند، به ویژه برای مهندسان خودآموخته و فارغ‌التحصیلان بوت‌کمپ که بر روی برنامه‌های کاربردی شبکه‌ای کار می‌کنند. آنها همچنین ممکن است به عنوان یک "داروی دروازه" برای سایر موضوعات و منابع ذکر شده در بالا عمل کنند.

چرا علم کامپیوتر یاد بگیریم؟

دو نوع مهندس نرم‌افزار وجود دارد: کسانی که علم کامپیوتر را به‌خوبی می‌فهمند تا کارهای چالش‌برانگیز و خلاقانه انجام دهند، و آن‌هایی که به دلیل آشنایی با چند ابزار سطح بالا، از پس آن بر می‌آیند.

هر دوی آنها خود را مهندس نرم افزار می نامند و هر دو تمایل دارند در ابتدای کار خود حقوق های مشابهی دریافت کنند. اما مهندسان نوع 1 در طول زمان به سمت کارهای رضایت بخش تر و با دستمزد بهتر پیشرفت می کنند، خواه این کار تجاری ارزشمند باشد یا پروژه های منبع باز، رهبری فنی یا مشارکت های فردی با کیفیت بالا.

مهندسان نوع 1 راه هایی برای یادگیری عمیق علوم کامپیوتر پیدا می کنند، چه از طریق روش های معمولی و چه با یادگیری بی وقفه در طول حرفه خود. مهندسان نوع 2 معمولاً در سطح می مانند و ابزارها و فن آوری های خاص را به جای پایه های اساسی خود یاد می گیرند و فقط زمانی مهارت های جدید را بدست می آورند که باد مد فنی تغییر کند.

در حال حاضر ، تعداد افرادی که وارد صنعت می شوند به سرعت در حال افزایش است ، در حالی که تعداد درجه های CS نسبتاً ایستا است. این بیش از حد مهندسین نوع 2 شروع به کاهش فرصت های شغلی خود کرده و آنها را از کارآزمایی بیشتر صنعت دور نگه می دارند. این که آیا شما در تلاش برای تبدیل شدن به یک مهندس نوع 1 هستید یا به دنبال امنیت شغلی بیشتر هستید ، یادگیری علوم کامپیوتر تنها مسیر قابل اعتماد است.

راهنماهای موضوع

برنامه نويسي

بیشتر برنامه های کارشناسی CS با "معرفی" برای برنامه نویسی رایانه شروع می شوند. بهترین نسخه های این دوره ها نه تنها به تازه کار ، بلکه برای کسانی که مفاهیم مفید و مدل های برنامه نویسی را از دست داده اند ، در حالی که ابتدا یاد می گیرند کدگذاری می کنند ، تهیه می کنند.

توصیه استاندارد ما برای این محتوا ساختار کلاسیک و تفسیر برنامه های رایانه ای است که به صورت آنلاین و به صورت رایگان به عنوان یک کتاب و به عنوان مجموعه ای از سخنرانی های ویدیویی MIT در دسترس است. در حالی که این سخنرانی ها عالی هستند ، پیشنهاد ویدیوی ما در واقع سخنرانی های SICP برایان هاروی (برای دوره 61A در برکلی) است. اینها نسبت به سخنرانی های MIT در دانشجویان جدید تصفیه شده و بهتر مورد هدف قرار می گیرند.

توصیه می کنیم حداقل در سه فصل اول SICP و انجام تمرینات کار کنید. برای تمرین بیشتر ، از طریق مجموعه ای از مشکلات برنامه نویسی کوچک مانند مواردی که در مورد تمرین هستند ، کار کنید.

از آنجا که این راهنما برای اولین بار در سال 2016 منتشر شد ، یکی از متداول ترین سؤالات پرسیده شده این است که آیا ما اکنون می خواهیم ضبط های مربوط به تکرار اخیر 61A را که توسط جان دنرو آموزش داده شده است ، و/یا برنامه های آهنگسازی کتاب مربوطه ، که "در آن است ، توصیه کنیم. سنت Sicp "اما از پایتون استفاده می کند. ما فکر می کنیم منابع Denero نیز عالی است ، و برخی از دانشجویان ممکن است آنها را ترجیح دهند ، اما ما هنوز هم سخنرانی های SICP ، SCHEME و برایان هاروی را به عنوان اولین مجموعه منابع امتحان می کنیم.

چرا؟از آنجا که SICP در توانایی خود - حداقل بالقوه - منحصر به فرد است تا اعتقادات اساسی خود را در مورد رایانه ها و برنامه نویسی تغییر دهد. همه این را تجربه نخواهند کرد. برخی از کتاب متنفر هستند ، برخی دیگر از چند صفحه اول عبور نمی کنند. اما پاداش بالقوه باعث می شود که ارزش آن را داشته باشد.

اگر از SICP لذت نمی برید ، برنامه های آهنگسازی را امتحان کنید. اگر هنوز مناسب نیست ، سعی کنید چگونه برنامه ها را طراحی کنید. اگر به نظر نمی رسد که هیچکدام از اینها تلاش شما را پاداش دهند ، شاید این نشانه این باشد که شما باید مدتی روی موضوعات دیگر تمرکز کنید و در یک یا دو سال دیگر نظم و انضباط برنامه نویسی را دوباره بررسی کنید.

سرانجام ، نکته ای از شفاف سازی: این راهنما برای کسانی که کاملاً برای برنامه نویسی جدید هستند ، طراحی نشده است. ما فرض می کنیم که شما یک برنامه نویس صالح و بدون پیش زمینه در علوم کامپیوتر هستید و به دنبال پر کردن برخی از شکاف های دانش هستید. این واقعیت که ما بخشی از "برنامه نویسی" را درج کرده ایم ، صرفاً یادآوری این است که ممکن است چیزهای بیشتری برای یادگیری وجود داشته باشد. برای کسانی که قبلاً هرگز کدگذاری نکرده اند ، اما دوست دارند ، شما ممکن است راهنمایی مانند این را ترجیح دهید.

Structure and Interpretation of Computer Programs

معماری کامپیوتر

معماری رایانه - بعضی اوقات به نام "سیستم های رایانه ای" یا "سازمان رایانه" - اولین نگاه مهم به محاسبات زیر سطح نرم افزار است. در تجربه ما ، این مورد غفلت ترین منطقه در بین مهندسان نرم افزار خودآموز است.

کتاب مقدماتی مورد علاقه ما سیستم های رایانه ای است: دیدگاه یک برنامه نویس و یک دوره معمولی معماری رایانه ای با استفاده از این کتاب بیشتر فصل های 1-6 را پوشش می دهد.

ما عاشق CS هستیم: برنامه ای برای رویکرد عملی و برنامه نویس گرا. در حالی که بیشتر از آنچه در کتاب پوشش داده شده است ، بیشتر برای معماری رایانه وجود دارد ، این یک نقطه شروع عالی برای کسانی است که دوست دارند سیستم های رایانه ای را در درجه اول درک کنند تا بتوانند نرم افزارهای سریعتر ، کارآمدتر و قابل اطمینان تر بنویسند.

برای کسانی که می خواهند هم یک مقدمه مهربان را برای موضوع و تعادل نگرانی های سخت افزار و نرم افزار ترجیح دهند ، ما عناصر سیستم های محاسباتی را که به عنوان "NAND2Tetris" شناخته می شوند ، پیشنهاد می کنیم. این یک کتاب بلندپرواز است که سعی در درک منسجم از نحوه کار همه چیز در رایانه دارد. هر فصل شامل ساختن یک قطعه کوچک از سیستم کلی ، از نوشتن دروازه های منطق ابتدایی در HDL ، از طریق CPU و اسمبلر ، تمام راه به یک برنامه به اندازه یک بازی تتریس است.

توصیه می کنیم از طریق شش فصل اول کتاب و تکمیل پروژه های مرتبط بخوانید. این درک شما از رابطه بین معماری دستگاه و نرم افزاری که روی آن کار می کند ، توسعه می یابد.

نیمه اول کتاب (و کلیه پروژه های آن) به صورت رایگان از وب سایت NAND2Tetris در دسترس است. همچنین به عنوان یک دوره Coursera با فیلم های همراه در دسترس است.

Nand2Tetris در جستجوی سادگی و انسجام ، عمق را معامله می کند. به طور خاص ، دو مفهوم بسیار مهم در معماری رایانه مدرن ، سلسله مراتب لوله کشی و حافظه هستند ، اما هر دو بیشتر از متن وجود ندارند.

هنگامی که با محتوای Nand2Tetris احساس راحتی می کنید ، پیشنهاد می کنیم به CS: APP برگردید ، یا سازمان و طراحی رایانه ای پترسون و هنسی را در نظر بگیرید ، یک متن عالی و در حال حاضر کلاسیک. هر بخش از کتاب ضروری نیست. ما پیشنهاد می کنیم دوره CS61C برکلی را "ایده های عالی در معماری رایانه" برای خوانش های خاص دنبال کنید. یادداشت های سخنرانی و آزمایشگاه ها بصورت آنلاین در دسترس هستند و سخنرانی های گذشته در بایگانی اینترنت است.

Computer Systems: A Programmer

الگوریتم ها و ساختار داده ها

ما با ده ها سال از خرد مشترک موافق هستیم که آشنایی با الگوریتم های مشترک و ساختار داده ها یکی از قدرتمندترین جنبه های آموزش علوم کامپیوتر است. این مکان همچنین یک مکان عالی برای آموزش توانایی های کلی حل مسئله است که در هر زمینه دیگری از مطالعه پرداخت می شود.

صدها کتاب در دسترس است ، اما مورد علاقه ما کتابچه راهنمای طراحی الگوریتم توسط استیون اسکینا است. او به وضوح عاشق حل مسئله الگوریتمی است و به طور معمول موفق می شود اشتیاق مشابهی را در بین دانش آموزان و خوانندگان خود تقویت کند. به نظر ما ، این دو متن متداول (CLR و Sedgewick) تمایل دارند که برای کسانی که در درجه اول یادگیری این مواد را می آموزند ، برای کمک به حل مسئله عملی ، کمی اثبات سنگین باشد.

برای کسانی که سخنرانی های ویدیویی را ترجیح می دهند ، Skiena سخاوتمندانه آنلاین خود را ارائه می دهد. ما همچنین واقعاً دوره تیم Roughgarden را دوست داریم ، که در Coursera و جاهای دیگر موجود است. این که آیا شما سبک سخنرانی Skiena یا Roughgarden را ترجیح می دهید ، ترجیح شخصی خواهد بود. در واقع ، ده ها گزینه خوب وجود دارد ، بنابراین اگر اتفاق می افتد دیگری را پیدا کنید که دوست دارید ، ما شما را تشویق می کنیم تا به آن بچسبید!

برای تمرین ، رویکرد مورد نظر ما این است که دانش آموزان بتوانند مشکلات موجود در Leetcode را حل کنند. اینها تمایل به مشکلات جالب در مورد راه حل ها و بحث های همراه مناسب دارند. آنها همچنین به شما کمک می کنند تا پیشرفت در برابر سؤالاتی را که معمولاً در مصاحبه های فنی در شرکت های نرم افزاری رقابتی تر استفاده می شود ، آزمایش کنید. ما پیشنهاد می کنیم حدود 100 مشکل LeetCode تصادفی را به عنوان بخشی از مطالعات خود حل کنید.

سرانجام ، ما اکیداً توصیه می کنیم که چگونه آن را به عنوان یک راهنمای عالی و منحصر به فرد برای حل مسئله عمومی حل کنیم. این به همان اندازه برای علوم کامپیوتر کاربرد دارد.

The Algorithm Design Manual How to Solve It

من فقط یک روش دارم که به طور گسترده توصیه می کنم - قبل از نوشتن فکر می شود.

ریاضیات برای علوم کامپیوتر

از بعضی جهات ، علوم کامپیوتر شاخه ای از ریاضیات کاربردی است. در حالی که بسیاری از مهندسان نرم افزار سعی می کنند و درجات مختلفی را موفق می کنند - در این امر نادیده می گیرند ، ما شما را تشویق می کنیم تا با مطالعه مستقیم آن را در آغوش بگیرید. انجام این کار با موفقیت یک مزیت رقابتی عظیم را نسبت به کسانی که نمی کنند به شما می دهد.

مهمترین حوزه ریاضی برای CS به طور گسترده ای "ریاضیات گسسته" نامیده می شود ، جایی که "گسسته" بر خلاف "مداوم" است و به راحتی مجموعه ای از موضوعات جالب ریاضی کاربردی در خارج از حساب است. با توجه به تعریف مبهم ، تلاش برای پوشاندن کل وسعت "ریاضیات گسسته" معنی دار نیست. یک هدف واقع بینانه تر ، ایجاد درک کار از منطق ، ترکیبی و احتمال ، تئوری مجموعه ، تئوری نمودار و کمی از تئوری شماره است که رمزنگاری را آگاه می کند. جبر خطی با توجه به اهمیت آن در گرافیک رایانه و یادگیری ماشین ، یک منطقه مطالعه ارزشمند است.

نقطه شروع پیشنهادی ما برای ریاضیات گسسته مجموعه یادداشت های سخنرانی László Lovász است. پروفسور لوواس کار خوبی را برای ساخت محتوا و شهودی انجام داد ، بنابراین این به عنوان یک نقطه شروع بهتر از متون رسمی تر عمل می کند.

برای یک درمان پیشرفته تر ، ما ریاضیات را برای علوم کامپیوتر پیشنهاد می کنیم ، یادداشت های سخنرانی به طول کتاب برای دوره MIT با همین نام. سخنرانی های ویدیویی این دوره نیز آزادانه در دسترس است و سخنرانی های ویدیویی پیشنهادی ما برای ریاضی گسسته است.

برای جبر خطی ، ما پیشنهاد می کنیم با جوهر سریال های ویدیویی جبر خطی شروع کنید و به دنبال آن کتاب و سخنرانی های کتاب گیلبرت استرانگ.

اگر مردم اعتقاد نداشته باشند که ریاضیات ساده است ، فقط به این دلیل است که آنها نمی دانند زندگی پیچیده چقدر است.

سیستم های عامل

مفاهیم سیستم عامل (کتاب "دایناسور") و سیستم عامل های مدرن کتابهای "کلاسیک" در مورد سیستم عامل ها هستند. هر دو به دلیل عدم وضوح و عدم دوست داشتن دانش آموزان عمومی ، انتقاداتی را به خود جلب کرده اند.

سیستم عامل ها: سه قطعه آسان جایگزین مناسبی است که بصورت آنلاین و بصورت آنلاین در دسترس است. ما به خصوص ساختار و خوانایی کتاب را دوست داریم و احساس می کنیم که تمرینات ارزشمند است.

پس از OSTEP ، ما شما را تشویق می کنیم تا تصمیمات طراحی سیستم عامل های خاص را از طریق کتابهای سبک "داخلی" مانند تفسیر شیر در مورد یونیکس ، طراحی و اجرای سیستم عامل FreeBSD و داخلی Mac OS X کشف کنید. برای لینوکس ، ما پیشنهاد می کنیم که هسته فوق العاده لینوکس لینوکس رابرت لاو را توسعه دهید.

یک راه عالی برای تحکیم درک خود از سیستم های عامل ، خواندن کد یک هسته کوچک و افزودن ویژگی ها است. یک انتخاب XV6 ، پورت UNIX V6 به ANSI C و X86 است که برای یک دوره در MIT نگهداری می شود. OSTEP دارای ضمیمه ای از آزمایشگاه های بالقوه XV6 پر از ایده های عالی برای پروژه های بالقوه است.

Operating Systems: Three Easy Pieces

شبکه رایانه

با توجه به اینکه بسیاری از مهندسی نرم افزار در سرورهای وب و مشتری ها قرار دارد ، یکی از مناطق با ارزش و ارزشمند علوم رایانه ، شبکه های رایانه ای است. دانشجویان خودآموز ما که به روش متدکینگ در شبکه مطالعه می کنند ، می دانند که در نهایت اصطلاحات ، مفاهیم و پروتکل هایی را که سالها در آن احاطه شده اند درک می کنند.

کتاب مورد علاقه ما در مورد موضوع شبکه رایانه ای است: یک رویکرد از بالا به پایین. پروژه ها و تمرینات کوچک در کتاب به خوبی ارزش انجام آن را دارند ، و ما به خصوص "آزمایشگاه های Wireshark" را که آنها سخاوتمندانه بصورت آنلاین ارائه داده اند ، دوست داریم.

برای کسانی که سخنرانی های ویدیویی را ترجیح می دهند ، ما پیشنهاد می کنیم معرفی استنفورد در دوره شبکه رایانه ای که قبلاً از طریق پلت فرم MOOC استنفورد Lagunita در دسترس است ، اما متأسفانه اکنون فقط به عنوان لیست های پخش غیر رسمی در YouTube در دسترس است.

شما نمی توانید به توپ کریستال نگاه کنید و آینده را ببینید. آنچه اینترنت در آینده خواهد بود همان چیزی است که جامعه آن را می سازد.

Computer Networking: A Top-Down Approach

دیتابیس

کار بیشتر در مورد سیستم های پایگاه داده نسبت به بیشتر موضوعات دیگر کار می کند. این یک زمینه تحصیلی نسبتاً جدید (به عنوان مثال پست 1970) با مشوق های تجاری قوی برای ایده ها برای ماندن در پشت درهای بسته است. علاوه بر این ، بسیاری از نویسندگان بالقوه عالی کتاب درسی ترجیح داده اند به جای آن شرکت کنند یا شرکت ها را راه اندازی کنند.

با توجه به این شرایط ، ما خود انتخاب کنندگان را ترغیب می کنیم که به طور کلی از کتابهای درسی جلوگیری کنند و از ضبط های CS 186 ، دوره پایگاه داده های جو هلرشتاین در برکلی ، و پیشرفت به خواندن مقالات را شروع کنند.

یکی از مقاله هایی که به ویژه برای دانشجویان جدید ذکر می شود ، "معماری یک سیستم بانک اطلاعاتی" است که به طور منحصر به فرد نمای سطح بالایی از نحوه عملکرد سیستم های مدیریت پایگاه داده رابطه ای (RDBMS) را ارائه می دهد. این به عنوان یک اسکلت مفید برای مطالعه بیشتر خدمت می کند.

قرائت در سیستم های پایگاه داده ، که به عنوان پایگاه داده "کتاب قرمز" شناخته می شود ، مجموعه ای از مقالات است که توسط پیتر بیلیس ، جو هلرشتاین و مایکل استونبراکر تهیه و ویرایش شده است. برای کسانی که فراتر از سطح محتوای CS 186 پیشرفت کرده اند ، کتاب قرمز باید توقف بعدی شما باشد.

اگر از استفاده از یک کتاب درسی مقدماتی مطلوب هستید ، ما سیستم های مدیریت پایگاه داده توسط Ramakrishnan و Gehrke را پیشنهاد می کنیم. برای دانش آموزان پیشرفته تر ، پردازش معاملات کلاسیک جیم گری: مفاهیم و تکنیک ها ارزشمند است ، اما ما استفاده از این را به عنوان اولین منبع تشویق نمی کنیم.

سرانجام ، مدل سازی داده ها یک جنبه مورد غفلت و ضعیف از کار با پایگاه داده ها است. کتاب پیشنهادی ما در مورد موضوع ، داده و واقعیت است: یک دیدگاه بی انتها در مورد درک و مدیریت اطلاعات در دنیای نادرست ما.

Readings in Database Systems Data and Reality

زبانها و کامپایلرها

بیشتر برنامه نویسان زبان ها را یاد می گیرند ، در حالی که بیشتر دانشمندان رایانه در مورد زبانها می آموزند. این امر به دانشمند رایانه مزیت متمایز نسبت به برنامه نویس ، حتی در حوزه برنامه نویسی می دهد! دانش آنها تعمیم می یابد ؛آنها قادر به درک عملکرد یک زبان جدید عمیق تر و سریع تر از کسانی هستند که صرفاً زبانهای خاص را آموخته اند.

متن مقدماتی پیشنهادی ما ، مترجمان عالی صنایع دستی توسط Bob Nystrom است که به صورت آنلاین به صورت آنلاین در دسترس است. این به خوبی سازمان یافته ، بسیار سرگرم کننده و مناسب برای کسانی است که هدف اصلی آنها صرفاً درک بهتر زبان ها و ابزارهای زبانی آنهاست. ما پیشنهاد می کنیم که وقت خود را برای کار در کل کار کنید ، تلاش کنید هر کدام از "چالش ها" علاقه شما را حفظ کند.

یک توصیه سنتی تر کامپایلرها است: اصول ، تکنیک ها و ابزارها ، که معمولاً "کتاب اژدها" خوانده می شود. متأسفانه ، این برای خودآموزی طراحی نشده است ، بلکه برای مربیان می تواند 1-2 ترم را برای دوره های خود انتخاب کند.

اگر تصمیم دارید از کتاب اژدها استفاده کنید ، تقریباً ضروری است که موضوعات را به صورت ایده آل با کمک یک مربی انتخاب کنید. در حقیقت ، روش پیشنهادی ما برای استفاده از کتاب اژدها ، در صورت انتخاب ، به عنوان یک مرجع تکمیلی برای یک سری سخنرانی های ویدیویی است. مورد توصیه ما الکس آیکن ، در EDX است.

Compilers: Principles, Techniques & Tools

یک برنامه نویس دیگ بخار نباشید. در عوض ، ابزارهایی را برای کاربران و سایر برنامه نویسان بسازید. یادداشت تاریخی صنایع نساجی و فولاد را در نظر بگیرید: آیا می خواهید ماشین و ابزار بسازید یا می خواهید آن دستگاه ها را کار کنید؟

- Ras Bodik در ابتدای دوره کامپایلر خود

سیستم های توزیع شده

با افزایش تعداد رایانه ها ، آنها نیز گسترش یافته اند. در حالی که مشاغل قبلاً اصلی های بزرگتر و بزرگتر را خریداری می کردند ، در حال حاضر حتی برنامه های بسیار کوچک برای اجرای چندین دستگاه نیز معمولی است. سیستم های توزیع شده مطالعه چگونگی استدلال در مورد تجارت در انجام این کار است.

کتاب پیشنهادی ما برای خودآموزی مارتین کلپپمن طراحی برنامه های فشرده داده است. DDIA به مراتب بهتر از یک کتاب درسی سنتی ، کتابی بسیار خواندنی است که برای پزشکان طراحی شده است ، که به نوعی از قربانی کردن عمق یا سخت گیری جلوگیری می کند.

برای کسانی که به دنبال متن سنتی تر هستند ، یا کسی را که به صورت آنلاین در دسترس باشد ترجیح می دهد ، ما پیشنهاد می کنیم سیستم های توزیع شده Maarten Van Steen و Andrew Tanenbaum ، نسخه سوم.

برای کسانی که فیلم را ترجیح می دهند ، یک دوره عالی با فیلم های موجود در اینترنت 6. 824 MIT است ، یک دوره فارغ التحصیل که توسط رابرت موریس با خواندن موجود در اینجا تدریس می شود.

مهم نیست که انتخاب کتاب درسی یا سایر منابع ثانویه ، مطالعه سیستم های توزیع شده کاملاً مقالات خواندن را الزامی می کند. یک لیست خوب در اینجا وجود دارد ، و ما حضور در مقالات محلی شما را که عاشق فصل هستیم بسیار تشویق می کنیم.

Designing Data-Intensive Applications

سوالات متداول

مخاطب هدف این راهنما کیست؟

ما در نظر داریم که شما یک مهندس نرم افزار خودآموز ، دانش آموز دبیرستانی Bootcamp یا دانش آموز دبیرستانی زودرس یا یک دانش آموز کالج هستید که به دنبال تکمیل آموزش رسمی خود با برخی از مطالعه خود هستید. این سؤال که چه موقع باید به این سفر بپردازیم ، کاملاً شخصی است ، اما بیشتر مردم تمایل دارند قبل از غواصی بیش از حد در تئوری CS ، از داشتن برخی از تجربه های حرفه ای بهره مند شوند. به عنوان مثال ، ما متوجه می شویم که اگر آنها قبلاً با پایگاه داده ها به صورت حرفه ای کار کرده اند ، یا در مورد شبکه رایانه ای در صورت کار در یک پروژه وب یا دو مورد ، دانش آموزان عاشق یادگیری در مورد سیستم های پایگاه داده هستند.

در مورد AI/Graphics/Pet-Topic-X چیست؟

ما سعی کرده ایم لیست خود را به مباحث علوم کامپیوتر محدود کنیم که احساس می کنیم هر مهندس نرم افزار تمرین ، صرف نظر از تخصص یا صنعت ، اما با تمرکز روی سیستم ها ، باید آن را بشناسد. در تجربه ما ، اینها بالاترین مباحث ROI برای اکثریت قریب به اتفاق مهندسان خودآموز و درجه های بوت کامپ خواهند بود و پایه و اساس محکمی برای مطالعه بیشتر فراهم می کنند. پس از آن ، شما در انتخاب کتاب های درسی یا مقاله و یادگیری مفاهیم اصلی بدون راهنمایی های زیاد در موقعیت بسیار بهتری قرار خواهید گرفت. در اینجا نقاط شروع پیشنهادی ما برای یک زن و شوهر از "انتخاب های مشترک" مشترک است:

  • برای هوش مصنوعی: آیا با تماشای فیلم ها و تکمیل پروژه های عالی PACMAN ، مقدمه برکلی در دوره هوش مصنوعی را انجام دهید. به عنوان یک کتاب درسی ، از هوش مصنوعی راسل و نورویگ استفاده کنید: یک رویکرد مدرن.
  • برای یادگیری ماشین: آیا دوره Coursera اندرو نگ. صبور باشید و مطمئن شوید که قبل از مسابقه به موضوعات جدید و براق مانند یادگیری عمیق ، اصول را درک کرده اید.
  • برای گرافیک رایانه: از طریق مواد CS 184 برکلی کار کنید و از گرافیک رایانه استفاده کنید: اصول و تمرین به عنوان یک کتاب درسی.

توالی پیشنهادی چقدر سخت است؟

در واقع ، همه این افراد مقدار قابل توجهی از همپوشانی دارند و به صورت چرخه ای به یکدیگر مراجعه می کنند. به عنوان مثال رابطه بین ریاضیات گسسته و الگوریتم ها را در نظر بگیرید: یادگیری ریاضی در ابتدا به شما کمک می کند تا الگوریتم های خود را در عمق بیشتر تجزیه و تحلیل و درک کنید ، اما یادگیری الگوریتم ها ابتدا انگیزه و زمینه ای برای ریاضیات گسسته فراهم می کند. در حالت ایده آل ، شما در طول حرفه خود بارها و بارها مجدداً مورد بررسی قرار می دهید.

به همین ترتیب ، توالی پیشنهادی ما بیشتر برای کمک به شما در شروع کار وجود دارد ... اگر دلیل قانع کننده ای برای ترجیح یک دنباله متفاوت دارید ، پس به دنبال آن بروید. به نظر ما مهمترین "پیش نیازها" عبارتند از: معماری رایانه قبل از سیستم های عامل یا پایگاه داده ها و سیستم های شبکه و عامل قبل از توزیع سیستم.

چگونه این مقایسه با جامعه منبع باز یا برنامه های درسی FreecodeCamp است؟

هنگامی که این راهنما برای اولین بار در سال 2016 نوشته شد ، راهنمای OSS موضوعات زیادی داشت ، منابع فرومایه را برای بسیاری از آنها پیشنهاد می کرد و هیچگونه دلیل و راهنمایی ای در مورد دلیل یا اینکه چه جنبه هایی از دوره های خاص ارزشمند است ، ارائه نمی دهد. ما سعی کردیم لیست دوره های خود را به مواردی که شما واقعاً باید آن را به عنوان مهندس نرم افزار بدانید ، صرف نظر از تخصص خود ، محدود کنیم و به شما کمک کنیم تا درک کنید که چرا هر دوره گنجانده شده است. در سالهای بعد ، راهنمای OSS بهبود یافته است ، اما ما هنوز فکر می کنیم که این یک مسیر واضح تر و منسجم تر را فراهم می کند.

FreecodeCamp بیشتر روی برنامه نویسی متمرکز است ، نه علوم کامپیوتر. برای اینکه چرا ممکن است بخواهید علوم کامپیوتر را یاد بگیرید ، به بالا مراجعه کنید. اگر در برنامه نویسی تازه کار هستید ، پیشنهاد می کنیم اولویت بندی آن را داشته باشید و در یک یا دو سال به این راهنما برگردید.

در مورد زبان X چطور؟

یادگیری یک زبان برنامه نویسی خاص برای یادگیری در مورد حوزه علوم کامپیوتر در یک صفحه کاملاً متفاوت است - یادگیری یک زبان بسیار ساده تر و بسیار با ارزش است. اگر از قبل چند زبان را می شناسید ، ما اکیداً پیشنهاد می کنیم که به سادگی از راهنمای خود و دستیابی به زبان مناسب در شکاف ها پیروی کنید ، یا پس از آن آن را ترک کنید. اگر برنامه نویسی را به خوبی آموخته اید (مانند از طریق ساختار و تفسیر برنامه های رایانه ای) ، و به خصوص اگر کامپایلر را آموخته اید ، باید برای یادگیری ملزومات یک زبان جدید ، بیش از یک آخر هفته را برای شما ببرد ، پس از آن می توانید یاد بگیریددرباره کتابخانه ها/ابزار/اکوسیستم در کار.

در مورد فناوری مرسوم ، مد روز X؟

هیچ فناوری واحدی به اندازه کافی مهم نیست که یادگیری استفاده از آن باید بخش اصلی آموزش شما باشد. از طرف دیگر ، بسیار عالی است که شما از یادگیری آن چیز هیجان زده اید. ترفند این است که از فناوری خاص تا حوزه یا مفهوم اساسی کار کنید و قبل از دیدن اینکه چگونه فناوری مرسوم ، مد روز شما در تصویر بزرگتر قرار می گیرد ، عمیقاً یاد بگیرید.

چرا هنوز SICP را توصیه می کنید؟

ببین ، فقط آن را امتحان کنبرخی از افراد ذهن Sicp را می وزد ، مشخصه ای که توسط تعداد کمی از کتاب های دیگر به اشتراک گذاشته شده است. اگر آن را دوست ندارید ، همیشه می توانید چیز دیگری را امتحان کنید و شاید بعداً به SICP برگردید.

چرا هنوز کتاب اژدها را توصیه می کنید؟

کتاب اژدها هنوز کامل ترین منبع واحد برای کامپایلرها است. این رپ بد می شود ، به طور معمول برای تأکید بیش از حد موضوعات خاص که این روزها برای تفصیل در این روزها ، مانند تجزیه ، کمتر مد روز هستند. نکته این است که ، این کتاب هرگز قرار نبود که برای پوشش پوشش مورد مطالعه قرار گیرد ، فقط برای تهیه مطالب کافی برای یک مربی برای گذراندن یک دوره. به همین ترتیب ، یک خودآموز می تواند ماجراجویی خود را از طریق کتاب انتخاب کند ، یا بهتر از این پیشنهادهایی را که اساتید دوره های عمومی در طرح های دوره خود ارائه داده اند ، دنبال کنید.

چگونه می توانم کتابهای درسی را ارزان تهیه کنم؟

بسیاری از کتابهای درسی که پیشنهاد می کنیم به لطف سخاوت نویسندگان آنها به صورت آنلاین بصورت آنلاین در دسترس هستند. برای کسانی که نیستند ، پیشنهاد می کنیم نسخه های استفاده شده از نسخه های قدیمی را خریداری کنید. به عنوان یک قاعده کلی ، اگر بیش از چند نسخه از یک کتاب درسی وجود داشته باشد ، کاملاً محتمل است که نسخه قدیمی کاملاً کافی باشد. مطمئناً بعید است که جدیدترین نسخه 10 برابر بهتر از نسخه قدیمی تر باشد ، حتی اگر این تفاوت قیمت باشد!

چه کسی این را ساخته است؟

این راهنما در ابتدا توسط Oz Nova و Myles Bye نوشته شده است ، با به روزرسانی های 2020 توسط OZ. این مبتنی بر تجربه ما در آموزش علوم کامپیوتر بنیادی به بیش از 1000 مهندس عمدتاً خودآموز و درجه های بوت کامپ در تنظیمات گروهی کوچک در سانفرانسیسکو و Live Online است. از همه دانش آموزان ما برای ادامه بازخورد شما در مورد منابع خودآگاهی تشکر می کنم.

ما بسیار اطمینان داریم که با توجه به وقت و انگیزه کافی ، می توانید به خودتان همه چیز را آموزش دهید. اما اگر یک برنامه فشرده ، ساختار یافته و مربیگری را ترجیح می دهید ، ممکن است به علوم کامپیوتر ما علاقه مند باشید. ما پیشنهاد نمی کنیم مدرک کارشناسی ارشد را دنبال کنید.

برای به روزرسانی این راهنما و اخبار و منابع عمومی علوم کامپیوتر ، ممکن است دوست داشته باشید به لیست پستی برادفیلد بپیوندید: < SPAN> این راهنما در ابتدا توسط Oz Nova و Myles Bye نوشته شده است ، با به روزرسانی های 2020 توسط OZ. این مبتنی بر تجربه ما در آموزش علوم کامپیوتر بنیادی به بیش از 1000 مهندس عمدتاً خودآموز و درجه های بوت کامپ در تنظیمات گروهی کوچک در سانفرانسیسکو و Live Online است. از همه دانش آموزان ما برای ادامه بازخورد شما در مورد منابع خودآگاهی تشکر می کنم.

سیگنال های تجاری...
ما را در سایت سیگنال های تجاری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محسن رضایی بازدید : 59 تاريخ : دوشنبه 29 اسفند 1401 ساعت: 22:13

Tractor Sazi’s goalkeeper Mohsen Forouzan was expelled because he, his brother and his wife were suspected of involvement with betting gangs

لیگ برتر فوتبال ایران یکی از تاریک ترین لحظات خود را در تاریخ اخیر داشته است ، زیرا خشونت در پی بازی بین تراکتور تیم Tabriz Sazi و باشگاه فوتبال Paykan Tehran فوران کرد و در نتیجه 60 هوادار مجروح ، پلیس و اورژانس را در پی داشت.

این مسابقه ، بعد از ظهر جمعه 19 آوریل ، در تبریز ، پایتخت استان شمال غربی آذربایجان شرقی برگزار شد و اعضای رسانه ها در این رویداد خونین پذیرفته می شوند. سطح خشونت برای فوتبال ایران غیرمعمول بود. همچنین این نگرانی وجود داشت که ناآرامی ها توسط تنش های قومی تحریک شده اند ، زیرا تبریز ، پایتخت آذربایجان شرقی ، عمدتاً توسط آذری ها جمع شده است.

محمد همماتی ، خبرنگار وب سایت وارزش ("ورزش") نوشت: "من لباس های نارنجی لیگ قهرمانان اروپا را پوشیده بودم و کارت مطبوعات لیگ را حمل می کردم وقتی که شاهد همه اتفاقاتی که در ورزشگاه یایدگر امام در تبریز رخ داد ،" نوشت: محمد همماتی ، خبرنگار وب سایت وارزش ("ورزش") 3، که شاهد نزدیک شدن یکی از فاجعه بار ترین روزهای لیگ طرفدار ایران بود."بعد از کنفرانس مطبوعاتی مربیان ، من به سمت چمن استادیوم حرکت کردم تا شاید از سنگهایی که پرتاب می شدند ایمن تر باشم. اما بلافاصله من به سختی روی سر و پاها برخورد کردم و به زمین افتادم. وقتی بهبود یافتم ، دیدم که آنها مرا به قسمت پایین استادیوم می برند. پلیس های ضد شورش به من گفتند که من در فیلمبرداری مقصر هستم حتی اگر به هیچ وجه موبایل خود را در دست خود حمل نمی کردم. آنها کاملاً پوشش و کارت مطبوعات من را نادیده گرفتند. سپس آنها مرا به بازداشتگاه بردند ، موبایل من را بردند و مرا جستجو کردند. آنها مرا مجبور کردند که یک ساعت روبروی دیوار بنشینم. در آنجا بود که من با مهاجم مسعود شوجی آشنا شدم. او در کنار من روبروی دیوار نشسته بود و می گفت که می خواهد شکایتی را علیه اشکان دژاگا ارائه دهد. "Hemmati به مردی که در زمین بیرون رفته بود ، اشاره داشت و به چهره مسعود شوجی ، کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران رسید.

تراکتور Tabriz Tabriz Sazi ، Persepolis ، Esteghlal و Sepahan همه امیدوارند که قهرمانی لیگ طرفدار ایران را کسب کنند. در 12 آوریل ، تراکتور سازی با نتیجه 3 بر یک به Sepidrood Rasht از دست داد و شانس خود را برای صدرنشینی لیگ به خطر انداخت. بدون مشورت با کادر فنی تیم ، صاحب تیم ، محمد رضا زونوزی ، دروازه بان خود محسن فوروزان را اخراج کرد و دلیل این امر را بیان کرد که فوروزان ، برادر و همسرش مظنون به درگیری با باندهای شرط بندی بودند. Forouzan به دلیل یک سری اشتباهات و کنار گذاشتن مسابقه مقصر شناخته شد. زونوزی همچنین Forouzan را به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایران ارجاع داد و تصمیم وی با حمایت بیش از حد مورد حمایت هواداران تراکتور سازی قرار گرفت. با این حال ، کمیته انضباطی فدراسیون پاسخ نداد.

"احساسات"

با گذشت سالها ، هواداران تراکتور Tabriz Sazi با نام مستعار "عاطفی" شناخته می شوند-و سالها است که غرفه ها در ورزشگاه Yadgar-E Emam Tabriz's Tabriz به سکویی برای پانکستیست ها تبدیل شده اند-افرادی که از این عقیده پیروی می کنند که افراد ترکی باید از نظر فرهنگی و فرهنگی باشند واز نظر سیاسی متحد

علی دائی ، ستاره سابق فوتبال و مدیر فعلی Saipa FC ، که خود می آید ، گفت: "کسانی که به استادیوم می آیند که بدون شک هدف هایی دارند که هیچ ارتباطی با فوتبال ندارند ، جو را در ورزشگاه سمی می کنند."از استان اردیبیل و صحبت می کند آذری (گویش ترکی) ، در یک کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی بین پرسپولیس و تراکتور سازی در سال 2013. "ما به افتخار خود به افتخار خود نرسیدیم. این ایران است و آذربایجان نیز متعلق به ایران است. "

علی دائی در غرفه های استادیوم ها به رفتار طرفداران تراکتور سازی اشاره داشت. از اواخر دهه 2000 ، جو در استادیوم Yadegar-E Emam به طور فزاینده ای با احساسات جدایی طلبانه روبرو شده است. هواداران شعار "خلیج عرب" (در قصاص رسمی "خلیج فارس") ، شعارهای نژادپرستانه علیه ایرانیان را شعار داده اند ، و پرچم جمهوری آذربایجان را به عنوان سمبل جدایی گرایی حمل می کنند ، و همچنین پرچم ایران را در تهران پایین آورده اندورزشگاه آزاد در سالهای اخیر.

با این حال ، ریشه مشکلات به یک نهاد نظامی ثروتمند - به عبارت دیگر ، به سپاه نگهبانان انقلابی اسلامی (IRGC) باز می گردد.

نگهبانان انقلابی به دست می گیرند

در سال 2008 ، شرکت سرمایه گذاری Mehr Eghtesad Irani 42. 5 درصد از شرکت تولید کننده تراکتور Tabriz ، پدر و مادر باشگاه فوتبال تراکتور Sazi ("تولید") ، از دولت رئیس جمهور محمود احمدی نژاد خریداری کرد. همانطور که با سایر شرکت ها و کارخانه هایی که برای دستیابی به نگهبانان انقلابی هدف قرار گرفته اند ، این الگوی بوده است ، قیمت 177 میلیارد تومانس (42 میلیون دلار) ، به طرز حیرت انگیزی کم بود. پیش پرداخت کمتر از 11 میلیون دلار و بقیه در طی یک دوره پنج سال به صورت اقساط پرداخت می شد.

شرکت سرمایه گذاری ایرانی مهر اگتسادد یک شرکت تابعه از بانک Mehr ، یک کنگره اعتباری و دارایی است که متعلق به سازمان شبه نظامی باریج نگهبانان انقلابی است. سایر نهادهای تجاری در کنگلومرا شامل شرکت Tidewater Middle East ، یک اپراتور بزرگ بندر ، شرکت آلومینیوم ایران (IRALCO) ، بزرگترین تولید کننده آلومینیوم در ایران ، شرکت فولاد Mobarakeh ، شرکت تولید تراکتور ایران ، شرکت توسعه مین های ایران، شرکت سرمایه گذاری Toos Gostar ، Bank Parsian و 15 شرکت کوچکتر دیگر. و هنگامی که ناصر شفاغ ، کارمند بازنشسته سازمان اطلاعاتی نگهبانان ، به عنوان مدیرعامل تراکتور Sazi منصوب شد ، تصرف IRGC از این باشگاه برتر فوتبال کامل بود.

در سال 2010 ، تراکتور سازی به معنای واقعی کلمه به یک واحد نظامی تبدیل شد. محمد حسین جعفر ، فرمانده اول IRGC به عنوان مدیرعامل منصوب شد و محمد رستامی ، معاون فرماندار استان ، در رأس هیئت مدیره قرار گرفت. همچنین سرهنگ محمد اسماعیل سعدی ، معاون فرمانده بخش آذربایجان شرقی IRGC ، سرهنگ محمد جواد دلفکار و محمد رضه آهانتان ، عضو بانک مهر در شرق آذربایجان ، به هیئت مدیره منصوب شدند.

در همان سال ، نیروی زمینی IRGC رسماً اعلام کرد که صاحب تراکتور Sazi FC است و این باشگاه تحت نظارت بخش اشورا سپاه اداره می شود.

طرفداران ناراضی

در ابتدا ، مالکیت ارتش این باشگاه دو مزیت آن را به همراه آورد. این تعداد زیادی از سربازان را به خود جلب کرد و دسترسی به پول زیادی برای خرج کردن پیدا کرد. اما طرفداران Tabriz از این ترتیب راضی نبودند. در ژانویه سال 2018 ، برای اولین بار ، هواداران این استادیوم شعارهای علیه نگهبانان انقلابی [پیوند فارسی] شعار دادند.

IRGC تصمیم گرفت با آوردن مربیان گران قیمت از ترکیه ، هواداران عصبانی را جلب کند ، اما از آنجا که خط از دست دادن تراکتور سازی ادامه داشت ، منجر به شعارهای ضد محافظ بیشتر در مسابقات فوتبال شد. در نتیجه ، IRGC تصمیم گرفت که به طور اسمی از مالکیت این باشگاه دست بکشد. Abedin Khorram ، فرمانده بخش Ashura ، در بهار سال 2018 اعلام کرد: "وقتی فصل به پایان رسید ، تراکتور Tabriz Sazi FC به یک حزب معتبر در بخش خصوصی منتقل می شود."اما معلوم شد که این "حزب قابل اعتماد" کسی نیست جز محمد رضا زونوزی - فردی که به دلیل خرید ماشین محمود احمدی نژاد شناخته شده و به دلیل بدهی زیادی به بانک ها شناخته شده است.

داستانی از ثروت و فساد

نام کامل زانوزی محمد رضا زونوزی است ، و او به طور مشهور یکی از 10 مرد ثروتمند در ایران و محصول ریاست جمهوری احمدی نژاد است. مقاله ای در 9 Dey ، متعلق به Hamid Resaee ، یکی از اعضای هاردلینر پارلمان ، در سال 2011 اظهار داشت: "گفته شده است که شخصی که اتومبیل احمدی نژاد را خریداری کرده بود ، تنها یک انبار در آنجا مشغول به کار بود."به تدریج این شخص از طریق ارتباطات فراوان با دولت ، ثروت بزرگی را به خود جلب کرده است. در این لحظه این شخص 30 درصد از سهام بانک گردشگری ، 34 درصد از سهام بانک سامان و سهام در [خودروساز] تبریز ایران خمرو و هواپیمایی ATA را در اختیار دارد. "

اما این مقاله فقط بخشی از ثروت گسترده Zonouzi را نشان می دهد. وی از طریق ارتباطات خود با دولت رئیس جمهور احمدی نژاد ، وی یک محور فولادی شد. و در تابستان سال 2012 ، وی به عنوان بخشی از یک پرونده فساد سه تریلیون (بیش از 700 میلیون دلار) دستگیر شد. سخنگوی قوه قضاییه ، گلاماموهوسین محسنی اجی با اشاره به او فقط به عنوان "م. ز." ، دستگیری وی را تأیید کرد. با این حال ، در پاییز همان سال ، باشگاه روزنامه نگاران جوان گزارش داد: "آقایزونوزی ، یکی از بزرگترین بدهکاران به بانک ها. با قرار وثیقه 500 میلیون تومن (نزدیک به 120،000 دلار] آزاد شده است تا بتواند بدهی های خود را به موقع بازپرداخت کند. "

او فصل فوتبال 2018 را با صرف مقادیر زیادی پول آغاز کرد. وی با کمک فدراسیون فوتبال ایران ، با موفقیت از یک قانون بسیار واضح فیفا دور زد و صاحب دو باشگاه فوتبال در تبریز - تراکتور سازی و ماشین سازی بود. طبق آیین نامه فیفا ، مالکیت یا مدیریت دو باشگاه فوتبال مجاز نیست ، حتی اگر این باشگاه ها در طرف های مخالف جهان قرار داشته باشند.

زونوزی برای ساختن این باشگاه عجله داشت. او ابتدا مربی ولزی جان توشاک را آورد ، که توسط سر الکساندر فرگوسن از شهرت منچستریونایتد بسیار مورد ستایش قرار گرفته است. اما اندکی بعد ، زونوزی توشاک را برکنار کرد و مربی ایرانی محمد تاخوی را استخدام کرد. با وجود نتایج درخشان تگوی ، با این حال ، زونوزی او را نیز برکنار کرد و او را با مربی مشهور بلژیکی Georges Leekens جایگزین کرد.

بذرهای تقسیم

اما آنچه مدیران منصوب شده توسط تراکتور سازی فاقد توانایی مدیریت روابط عمومی خود بودند. آنها هواداران را از طریق کانال تلگرام باشگاه عصبانی کردند و بذرهای تقسیم را کاشتند. اتفاقی که در روز جمعه 19 آوریل افتاد ، تجلی خشم برخی از هواداران تراکتور سازی بود که اعتقاد نداشتند که گل های گل به ثمر رسیده است. قبلاً این بود که وقتی تراکتور سازی یک هدف را به دست آورد ، هواداران فریاد می زدند: "مشکلی نیست!"اما این بار آنها اعتراض کردند که فوتبالیست ها را "ترسناک بی شرمانه" خواندند ، به صاحب باشگاه حمله کردند ، به زمین بازی هجوم آوردند و مسعود شوجی ، کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران را در چهره سیلی زدند.

اما اوضاع در خارج از استادیوم بدتر بود. به گفته خبرنگاران حاضر در صحنه ، هنگامی که مشکلات آغاز شد ، پلیس ضد شورش نیروی انسانی کافی برای کنترل شورش در خارج از استادیوم نداشت. هواداران تراکتور سازی به پلیس ضد شورش حمله کردند و درگیری ها به دنبال آن بود.

به گفته خبرگزاری تاسنیم ، بازیکنان هر دو تیم بیش از سه ساعت در اتاق قفل محدود شدند و به خبرنگاران اجازه ندادند که از ورزشگاه خارج شوند. وب سایت Varzesh 3 عکس هایی از اتومبیل با پنجره های شکسته از اطراف استادیوم منتشر کرد.

پلیس ضد شورش از توپ های آب برای پراکندگی معترضین استفاده کرد و برخی از هواداران با پرتاب سنگ به پلیس حمله کردند. پلیس بعداً ادعا كرد كه آنها در تلاش برای پراکندگی معترضین محدودیت نشان داده اند.

گزارش های اولیه مبنی بر اینکه بیش از 60 نفر ، از جمله هواداران و پلیس ، زخمی شده اند. با این حال ، پلیس گزارش داد که فقط پنج نفر به دلیل جراحات وارده به بیمارستان منتقل شده اند. با این وجود ، عکس هایی از شورش های منتشر شده توسط آژانس های خبری پس از آن نشان می دهد که 10 نفر زخمی در آنجا هستند.

Esmail Hassanzadeh ، رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ، به آژانس خبری Tasnim گفت که ناآرامی های این استادیوم نتیجه مصاحبه های اخیر با مدیران تراکتور سازی بوده است و این فدراسیون محققان را برای تعیین واقعیت های آنچه اتفاق می افتد منصوب کرده است.

در تاریخ 20 آوریل ، محمد رضا پور محمدی ، فرماندار استان آذربایجان شرقی ، با مقامات سیاسی ، امنیتی ، قضایی و ورزشی ملاقات داشت. با این حال ، تنها نتیجه این جلسه که علنی شد ، قدردانی فرماندار از کار پلیس در هنگام ناآرامی ها بود.

اما آنچه در تبریز اتفاق افتاد می تواند مقدمه ای برای یک فاجعه بزرگتر باشد. این امکان وجود دارد که عموم مردم به طور کلی توجه بیشتری به دانه های رو به رشد بخش در فوتبال ایران کنند.

سیگنال های تجاری...
ما را در سایت سیگنال های تجاری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محسن رضایی بازدید : 61 تاريخ : دوشنبه 29 اسفند 1401 ساعت: 22:01

ارزهای رمزنگاری شده از دو سال گذشته با سهم خوب و بد صحبت از شهر بوده است. Crypto Market اخیراً در بازارهای مالی جهانی معرفی شده است و با وجود عامل خطر بی نظیر آن ، ثابت کرده است که بسیاری از افراد را به پول زیادی می بخشد. اما ریسک و همیشه خوب با قیمت همراه است ، بازار رمزنگاری از زمان شروع با کلاهبرداری های زیادی روبرو شده است.

بسیاری از سرمایه گذاران بزرگ رمزنگاری نیز از این کلاهبرداری ها فریب خورده اند که نشان می دهد تخصص کلاهبرداران و چقدر دشوار است که از آن در بازار مالی جلوگیری شود.

کلاهبرداری سرمایه گذاری رمزنگاری چیست؟

کلاهبرداری ها و کلاهبرداری های زیادی در ارتباط با رمزنگاری وجود دارد که اخیراً بسیار برجسته شده است. کلاهبرداری های cryptocurrency اساساً زمانی است که کلاهبرداران افراد را فریب می دهند تا معاملات cryptocurrency را به آنها ارائه دهند و در عوض آنها اطلاعات شخصی خود و همچنین اطلاعات حساب رمزنگاری را که هر دو پول و اطلاعات شخصی را از طرف کاربر سرقت می کنند ، سرقت می کنند.

بیایید به 8 مورد رایج ترین کلاهبرداری ارز رمزنگاری نگاه کنیم تا در صورت عبور از آن بتوانید از آنها جلوگیری کنید:

  1. برنامه های cryptocurrency که واقعی نیستند: بسیاری از برنامه های cryptocurrency وجود دارند که در واقع برنامه های واقعی نیستند بلکه برنامه های جعلی برای گرفتن اطلاعات شخصی شما طراحی شده اند. این برنامه ها معمولاً خود را با هر سکه مشهور در ارتباط می کنند تا اعتماد مردم را به دست آورند.

برای جلوگیری از چنین برنامه هایی ، باید فقط برنامه های معتبر و مشهور را برای مقابله با Cryptocurrency بارگیری کنید و به طرح هایی مانند سکه های دوتایی یا سایر پاداش های مشابه تسلیم نشوید.

  1. کلاهبرداری در رسانه های اجتماعی: مشابه سایر کلاهبرداری ها در بازارهای مالی ، ارز رمزنگاری نیز با این کلاهبرداری هایی مانند هک کردن حساب ، سوء استفاده از اطلاعات شخصی و غیره روبرو است. این کار را می توان با ارسال ایمیل های جعلی یا برقراری تماس های جعلی در جایی که از کاربر خواسته شده است انجام دهد. اعتبار ورود آنها برای به روزرسانی رمز عبور یا هر پاداش جعلی دیگری.

با اطمینان از اینکه رمز عبور خود را به کسی در رسانه های اجتماعی نمی دهید ، مهم نیست که طرح آنها چقدر سودآور است. همچنین ، می توانید برنامه ضبط تماس را در آیفون خود بارگیری کنید تا اطمینان حاصل کنید که تمام تماس های شما ضبط شده است که بعداً در صورت بروز هرگونه جرایم مربوط به رمزنگاری به عنوان شواهد می توانید از آنها استفاده کنید. بسیاری از برنامه های ضبط تماس در دسترس است ، بهترین پیشنهادات تماس تلفنی آیفون ICALL است. برنامه ICALL آزمایشی رایگان ارائه می دهد و بعداً می توانید از آن برای هزینه اشتراک اسمی در طول سال استفاده کنید. برنامه ضبط تماس به شما در پیگیری هرگونه تماس کلاهبرداری کمک می کند ، زیرا بعداً می توانید تماس های خود را بررسی کنید تا دریابید که آیا کسی با شما تماس های جعلی برقرار کرده است یا خیر.

  1. پمپ و دامپ: این طرح در بین کاربران بورس سهام نیز کاملاً متداول است اما به طور گسترده ای در Crypto برای کلاهبرداری از افراد مورد استفاده قرار نمی گیرد. آنچه واقعاً در این طرح اتفاق می افتد این است که ، برخی از نام های بزرگ مقدار زیادی از ارز خاص را خریداری می کنند که قیمت آن بالا می رود و در مورد رسانه ها اعتیاد به مواد مخدره جعلی ایجاد می کند. این پمپ است. بعداً ، هنگامی که مردم روی آن ارز سرمایه گذاری کردند ، تمام پول آن را می گیرند و آن را می فروشند و قیمت را تقریباً صفر می کنند ، که در واقع قسمت زباله این طرح است.

این طرح را می توان تنها با تصمیم گیری های آگاهانه و خردمندانه سرمایه گذاری رمزنگاری کرد. انجام تکالیف کامل قبل از سرمایه گذاری در هر ارز ضروری است.

ما را برای آخرین اخبار Crypto دنبال کنید!

  1. کلاهبرداری های ICO: کلاهبرداری های ICO بسیار متداول است که به موجب آن از سرمایه گذاران خواسته می شود برای یک سکه جعلی پول در دست بگیرند.

اطمینان حاصل کنید که قبل از سرمایه گذاری در هر سکه ، به خصوص اگر این یک مورد جدید باشد ، از طریق تحقیقات انجام دهید.

  1. با استفاده از فیلم های YouTube برای کلاهبرداری سرمایه گذاران بالقوه: YouTube به طور فزاینده ای برای فریب مردم در طرح های جعلی استفاده شده است. یک شناسه با استفاده از اطلاعات شخصی جعلی در YouTube ایجاد می شود و سپس آنها جلسه زنده را برای حضور در مردم شروع می کنند و فقط در آن نقطه خاص به آنها می پردازند. این امر به کاربر نمی دهد تا از طریق آن فکر کند و آنها در کلاهبرداری قرار می گیرند تا Cryptocurrency را به کاربر جعلی ارسال کنند تا بتوانند در این بخش شرکت کنند.

مانند سایر کلاهبرداری های رسانه های اجتماعی ، باید قبل از اعتماد به هر نهاد آنلاین ، تحقیقات مناسبی انجام داد. در YouTube ، فقط به حساب های تأیید شده با نشان خاکستری اعتماد می شود. همچنین باید محتوای ارسال شده توسط آن کانال خاص را بررسی کرد و آیا این کانال اخیر است یا از مدت زمان طولانی در آنجا است. هر نوع تصمیم عجولانه در Crypto می تواند پول زیادی برای شما ایجاد کند.

  1. کشش فرش: بسیاری از بازی های دیجیتالی وجود دارد که به طور گسترده برای کلاهبرداری های رمزنگاری استفاده می شود. افراد در این بازی شما را متقاعد می کنند که به صورت رمزنگاری به کلاهبرداران پول ارسال کنید ، این بازی ها به طور کلی از طریق وب سایت های مختلف رسانه های اجتماعی مشهور محبوب می شوند. کلاهبرداری بازی ماهی مرکب این روزها بسیار محبوب بوده است ، همچنین به عنوان فرش کشش شناخته می شود و به موجب آن کلاهبرداران از طریق این طرح حدود 3 میلیون دلار به سرقت می برند.

این امر را می توان با تحقیق در مورد هر معامله سرمایه گذاری و اطمینان از اینکه در هیچ تله ای برای دریافت مبالغ زیاد پول قرار نگیرید ، جلوگیری کرد.

  1. طرح های پونزی: کلاهبرداری فرصت های شغلی که به عنوان طرح های پونزی نیز شناخته می شود که به موجب آن به سرمایه گذاران وعده داده می شود که نرخ بازده بالایی است که بدیهی است کلاهبرداری است.

این امر را می توان با بررسی ارزش آن سکه رمزنگاری خاص که در آن سرمایه گذاری می کنید ، اجتناب کرد و همچنین در مورد فرد یا شرکتی که چنین طرحی را ارائه می دهد ، بررسی هایی را بخوانید.

  1. آشنایی با وب سایت ها و برنامه ها: برنامه های دوستیابی اخیراً برای کلاهبرداران در آنجا به دنبال افرادی هستند که به دنبال رابطه هستند و از آنها خواسته می شود هدیه و غیره را به صورت رمزنگاری بپردازند. گزارش شده است که بسیاری از افراد به دلیل این کلاهبرداری عاشقانه مبالغ زیادی را از دست داده اند.

با عدم اعتماد به راحتی به کسی به راحتی از چنین کلاهبرداری ها خودداری کنید و قبل از ارائه اطلاعات شخصی خود و همچنین پاداش های رمزنگاری ، حتماً پس زمینه را انجام دهید.

افکار نهایی

بسیاری از کلاهبرداری های رمزنگاری شده به صورت آنلاین در دسترس هستند که با کمک تحقیقات کامل به صورت آنلاین می توان از آن جلوگیری کرد. شما همچنین باید چنین جرایم سایبری را به مقامات گزارش دهید تا اطمینان حاصل شود که کلاهبرداران و ضبط تلفنی از طریق ICALL ، و شواهد ایمیل در چنین مواردی می تواند کمک بزرگی کند.

سیگنال های تجاری...
ما را در سایت سیگنال های تجاری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محسن رضایی بازدید : 55 تاريخ : دوشنبه 29 اسفند 1401 ساعت: 21:46

هزینه های معاملات اوراق بهادار درجه سرمایه گذاری از اوج مارس 2020 در طول بحران COVID-19 به بالاترین سطح خود رسیده است و هزینه های معامله برای وام های بانکی در آخرین مورد به شدت افزایش یافته است.

گزارش مانیتور ریسک نقدینگی Q2 2022

هزینه های معاملات برای اوراق بهادار شرکت (همه مناطق) به ویژه برای بازده بالا افزایش یافته است. هزینه های معامله برای وام های بانکی از زمان شروع Q2 بیش از دو برابر شده است.

گزارش مانیتور ریسک نقدینگی Q1 2022

در ابتدای جنگ نقدینگی برای وام های بانکی و اوراق بهادار شرکت بدتر شد. نقدینگی وام بانکی بهبود یافته است ، و اوراق قرضه شرکت ها در همه مناطق به جز اروپای شرقی دوباره برگشت.

گزارش مانیتور ریسک نقدینگی Q4 2021

در پایان سال 2021 ، افزایش قابل توجهی در هزینه های معامله برای اوراق بهادار شرکت در همه مناطق برای اوراق بهادار با بازده بالا و سرمایه گذاری مشاهده شد.

گزارش مانیتور ریسک نقدینگی Q3 2021

برای بیشتر Q3 سال 2021 ، هزینه های معاملات برای اوراق بهادار شرکت نسبتاً پایدار مانده است.

گزارش مانیتور ریسک نقدینگی Q2 2021

به روزرسانی های Q2 2021 در مورد شاخص های نقدینگی را در بازارهای جهانی با جدیدترین گزارش مانیتور ریسک نقدینگی MSCI انتخاب کنید.

گزارش مانیتور ریسک نقدینگی ژوئن 2021

هزینه های معامله برای اوراق بهادار شرکت در ماه مه 2021 به طور قابل توجهی تغییر نکرد ، گسترش پیشنهادات و تأثیر بازار مسطح مانده است.

گزارش مانیتور ریسک نقدینگی مه 2021

پس از افزایش متوسطی که در ماه مارس مشاهده شد ، هزینه معاملات اوراق بهادار شرکت در ماه آوریل اندکی کاهش یافته است.

گزارش مانیتور ریسک نقدینگی آوریل 2021

گسترش پیشنهادات و هزینه های تأثیر بازار برای اوراق بهادار شرکت های ایالات متحده و همچنین اوراق بهادار شرکت های نوظهور در طی یک ماه گذشته اندکی افزایش یافته است.

گزارش مانیتور ریسک نقدینگی مارس 2021

هزینه های معامله برای اوراق بهادار شرکت های درجه یک سرمایه گذاری و با بازده در ماه فوریه به طور قابل توجهی تغییر نکرد و در همه مناطق پایدار ماند.

گزارش مانیتور ریسک نقدینگی فوریه 2021

پس از اوج پایان سال ، به دلیل کاهش قابل توجه در مؤلفه هزینه تأثیر بازار ، هزینه های معاملات برای اوراق بهادار شرکت های توسعه یافته به شدت کاهش یافت.

گزارش مانیتور ریسک نقدینگی ژانویه 2021

هزینه های معاملات برای کشورهای توسعه یافته غیر ایالات متحده و به ویژه برای ایالات متحده آمریکا تا پایان سال 2020 به شدت افزایش یافته است ، عمدتاً به دلیل افزایش قابل توجه در مؤلفه تأثیر بازار.

گزارش مانیتور ریسک نقدینگی دسامبر 2020

هزینه های معامله برای اوراق بهادار شرکت های با بازده بالا در ایالات متحده و سایر کشورهای توسعه یافته شاهد افزایش جزئی در نیمه اول نوامبر بود ، اما تا پایان ماه به سطح اکتبر بازگشت.

گزارش مانیتور ریسک نقدینگی نوامبر 2020

هزینه های معاملات در طی یک ماه گذشته همچنان کاهش می یابد ، و در کشورهای توسعه یافته غیر ایالات متحده و بازارهای نوظهور آنها از نزدیک به سطح 2019 نزدیک شده اند.

گزارش مانیتور ریسک نقدینگی اکتبر 2020

گزارش ماهانه روند شاخص های ریسک نقدینگی منتخب را شامل می شود ، شامل اوراق بهادار شرکت و غیر ایالات متحده و نقدینگی وام های بانکی است و برای کمک به شما در شناسایی استراتژی ها طراحی شده است.

گزارش مانیتور ریسک نقدینگی سپتامبر 2020

پراکندگی قیمت نقل قول تقریباً برای اوراق قرضه شرکت های درجه یک سرمایه گذاری و با بازده بالا به سطح قبل از بحران رسیده است.

گزارش مانیتور ریسک نقدینگی آگوست 2020

عمق بازار وام های بانکی ایالات متحده نزدیک به سطحی که قبل از بحران Covid دیده می شود ، بهبود یافته است ... ..

گزارش ویژه مانیتور ریسک نقدینگی 14 ژوئیه (PDF)

گسترش پیشنهاد و تأثیر بازار برای اوراق بهادار شرکت ها برای ایالات متحده و سایر کشورهای توسعه یافته به طور قابل توجهی تغییر نکرد ...

گزارش ویژه مانیتور ریسک نقدینگی 07 ژوئیه (PDF)

با شکستن روند مشاهده شده برای چند هفته گذشته ، هزینه های معامله برای وام های بانکی ایالات متحده و غیر ایالات متحده اندکی افزایش یافته است ...

گزارش ویژه مانیتور ریسک نقدینگی 30 ژوئن (PDF)

هزینه های معاملات نه تنها برای اوراق بهادار شرکت ها در ایالات متحده و سایر بازارهای توسعه یافته بلکه برای وام های بانکی در همه مناطق کاهش یافته است ...

گزارش ویژه مانیتور ریسک نقدینگی 23 ژوئن (PDF)

هزینه های معامله برای هر دو اوراق بهادار شرکتی با درجه سرمایه گذاری و با بازده بالا در طول هفته گذشته اندکی افزایش یافته است ... ..

گزارش ویژه مانیتور ریسک نقدینگی 16 ژوئن (PDF)

هزینه های معامله برای وام های بانکی همچنان کاهش یافته است. کاهش مشاهده شده در گسترش پیشنهادات واضح تر از هفته های گذشته بود ...

گزارش ویژه مانیتور ریسک نقدینگی 09 ژوئن (PDF)

عدم قطعیت قیمت نقل قول بسیار بالا باقی مانده است و طی چند هفته گذشته هیچ پیشرفتی نشان نداده است ...

گزارش ویژه مانیتور ریسک نقدینگی 02 ژوئن (PDF)

هزینه های معامله برای وام های بانکی از هفته گذشته به آرامی کاهش یافته است ...

گزارش ویژه مانیتور ریسک نقدینگی 26 مه (PDF)

هزینه های معاملات برای اوراق بهادار شرکت های درجه یک سرمایه گذاری و با بازده بالا در همه مناطق کاهش یافته است ...

گزارش ویژه مانیتور ریسک نقدینگی 19 مه (PDF)

بازیابی شاخص های نقدینگی برای اوراق بهادار شرکت در همه مناطق ادامه یافت ... ..

گزارش ویژه مانیتور ریسک نقدینگی 12 مه (PDF)

برای اوراق بهادار شرکت های ایالات متحده ، گسترش پیشنهادات و تأثیر بازار همچنان کاهش یافته است ...

گزارش ویژه مانیتور ریسک نقدینگی 05 مه (PDF)

بهبود آهسته نقدینگی اوراق بهادار شرکت در همه مناطق ادامه داشته است ...

گزارش ویژه مانیتور ریسک نقدینگی 28 آوریل (PDF)

هر دو گسترش پیشنهادات و تأثیر بازار برای اوراق بهادار شرکتی درجه سرمایه گذاری و با بازده از هفته گذشته کاهش یافته است ...

گزارش ویژه ریسک نقدینگی گزارش ویژه 21 آوریل (PDF)

بازیابی اوراق بهادار شرکت ها ، چه درجه سرمایه گذاری و چه با بازده بالا ، از هفته گذشته ادامه یافت ...

گزارش ویژه مانیتور ریسک نقدینگی 15 آوریل (PDF)

هزینه های معامله برای اوراق بهادار شرکتی درجه سرمایه گذاری و با بازده بالا بیشتر شده است ...

گزارش ویژه مانیتور ریسک نقدینگی 07 آوریل (PDF)

بدتر شدن نقدینگی اوراق بهادار شرکت از هفته گذشته متوقف شده است. هزینه های معامله ...

گزارش ویژه ریسک نقدینگی گزارش ویژه 31 مارس (PDF)

هزینه معاملات برای اوراق بهادار شرکت و با بازده بالا بیشتر افزایش یافته است ...

گزارش ویژه ریسک نقدینگی گزارش ویژه 24 مارس (PDF)

نقدینگی اوراق بهادار شرکتی با درجه سرمایه گذاری و با بازده بالا بدتر شده است ...

گزارش ویژه ریسک نقدینگی گزارش ویژه 17 مارس (PDF)

نقدینگی اوراق بهادار شرکتی از اواخر فوریه 2020 به دلیل Covid-19 وخیم شده است ...

سیگنال های تجاری...
ما را در سایت سیگنال های تجاری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محسن رضایی بازدید : 71 تاريخ : دوشنبه 29 اسفند 1401 ساعت: 21:29

19 اکتبر 2021 - بانکهای مرکزی در سراسر جهان ، که مهمترین آنها در چین ، ایالات متحده و انگلستان است ، به طور جدی در نظر دارند که آیا ارز دیجیتال بانک مرکزی خود را (CBDC) اتخاذ یا ایجاد کنند. فشارهای ژئوپلیتیکی زیاد است ، با این که چین به اندازه کافی در محاکمات قرار دارد که قصد دارد این ارز جدید را برای بازدید کنندگان بین المللی در اوایل بازی های المپیک زمستانی 2022 در پکن جمع کند. سایر کشورها ، که علاقه مند به پذیرش "انقلاب فنی" هستند ، می خواهند فرزندخوانده های اولیه CBDC باشند. کره جنوبی ، سوئد ، کامبوج ، باهاما و هنگ کنگ از جمله کشورهای مختلف با برنامه های آزمایشی هستند. حوزه های قضایی مانند ایالات متحده ، ایالات متحده و منطقه یورو در مراحل اکتشافی قرار دارند و در صورت عدم حرکت سریع ، خطر را پشت سر می گذارند.

CBDC فرصتی را برای بانکهای مرکزی فراهم می کند تا ضمن حفظ کنترل سیاست های پولی با ایجاد تغییر در چارچوب ها و روش های فعلی ، انقلاب رمزنگاری را در آغوش بگیرند. CBDC ها فقط یک نشانه الکترونیکی دیگری نیستند که اتفاق می افتد توسط یک بانک مرکزی ایجاد شده است. درعوض ، آنها باید به عنوان نوع محصول خود ، از نظر ماهیت متفاوت و در معرض کنترل متمرکز تلقی شوند.

CBDC ها از برخی از ویژگی های سایر دارایی های رمزنگاری ، از جمله توانایی دستیابی به نقل و انتقالات فوری یا "تحویل در مقابل پرداخت" بهره مند می شوند ، از این طریق با جلوگیری از تأخیرهای پرداخت ذاتی در تنظیمات سنتی ارزی ، سیستم مالی را از بین می برند. چندین بانک مرکزی در حال حاضر به دنبال آزمایش این مزایا برای تسویه حساب بین المللی معاملات مالی هستند. در عین حال ، عنصر کنترل بانک مرکزی بر صدور CBDC به آنها ثبات و پیش بینی ای می دهد که اغلب از محصولات رمزنگاری وجود ندارد.

ارزهای رمزپایه مانند بیت کوین محبوبیت زیادی دارند. اگرچه چین این ارزها را ممنوع اعلام کرده است ، اما اوضاع در جای دیگری متفاوت است ، اما بیت کوین اکنون مناقصه قانونی در السالوادور را تشکیل می دهد. با این حال ، برای ارز کنترل شده توسط یک بانک مرکزی ، به ترتیب های جدیدی نیاز خواهد بود که باید برای امنیت و صداقت مالی آزمایش شود. نقش بانکهای تجاری و سیستم بانکی سنتی می تواند تحت تأثیر قرار گیرد. حریم خصوصی نیز با کنترل متمرکز و سابقه تغییر ناپذیر معاملات مربوط به جمع آوری و استفاده از داده های شهروندان ، مورد توجه قرار می گیرد.

با این حال ، مهمترین نگرانی ها قانون و مقررات است. در حالت ایده آل ، مقامات ، در هواپیمای بین المللی ، موضوعات مهم حل نشده در مورد چگونگی تأمین شرایط قانونی و نظارتی برای CBDC را بررسی می کنند. با این حال ، در حال حاضر هیچ توافق بین المللی معنی دار در مورد چنین مواردی وجود ندارد. OECD و IOSCO به عدم اجماع جهانی در تنظیم نشانه های رمزنگاری اشاره کرده اند. بحث متفکر در مورد چگونگی تنظیم صادرکنندگان رمزنگاری وجود دارد ، و برخی از کشورها مانند آلمان و لیختن اشتاین در حال تدوین مقررات مربوط به تجارت رمزنگاری هستند. با این حال ، این اقدامات داخلی به موارد انزوا می پردازد ، که همان ایجاد یک سیستم جهانی CBDC نیست که قابل اجرا و ایمن باشد.

این امر ما را به توافق نمی رساند که این اشکال ارز در واقع چیست و چگونه آنها تنظیم می شوند. سیستم های قانونی و نظارتی می توانند دیدگاههای بسیار متفاوتی در مورد نحوه برخورد با آنها داشته باشند و سردرگمی متعاقب آن باعث ایجاد مبهم بودن و چالش های قانونی و نظارتی احتمالی می شود. برخی از کشورها ممکن است توسعه CBDC های خود را به عنوان یک مزیت رقابتی نسبت به سایر کشورها مشاهده کنند ، و بیشتر تلاش های خود را در یک چارچوب قانونی توافق شده انجام دهند. از آنجا که همه چیز ایستاده است ، حتی اگر یک کشور بتواند CBDC را ایجاد کند که در طرح حقوقی فعلی و داخلی خود کار کند-خود کار کوچکی نیست-قابلیت های مرزی ذاتی در CBDC به معنای این است که هنوز یک مسیر واضح ، بین المللی حقوقی و نظارتی پیدا می شوداجازه پذیرش گسترده آنها.

خوشبختانه ، طبق قوانین موجود در سراسر جهان می توان چیزهای زیادی را انجام داد. در دهه 1990 ، ایالات متحده قوانین مربوط به قانون حاكم بر اوراق بهادار تخریب شده را روشن كرد. این امر قوانین روشنی را برای تعیین اینکه سیستم بر چنین اوراق بهادار کنترل می شود ، فراهم می کند ، هنگامی که بازار از داشتن کاغذ پشتی به فرم الکترونیکی حرکت می کرد.

نتیجه یک چارچوب جهانی مداوم است که بر اساس مکان حساب هایی که اوراق بهادار در آن برگزار می شود ، است. یک ماده اصلاح شده 8 از قانون تجاری یکنواخت ، توسعه و استفاده از سیستمی را که اوراق بهادار از طریق یک یا چند واسطه نگهداری می شود ، تسهیل می کند ، در نهایت شامل یک سپرده گذاری اصلی مانند شرکت اعتماد به سپرده گذاری (برای اکثر اوراق بهادار شرکت) یا فدرال رزرو (برایاوراق بهادار خزانه داری ایالات متحده). یک رویکرد مشابه (البته ناقص) در اروپا و جاهای دیگر به تصویب رسید ، در فرمولاسیون موسوم به مکان رویکرد واسطه مربوطه یا PRIMA. و پریما به طور گسترده در کنوانسیون اوراق بهادار لاهه سال 2002 تهیه شد.

شفاف سازی قانون حاکم باعث شد تا بازار جهانی حضانت با خیال راحت فعالیت کند. به عنوان مثال ، یک بانک در نیویورک می تواند اوراق بهادار را از طریق یک متقاضی فرعی در پاریس نگه دارد ، به عنوان مثال ، با دانستن اینکه علاقه ای که بانک نیویورک در دارایی در کتابهای فرعی Custodian دارد ، مشمول قانون فرانسه است. این بدان معناست که سرمایه گذاران می توانند بین حوزه های قضایی حقوق مدنی و مشترک در سراسر جهان عبور کنند ، زیرا درک بین المللی وجود دارد که حق قانون املاک پیرامون اوراق بهادار و هرگونه رفتار ورشکستگی ، صرفاً با قانون اعمال شده برای واسطه نگه داشتن آن تعیین می شود.

CBDC ها برای اطمینان از هرگونه استفاده گسترده در بانک های مرکزی یا علاقه به معامله گران و سرمایه گذاران ، به اطمینان قانونی مشابهی نیاز دارند. خوشبختانه ، در بعضی موارد برای طرح های موجود در ماده 8 و Prima برای اوراق بهادار برای CBDC ها امکان پذیر خواهد بود ، به ویژه اگر CBDC ها بتوانند در حسابهای حضانت اوراق بهادار نگهداری شوند. درست در مورد اوراق بهادار غیرقانونی ، مقررات حقوقی مربوطه با موفقیت به حوزه اصلی قانونی که باید برطرف شود ، می پردازد: قانون املاک.

اجرای موفقیت آمیز این ترتیب جدید به بانک های مرکزی و تنظیم کننده های مالی نیاز دارد تا یک رویکرد سه جانبه را طی کنند.

اول ، صادرکننده بانک مرکزی باید قانون حاکم را برای اختلافات در مورد معاملات در CBDC خود انتخاب کند. وسوسه طراحی و اجرای قانونی خواهد بود که ملاحظات سیاسی در هسته اصلی آن داشته باشد ، اما این می تواند ضد تولید باشد. بخش اعظم موفقیت یک ارز دیجیتال به کاربر محور خواهد بود ، به این معنی که هرگونه کنترل دولتی محور تجارت احتمالاً اعتماد به نفس را به دست می آورد و استفاده از CBDC ها را زیر پا می گذارد ، زیرا کاربران آنچه را که برای خودشان بهتر است ، اتخاذ می کنند.

به عنوان مثال ، قانون نیویورک یا انگلیسی ، که قبلاً به عنوان قوانین حاکم برای قراردادهای تجارت مالی در سراسر جهان انتخاب شده اند ، هر دو سیستم "قانون مشترک" هستند که سابقه اثبات شده ای برای احترام به اهداف طرفین دارند و در حال تحول برای دیدار با جدید هستندشرایطی که بوجود می آیند. صادرکنندگان بانک مرکزی ممکن است این چارچوب قانونی را به منظور القاء اعتماد به نفس در یک محیط تجاری موفق برای CBDC خود انتخاب کنند.

ثانیا ، صلاحیت حاکم باید انتخاب شود که به طور کلی همان قانون حاکم خواهد بود. کشورهایی که امضا کننده کنوانسیون لاهه 2005 هستند (که بسیاری از آنها از جمله ایالات متحده ، اتحادیه اروپا و سنگاپور وجود دارد) این انتخاب دادگاه را برای حل و فصل اختلافات ، مانند اکثریت قریب به اتفاق سیستم های حقوقی ملی ، به رسمیت می شناسند.

سوم ، در صورت استفاده از حساب ها ، قوانین املاک در مورد نقل و انتقالات به روشی اعمال می شود که به طور کلی براساس قانون صلاحیت واسطه ای که حساب فروشنده در آن قرار دارد ، اعمال می شود. این سیستم حقوقی باید اطمینان حاصل کند که پس از صدور حكم در دادگاه منتخب ، درمورد اینکه آیا معامله ای به طور معتبر انجام شده است ، جزئیات حساب به روز شده است. در پرداخت ورشکستگی ، اگر CBDC ها بین طرفین منتقل شوند و یک طرف ورشکسته شود ، صلاحیت داخلی حزب به طور کلی وظیفه دارد تا مرتب سازی کند که کدام دارایی (یا کسری از دارایی) متعلق به چه کسی است. با انجام این کار ، نقطه شروع این خواهد بود که به منافع مالکیت ثبت شده در حساب ، که توسط سیستم حقوقی حاکم بر حساب اداره می شود ، نگاه کند.

در یک روش مشابه ، تنظیم کننده ها نقش خود را بین افراد مسئول نظارت بر فروشنده ، کسانی که نظارت بر خریدار را بر عهده دارند و کسانی که بنگاه را که حساب اوراق بهادار را تنظیم می کنند ، تقسیم می کنند ، با تفاوتی که توسط هرکدام به دیگری داده می شود ، تقسیم می کنند.

این رویکرد کل یک گزینه عملی برای استفاده ایمن و گسترده از CBDC ها در کوتاه مدت است و از لزوم ترغیب قانونگذاران جهان و تنظیم کننده های ارزش یک سیستم جدید ناآشنا جلوگیری می کند. مطمئناً مسائل حقوقی جانبی هنوز نیاز به پیمایش دارند. بانک مرکزی مایل به کنترل عرضه پول است. همچنین ممکن است بخواهد برای تعیین مالکیت یک ثبت مرکزی داشته باشد ، اگرچه بعید است منابع اداری مورد نیاز برای حفظ چنین ثبت نام را داشته باشد ، به ویژه به دلیل چک های گسترده ضد پولشویی مورد نیاز در چنین ساختاری. در عوض ، این حساب ها می توانند توسط بانکهای تجاری محلی ، شرکتهای FinTech یا سایر ارائه دهندگان برگزار شوند. با استفاده از ساختارهای حضانت موجود ، یک ترتیب پیچیده تر برای معاملات CBDC مرزی مورد نیاز است.

به نظر می رسد ساختمان و تکیه بر سیستم حسابهای حضانت بانکی در برابر ماهیت رمزنگاری کاهش می یابد. با این حال ، حل و فصل نکات عدم اطمینان قانونی بالقوه و ریسک سیستمیک ، با قرار دادن در چارچوب قانونی موجود برای تضاد قوانین ، پیش نیاز برای آینده CBDC است. چنین رویکردی در صورتی که بخواهیم استفاده ایمن و بین المللی از CBDC ها را فراهم کنیم و مزایای مدیریت بانک مرکزی را از بین ببریم ، ضروری است.

سیگنال های تجاری...
ما را در سایت سیگنال های تجاری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محسن رضایی بازدید : 49 تاريخ : دوشنبه 29 اسفند 1401 ساعت: 21:17

کیف پول های سخت افزاری بهترین ترکیب امنیت و راحتی را برای بیشتر سرمایه گذاران رمزنگاری ارائه می دهند.

فقط با دارایی و اطلاعات خود به مبادلات معتبر و شرکت های رمزنگاری اعتماد کنید.

برای محافظت از رمزنگاری خود از ویژگی های امنیتی پیشرفته مانند آدرس لیست لیست استفاده کنید.

شما برای پول خود سخت کار می کنید ، بنابراین ضروری است که ایمن و از دست اشتباه بماند.

با داشتن دلار معمولی کانادا ، ایمن نگه داشتن پول خود اغلب به معنای انتخاب یک موسسه مالی معتبر ، استفاده از رمزهای عبور قوی برای بانکداری آنلاین و نظارت منظم حساب های خود برای کلاهبرداری است.

با این حال ، هنگامی که در ارزهای رمزنگاری شده اید ، باید نسبت به اینکه با پول خود به چه کسی اعتماد دارید ، مراقب باشید. به این دلیل است که ماهیت دیجیتالی رمزنگاری باعث می شود ذاتاً مستعد تلاش های هک شود.

خوشبختانه ، روش هایی برای ایمن نگه داشتن رمزنگاری شما وجود دارد. بیایید یک شیرجه عمیق را به امن ترین تکنیک های ذخیره سازی رمزنگاری انجام دهیم و ما هنگام سرمایه گذاری در دارایی های دیجیتال ، نکات برتر را برای محافظت از خود ارائه خواهیم داد.

چگونه می توان cryptocurrency را با خیال راحت نگه دارید

قبل از اینکه به جزئیات این موضوع بپردازیم که چگونه می توانید Crypto را با خیال راحت ذخیره کنید ، مهم است که بدانید که هیچ چیزی به عنوان روشی کاملاً بی پروا برای جلوگیری از هک کردن تلاش های رمزنگاری شما وجود ندارد.

این ممکن است ترسناک به نظر برسد ، اما تشخیص این نکته ضروری است که افرادی در آنجا هستند که می خواهند هر پول ، دارایی و اطلاعاتی را که می توانند دست خود را بدست آورند ، سرقت کنند. هرچه زودتر این موضوع را درک کنید ، آماده تر برای نگه داشتن رمزنگاری و سایر دارایی های خود تا حد امکان از تهدید سرقت خواهید بود.

در حقیقت ، این نوع تلاش های هک کردن به همان اندازه مشکل در حساب های بانکی معمولی است که با کیف پول های رمزنگاری شده است. اما طبیعت جدید ، نسبتاً کنترل نشده و غیر متمرکز رمزنگاری خطرات منحصر به فردی را ایجاد می کند که شما با ارزهای فیات مانند دلار کانادا دریافت نمی کنید.

با توجه به این نکته ، امن ترین روش برای ذخیره رمزنگاری معمولاً در یک کیف پول سخت افزار آفلاین است که در یک مکان امن و خصوصی نگهداری می شود.

کیف پول سخت افزاری چیست؟

اگر تازه وارد دنیای رمزنگاری هستید ، کلمات "کیف پول سخت افزار آفلاین" ممکن است مانند یک دسته از اصطلاحات تکنیکی به نظر برسد ، بنابراین اجازه دهید این معنی را تجزیه کنیم.

در اصل ، هرکسی که صاحب رمزنگاری باشد باید چیزی به نام کیف پول رمزنگاری داشته باشد تا با خیال راحت کلیدهای خصوصی و آدرسهای عمومی خود را ذخیره کند.

کلیدهای خصوصی شما مجموعه ای مخفی از شماره ها هستند که شما را به عنوان صاحب دارایی های رمزنگاری که در blockchain ذخیره می شوند ، شناسایی می کنند. در همین حال ، آدرس های عمومی شما همان چیزی است که شما به افراد دیگر می دهید تا بتوانند رمزنگاری را برای شما ارسال کنند. به این فکر کنید مانند یک آدرس ایمیل عمومی که مردم می توانند برای آنها پول ارسال کنند.

یک کیف پول رمزنگاری مکانی امن برای نگه داشتن کلیدهای خصوصی و آدرس های عمومی خود را فراهم می کند. در واقع رمزنگاری شما را ذخیره نمی کند زیرا تمام رمزنگاری ها در blockchain ذخیره می شوند.

در عوض ، هر رمزنگاری در blockchain که با کلیدهای خصوصی شما مرتبط است ، تنها شماست و مال شما است. دسترسی به کسی به کلیدهای خصوصی شما به طور موثری به آنها این قدرت را می دهد که بدون اطلاع شما رمزنگاری شما را بگیرند.

انواع مختلفی از کیف پول رمزنگاری در آنجا وجود دارد و ما در اینجا جزئیات آنها را نمی گیریم. اما یک کیف پول سخت افزار به طور موثری یک دستگاه کوچک (معمولاً مانند چوب USB) است که به اینترنت وصل نشده است. ذخیره کلیدهای خصوصی خود بر روی کیف پول سخت افزاری ، دسترسی به کلیدهای خصوصی و رمزنگاری شما را برای هر کسی بسیار دشوار می کند.

چرا کیف پول سخت افزار امن تر است؟

اکنون که درک بهتری در مورد اینکه کیف پول سخت افزاری چیست ، بیایید کمی صحبت کنیم که چرا آنها اغلب بهترین روش برای ذخیره سازی رمزنگاری ایمن هستند.

فواید اصلی کیف پول سخت افزاری (که به آنها کیف پول سرد نیز گفته می شود) این واقعیت است که آنها به اینترنت وصل نشده اند.

بیشتر هکرها برای دستیابی به اطلاعات و دارایی ها از برق و اتصال اینترنت استفاده می کنند. بنابراین ، نگه داشتن کلیدهای خصوصی خود از اینترنت یکی از بهترین راه های ایمن نگه داشتن آنها است.

از طرف دیگر ، کیف پول به اصطلاح آنلاین یا داغ کلیدهای خصوصی خود را در اینترنت ذخیره می کند. اگرچه بیشتر شرکت هایی که خدمات کیف پول آنلاین را ارائه می دهند از ویژگی های امنیتی بسیار خوبی برخوردار هستند ، اما نگه داشتن کلیدهای خصوصی شما به صورت آنلاین امکان دسترسی به هکرها را آسان تر می کند.

البته در گذشته تعدادی از مشکلات هک کردن وجود داشته است که کیف پول های سخت افزاری را صریحاً هدف قرار داده اند. به عنوان مثال ، در سال 2021 ، برخی از مجرمان سایبری کیف پول سخت افزار جعلی را برای سرمایه گذاران رمزنگاری ارسال کردند. این کیف پول های جعلی دست و پنجه نرم کردند تا هکرها بتوانند دسترسی سریع و آسان به رمزنگاری یک سرمایه گذار ناشناس را بدست آورند.

خوشبختانه ، داستانهایی از این دست رایج نیستند. اما آنها این واقعیت را تأکید می کنند که هیچ روش عصبی برای ذخیره ارزهای رمزنگاری وجود ندارد.

مراحلی وجود دارد که می توانید برای جلوگیری از هک کردن ، مانند استفاده از کیف پول سخت افزاری و بررسی هرگونه شواهدی از دستکاری قبل از اعتماد به رمزنگاری خود ، انجام دهید. با این حال ، هوشیاری و شیوه های ایمنی خوب برای تأمین ذخیره سازی رمزنگاری مهم هستند.

یکی دیگر از گزینه های ذخیره سازی امن: کیف پول کاغذ

به عنوان یک یادداشت نهایی در مورد روش های امن برای ذخیره Cryptocurrency ، باید ذکر کنیم که می توانید به جای کیف پول سخت افزاری از یک کیف پول کاغذ استفاده کنید.

کیف پول کاغذی شکل دیگری از ذخیره سرما (آفلاین) است. اما به جای استفاده از یک دستگاه مانند چوب USB ، کیف پول های کاغذی کلیدهای خصوصی خود را روی تکه های کاغذ ذخیره می کنند.

این کیف پول ها در همان روزهای ابتدایی جنبش رمزنگاری بسیار محبوب بودند ، اما دیگر آنقدر رایج نیستند. آنها نسبت به کیف پول های سخت افزاری از مزیت روشنی برخوردار هستند زیرا آنها تکه های کاغذی هستند که نمی توان آنها را هک کرد. اما آنچه در امنیت به دست می آورید ، در راحتی از دست می دهید.

بنابراین ، برای اکثر سرمایه گذاران رمزنگاری ، کیف پول های کاغذی فقط عملی نیستند. مطمئناً اگر مقادیر بسیار زیادی از رمزنگاری را ذخیره می کنید ، باید آنها را در نظر بگیرید ، اما ممکن است بهترین انتخاب برای یک سرمایه گذار متوسط نباشد.

نکات ایمنی ذخیره سازی رمزنگاری

ایمن نگه داشتن رمزنگاری شما یک روند مداوم است. داشتن یک کیف پول سخت افزار با کیفیت فقط بخشی از این روند بزرگتر است. علاوه بر داشتن و استفاده از کیف پول سخت افزاری ، بسیاری از مراحل دیگر نیز می توانید برای ذخیره ایمن رمزنگاری خود انجام دهید. با توجه به این نکته ، در اینجا 5 نکته ایمنی ذخیره سازی رمزنگاری برای شروع کار وجود دارد.

1. اینترنت باهوش باشید

اولین چیز اول: اگر می خواهید در Crypto سرمایه گذاری کنید ، باید بدانید که چگونه خود را در اینترنت ایمن نگه دارید. از آنجا که Crypto یک دارایی دیجیتالی است ، هر کاری که در اینترنت انجام دهید می تواند امنیت دستگاه شما را به خطر بیاندازد ، که می تواند پول شما را در معرض خطر قرار دهد.

اقدامات احتیاطی عمومی در اینترنت به سمت ایمن نگه داشتن دارایی های شما می رود. این شامل:

اجتناب از وب سایت هایی که دارای گواهینامه های معتبر SSL نیستند (به دنبال HTTPS در نوار URL مرورگر خود باشید)

اطمینان از ایمن بودن اتصال Wi-Fi شما (در صورت لزوم VPN ایمن را در نظر بگیرید)

استفاده از احراز هویت دو عاملی هنگام ورود به وب سایت ها (به خصوص با مبادلات رمزنگاری)

داشتن نرم افزار به روز ضد ویروس در دستگاه های خود

درمان تمام پیام های متنی ناخواسته و به طور بالقوه مشکوک ، ایمیل و تماس های تلفنی با هوای سالم احتیاط

پیروی از این دستورالعمل های کلی برای ایمنی اینترنت می تواند به جلوگیری از آلودگی رایانه شما به بدافزار یا هر چیز دیگری که می تواند امنیت رمزنگاری شما را به خطر بیاندازد ، کمک کند. هکرها باهوش تر می شوند ، اما شما این قدرت را دارید که دستگاه های خود را ایمن نگه دارید.

2. از مبادله رمزنگاری معتبر استفاده کنید

بیشتر افرادی که ارزهای رمزنگاری می کنند با استفاده از نوعی مبادله رمزنگاری این کار را انجام می دهند. این صرافی ها مانند نوعی بازار عمل می کنند که می توانید ده ها دارایی دیجیتالی مانند بیت کوین ، اتریوم و Dogecoin را خریداری و بفروشید.

بزرگترین مبادلات جهان همان چیزی است که ما آن را "مبادلات متمرکز" می نامیم ، به این معنی که آنها توسط یک شرکت واحد اداره می شوند. این شرکت ها روشی ساده برای ارتباط با سایر سرمایه گذاران رمزنگاری و دارایی های تجاری برای ما فراهم می کنند. اما این شرکت ها همچنین اگر سازمان های معتبری نباشند ، خطر امنیتی بالقوه ای را ایجاد می کنند.

بنابراین ، هر زمان که رمزنگاری را خریداری می کنید ، حتماً با یک مبادله معتبر این کار را انجام دهید. رمزنگاری در بسیاری از کشورها حداقل تنظیم می شود ، بنابراین نظارت بر صرافی ها می تواند نسبتاً محدود باشد.

به همین دلیل ، شما باید تحقیقات خود را انجام دهید تا اطمینان حاصل کنید که قبل از شروع استفاده از آن پلتفرم ، به یک مبادله معتبر با سابقه محکم از جلوگیری از حملات سایبری اعتماد دارید. یک مبادله جدید فانتزی ممکن است هزینه های کم یا ویژگی های جالب را تبلیغ کند ، اما آیا واقعاً با پول خود به آنها اعتماد دارید؟

3. از نگه داشتن سکه در مبادله خودداری کنید

بیشتر مبادلات رمزنگاری این امکان را به شما می دهد که پس از خرید ، رمزنگاری خود را در سرویس کیف پول میزبان مبادله ذخیره کنید. انجام این کار ساده و راحت است ، اما اغلب یک خطر عمده امنیتی است.

وقتی سکه های خود را در مبادله ذخیره می کنید ، به یک شرکت کنترل کامل بر کلیدهای خصوصی خود می دهید. در حالی که بیشتر مبادلات اصلی کاملاً معتبر هستند ، شما لزوماً نمی خواهید به برخی از شرکت ها این قدرت را بر روی دارایی های خود بدهید. بعلاوه ، مبادلات رمزنگاری به این دلیل که کنترل بسیاری از کلیدهای خصوصی را دارند ، اهداف اصلی هک کردن هستند.

اخلاق داستان؟معمولاً بهتر است از نگه داشتن سکه در مبادله خودداری کنید. به محض خرید رمزنگاری ، در نظر بگیرید که دارایی های خود را به یک کیف پول شخصی منتقل کنید که در آن کنترل کامل بر کلیدهای خصوصی خود داشته باشید.

4. کیف پول خود را در مکانی امن ذخیره کنید

استفاده از کیف پول سخت افزاری برای رمزنگاری شما اغلب ایده خوبی است. اما اگر شخص دیگری بتواند به آن دسترسی پیدا کند ، یک کیف پول سخت افزاری به شما کمک نمی کند.

این واقعیت که کیف پول سخت افزاری موارد فیزیکی است به این معنی است که مانند هر وسیله الکترونیکی با ارزش دیگر ، مستعد سرقت هستند. در عین حال ، حتی عمل ساده برای استفاده از کیف پول سخت افزار شما می تواند به معنای این باشد که دسترسی به تمام رمزنگاری های سخت درآمد خود را از دست می دهید.

به همین دلیل بسیار مهم است که یک مکان امن برای ذخیره کیف پول سخت افزار خود پیدا کنید. این به طور کلی به معنای ترک کیف پول خود در یک مکان پنهان در خانه است یا اگر مقادیر بسیار زیادی از رمزنگاری را ذخیره می کنید ، به طور بالقوه در یک جعبه سپرده ایمن است. انجام این کار می تواند از سرقت ، از دست دادن یا آسیب دیدن کیف پول شما جلوگیری کند.

البته ، روش هایی برای بازیابی کلیدهای خصوصی شما وجود دارد ، حتی اگر دیگر به کیف پول سخت افزاری خود دسترسی ندارید. این به طور معمول شامل استفاده از عبارت بازیابی (عبارت بذر) است که هنگام فعال کردن کیف پول خود نوشتید.

اما بهتر است اگر بتوانید در وهله اول از از دست دادن کیف پول خودداری کنید تا مجبور نباشید با استرس تلاش برای بازیابی رمزنگاری گمشده مقابله کنید.

5- از لیست لیست لیست های سفید استفاده کنید

آدرس Whitelisting یک تکنیک کم ارزش و در عین حال بسیار مؤثر برای ایمن نگه داشتن رمزنگاری شما است.

با لیست لیست بندی آدرس ، می توانید برداشت های رمزنگاری را از یک کیف پول یا مبادله به مجموعه ای از آدرس های عمومی از پیش تأیید شده محدود کنید. این آدرس های عمومی می تواند برای کیف پول باشد که متعلق به شما ، دوستان ، خانواده شما یا هر کس دیگری است که مرتباً رمزنگاری را به آن ارسال می کنید.

ایجاد آدرس لیست لیست می تواند مانع از برداشت وجوه شما به یک آدرس تأیید نشده شود. این امر برای هکر که به کلیدهای خصوصی شما دسترسی پیدا کرده یا اطلاعات ورود به سیستم را برای سرقت رمزنگاری شما بسیار دشوار می کند.

یک هکر زرنگ و دانا می تواند با ورود به حساب Exchange شما آدرس عمومی خود را به آدرس سفید کننده آدرس شما اضافه کند ، اما انجام این کار معمولاً به یک دوره نگه داشتن 3 تا 7 روز نیاز دارد. در طی این دوره نگه داشتن ، به احتمال زیاد به نوعی هشدار دریافت می کنید که به شما می گوید که شخصی سعی کرده است آدرس جدیدی را به حساب شما اضافه کند. اگر این اتفاق بیفتد ، می توانید قبل از اینکه خیلی دیر شود ، انتقال رمزنگاری را متوقف کنید.

چگونه می توانم رمزنگاری خود را ایمن نگه دارم؟

ایمن نگه داشتن رمزنگاری شما هنگام سرمایه گذاری در دارایی های دیجیتال از اهمیت بالایی برخوردار است. بهترین راه برای ذخیره رمزنگاری معمولاً در کیف پول سخت افزار آفلاین است. با این حال ، استفاده از یک کیف پول سخت افزاری فقط باید بخشی از استراتژی امنیتی کلی شما باشد. همیشه تکنیک های مرور ایمن در اینترنت را تمرین کنید و فقط از مبادلات معتبر برای محافظت از رمزنگاری خود در برابر مجرمان سایبری استفاده کنید.

توجه: اطلاعات و/یا ویژگی های محصول Koho ممکن است از زمان انتشار این پست وبلاگ به روز شده باشد. لطفاً برای به روزترین اطلاعات حساب ما به صفحه برنامه های اشتراک ما مراجعه کنید!

گبی پیلسون

گبی پیلسون نویسنده ، مربی ، راهنمای سفر و عاشق همه چیز مالی شخصی است. او اشتیاق دارد که به مردم کمک کند تا با سرمایه گذاری ، بودجه و منابع صرفه جویی در پول برای همه ، احساس قدرت کنند تا بتوانند زندگی مالی خود را کنترل کنند.

سیگنال های تجاری...
ما را در سایت سیگنال های تجاری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محسن رضایی بازدید : 53 تاريخ : دوشنبه 29 اسفند 1401 ساعت: 20:52

مارک کولاکوفسکی پس از یک کار در مریل لینچ ، مشاور مشاغل ، نویسنده آزاد و مدرس دانشکده تجارت بوده است. یک سرمایه گذار و ناظر بازار از دهه 1970 ، وی در اقتصاد از کالج هاروارد ، MBA در امور مالی از دانشکده وارتون دانشگاه پنسیلوانیا دریافت کرد و تألیف کتاب حرفه ای محرمانه: راهنمای خودی برای تجارت.

سامر جی اندرسون CPA ، دکتر حسابداری و استاد حسابداری و دارایی است که بیش از 20 سال در صنایع حسابداری و دارایی کار می کند. تخصص وی طیف گسترده ای از حسابداری ، امور مالی شرکت ها ، مالیات ها ، وام ها و مناطق مالی شخصی را در بر می گیرد.

این یک حقیقت دنیای سرمایه گذاری است که بازارها در چرخه ها حرکت می کنند ، با یک بازار گاو نر به ناچار در یک رکود بازار خرس در صورت عدم سقوط پایان می یابد. بازار فعلی گاو نر رکورد هایی را برای طولانی ترین تا کنون و بهترین عملکرد از زمان جنگ جهانی دوم در نوامبر 2019 به دست آورد. در اوایل سال 2020 یک تصادف بازار کوتاه مدت ، معروف به تصادف کروناویروس رخ داد. در اوایل ماه آوریل و گاو نر در اعماق یک بیماری همه گیر جهانی ، یک فصل انتخابات بی ثبات ، استیضاح دوم رئیس جمهور و حمله اوباش به کاپیتول ایالات متحده حرکت می کرد.

حالا همه منتظر غرق شدن بزرگ بعدی هستند. اما چگونه قبل از بازدید آن را مشاهده می کنید؟یکی از راهها با نگاهی به نسبت کیپ ، که توسط اقتصاددان برنده جایزه نوبل رابرت شیلر از دانشگاه ییل ابداع شده است تا اندازه گیری کند که آیا قیمت سهام سریعتر از درآمد شرکت می تواند توجیه کند. برخی از نسبت CAPE برای تعیین اینکه آیا بازارها به طور کلی کم ارزش هستند ، استفاده می کنند ، در این صورت باید بالاتر بروند ، یا بیش از حد ارزش داشته باشند ، که نشان می دهد آنها به سمت تصادف هدایت می شوند.

نسبت کیپ برای شاخص S& P 500 در پایان ژانویه 2021 در 33. 74 قرار داشت. درست قبل از سقوط بازار سال 2008 ، رکورد آن زمان 28 را به دست آورد.

غذای اصلی

  • چرخه های رونق و شلوار یک واقعیت زندگی در وال استریت است. تصادف بزرگ سال 1929 نمونه ای بسیار چشمگیر بود.
  • یک شماره که برخی پیش بینی کننده تصادف را در نظر می گیرند ، نسبت کیپ برای شاخص S& P 500 است.
  • این تعداد سطح فعلی S& P 500 را با میانگین درآمد اجزای آن در 10 سال گذشته مقایسه می کند.
  • تعداد زیاد نشان می دهد که سهام ممکن است گران قیمت و به دلیل تصادف باشد.
  • تعداد در اواخر سال 2020 بیشتر از قبل از تصادف بزرگ سال 1929 بود اما پایین تر از قبل از شلوغی Dot-Com بود.

درک تصادفات کیپ و بورس اوراق بهادار

نسبت قیمت به درآمد یا P/E یکی از مهمترین اقدامات ارزش فعلی یک سهام است. این قیمت فعلی سهام در مقایسه با درآمد آن برای هر سهم است. سرمایه گذاران به دو نسخه از آن نگاه می کنند ، یکی مقایسه قیمت سهام با درآمد آن طی 12 ماه گذشته و دوم مقایسه قیمت آن با درآمد پیش بینی شده آن برای 12 ماه آینده.

متوسط سهام دارای نسبت P/E حدود 15 برابر یا 15 برابر بیشتر از درآمد آن است. هرچه تعداد آن بیشتر باشد ، سهام به نظر می رسد. هرچه تعداد کمتر باشد ، خرید بهتر به نظر می رسد.

نسبت قیمت به درآمد و یا کیپ تنظیم شده از نظر چرخه ای تغییر در این فرمول است ، به همین دلیل که گاهی اوقات آن را نسبت Schiller P/E یا P/E 10 خوانده می شود. به طور متوسط طی 10 سال گذشته به اشتراک گذاشته شده و برای تورم تنظیم شده است. این امر باعث می شود تا غرق شدن بازار ، احتمالاً با توجه به عملکرد واقعی خود در طول زمان ، دیدگاه واقع بینانه تری در مورد اینکه آیا یک سهام بیش از حد قیمت دارد یا کم ارزش است ، ارائه می دهد.

نسبت CAPE می تواند به طور کلی به بازارها یا به نمایشی معقول از بازارها مانند شاخص S& P 500 گسترش یابد. با ردیابی شماره در طول تاریخ ، می بینید که این تعداد دقیقاً قبل از تصادف بزرگ سال 1929 به یک رکورد 30 رسید ، پس از آن به رقم های تک سقوط کرد. قبل از سقوط به 15 سالگی ، به رکورد نزدیک 45 صعود کرد.

اشکال کیپ

در گذشته نگر ، به نظر می رسد که نسبت CAPE با دقت سقوط بزرگ سال 1929 و شلوار Dot-Com را به طور دقیق پیش بینی کرد. حتی اگر این کار را انجام دهد ، هیچ قانون معاملاتی محکم برای سرمایه گذاران وجود ندارد که بتوانند از شماره کیپ تهیه شوند که می تواند دقیقاً به آنها بگوید چه موقع خرید یا چه موقع بفروشند. ممکن است دوباره درست ثابت شود. یا نه.

جان Rekenthaler ، معاون رئیس جمهور تحقیقات برای Moingstar ، خاطرنشان می کند: "این یک چیز است که پیش بینی های خود را بعد از واقعیت هنگام مشاهده تاریخ مستقر انجام دهیم ، اما کاملاً دیگری برای انجام این کار قبل از رسیدن داده ها است."

و ، لازم به ذکر است که خود شیلر در اوایل دسامبر 2020 گفت که قیمت سهام "ممکن است به همان اندازه که برخی فکر می کنند پوچ نباشد."وی به تأثیرات نرخ بهره بسیار پایین در جذابیت سهام با قیمت های بالاتر ، به ویژه در مقایسه با اوراق قرضه اشاره کرد.

پیچیده است

رابرت شیلر ، اقتصاددان پشت نسبت کیپ ، در اواخر سال 2020 گفت که قیمت سهام "ممکن است به اندازه برخی افراد فکر کند پوچ نباشد."

روند صعودی کیپ

در هر صورت ، شنل برای S& P 500 کم و بیش در یک منحنی رو به بالا به مدت یک قرن بوده است ، و برخی می گویند که ممکن است ضروری باشد.

به گفته مدیر سرمایه گذاری ، راب آرنوت ، بنیانگذار ، رئیس و مدیرعامل همکاران تحقیقاتی ، این مسیر صعودی در طی یک دوره زمانی معقول بود که در طی آن ایالات متحده از این که اساساً یک بازار نوظهور برای اقتصاد غالب جهان باشد ، پیشرفت می کند. به اعتقاد وی ، این تنها می تواند سودهای فزاینده ای را برای سهام ایالات متحده توجیه کند.

نسبت S& P 500 CAPE بیش از یک قرن است که به سمت بالا می رود. در سال 1880 ، حدود 18 سال داشت. در بالاترین نقطه خود ، در سال 2000 ، به 45 رسید. از پایان سال 2020 ، 33. 82 بود.

در حالی که مقدار فعلی CAPE بالاتر از خط روند بلند مدت آن است ، همانطور که مقاله تحقیقاتی مفصل آرنوت نشان می دهد ، تفاوت بسیار کوچکتر از سال 1929 است.

علاوه بر این ، اصلاحات اعمال شده در دهه 1930 مانند ایجاد کمیسیون اوراق بهادار و بورس (SEC) و تحمیل استانداردهای سختگیرانه گزارش مالی ، احتمالاً با افزایش اعتماد به نفس در بازارهای ایالات متحده به بلند کردن کیپ کمک کرده است. کیفیت درآمد گزارش شده امروز بسیار بیشتر از سال 1929 است. بر این اساس ، ارزش کیپ برای سال 1929 ممکن است کم ارزش باشد ، با توجه به اینکه مخرج آن ، گزارش شده سود شرکت ها ، می تواند با استانداردهای امروز بیش از حد باشد.

سرانجام ، این واقعیت وجود دارد که کیپ در 10 سال از درآمد شرکت ها ، نگاهی به عقب است. این روزها ، به درستی یا نادرست ، سرمایه گذاران انتخاب خود را بر اساس انتظارات از سود پیش می روند.

تصادف در سال 1929

رابرت شیلر حتی در زمان تصادف 1929 به دنیا نیامده است ، اما اکنون می دانیم که نسبت کیپ وی قبل از آن سهام را در سطح رکورد 30 قرار می داد. این پایان یک بازار 10 ساله گاو نر بود که با نسبت حدود پنج سال با بازار شروع شده بود. که در مورد سطح آنها هنگام بازگشت گرد و غبار در سال 1930 به آنها بازگشتند.

تصادف بزرگ سال 1929 بیشتر با کاهش قیمت سهام در دو روز معاملاتی متوالی ، دوشنبه سیاه و سیاه سه شنبه ، 28 اکتبر و 29 اکتبر 1929 همراه است که در آن داو به ترتیب 13 ٪ و 12 ٪ سقوط کرد. اما این دوتایی که فقط دراماتیک ترین قسمت در یک بازار خرس بلند مدت بود.

در سال 1929 ، اقتصاددانان نتوانستند به نسبت صعود کیپ برای توضیح تصادف بزرگ اشاره کنند ، اما دلایل ذکر شده برای آن ، در آن زمان و اکنون ، منطقی بود. اغراق غیر منطقی در بین سرمایه گذاران ، قیمت سهام را به سطوح ناپایدار سوق داد. آنها فکر می کردند که رونق اقتصادی هرگز به پایان نمی رسد. بی نظیر ترین سرمایه گذاران برای خرید در حاشیه به سمت اندام رفتند. و جالب اینکه ، نرخ بهره وام را ارزان و دلگرم کننده می کند.

این تصادف بزرگ یکی از عوامل مؤثر در شروع رکود بزرگ دهه 1930 در نظر گرفته می شود.

"عواقب ناخواسته و نامطلوب"

فدرال رزرو با توجه به گمانه زنی ها در بورس ، با محکم کردن سیاست های پولی خود که از سال 1928 شروع می شود ، تهاجمی پاسخ داد. درعوض ، ممکن است در یک تصادف بزرگ نقش داشته باشد ، یک مطالعه مدرن توسط فدرال رزرو نشان داد. از همه بدتر ، فدرال رزرو پس از تصادف ، پول را محکم نگه داشت ، احتمالاً بحران مالی را طولانی تر و تشدید می کند

علاوه بر این ، در سال 1929 ، فدرال رزرو سیاست رد اعتبار به بانکهایی را که وام های خود را به دلالان سهام افزایش می داد ، دنبال کرد. فدرال فدرال نتیجه گیری ، گمانه زنی های بازار سهام ، پول را از استفاده های تولیدی که به نفع صنعت و تجارت آمریکا بود ، منحرف کرد.

تاریخچه فدرال فدرال در سال 1929 نتیجه می گیرد: "تشخیص و خنثی کردن حباب های مالی دشوار است.""استفاده از سیاست های پولی برای مهار غالب سرمایه گذاران ممکن است عواقب گسترده ، ناخواسته و نامطلوب داشته باشد."

کتاب بازی برای محدود کردن آسیب تصادف

در اکتبر سال 1929 ، پس از بدترین روزهای سقوط ، بانک فدرال رزرو نیویورک سیاست تهاجمی برای تزریق نقدینگی به بانکهای بزرگ نیویورک را دنبال کرد. این شامل خریدهای بازار آزاد اوراق بهادار دولتی به علاوه وام های تسریع شده به بانک ها با کاهش نرخ تخفیف بود.

اقدامات آنها در آن زمان بحث برانگیز بود. هم هیئت مدیره فدرال رزرو و هم رئیس جمهور چندین بانک ذخیره فدرال منطقه ای دیگر ادعا کردند که رئیس جمهور جورج ال هریسون از فدرال فدرال نیویورک از اقتدار وی فراتر رفته است.

با این وجود ، طبق تاریخچه بحران فدرال رزرو ، این کتاب بازی پذیرفته شده برای محدود کردن خسارت ناشی از تصادفات بورس سهام است.

پس از تصادف در بورس سهام در سال 1987 ، رئیس جمهور فدرال رزرو آلن گرینسپان به طور تهاجمی برای افزایش نقدینگی حرکت کرد ، به ویژه برای تقویت بنگاه های اوراق بهادار که برای تأمین مالی موجودی های بزرگ اوراق بهادار که با پر کردن بهمن سفارشات فروش از مشتریان خود به دست آورده بودند ، نیاز داشتند.

نسبت کیپ و سایر تصادفات بازار سهام

در پاسخ به بحران مالی سال 2008 ، رئیس صندوق بین المللی پول بن برنانی یک سیاست پولی تهاجمی گسترش گرایانه را برای پیشبرد سیستم مالی ، بازارهای اوراق بهادار و اقتصاد وسیع آغاز کرد. این استراتژی ، با توجه به خرید مقادیر عظیم اوراق قرضه دولتی به منظور فشار آوردن نرخ بهره به نزدیک به صفر ، معمولاً به عنوان کاهش کمی گفته می شود.

در همین حال ، گرینسپان از جمله کسانی است که اکنون هشدار می دهد که با ادامه این سیاست پول آسان سالها پس از بحران سال 2008 ، فدرال رزرو حباب های دارایی مالی جدیدی ایجاد کرده است.

همچنین در پاسخ به تصادف 1987 ، بورس اوراق بهادار نیویورک (NYSE) و بورس بازرگانی شیکاگو (CME) به اصطلاح قطع کننده مدار را ایجاد کردند که پس از افت شدید قیمت ، تجارت را متوقف می کنند. این حفاظت ها به گونه ای طراحی شده اند که موجی از فروش وحشت را کاهش داده و به تثبیت بازارها کمک کنند.

دوران جدید ، خطرات جدید

همه موارد فوق ممکن است شما را به این نتیجه برسانید که هیچ چیز در وال استریت تغییر نمی کند. اما این کاملاً اینگونه نیست ، برای بهتر یا بدتر.

معاملات برنامه رایانه ای محور ، که باعث ایجاد موج های سریع فروش دیوانه وار در سال 1987 و همچنین پایین آمدن بازار خشونت آمیز مانند سقوط فلش ، سرعت و فراگیر افزایش یافته است. نکته مهم این است که الگوریتم های تجارت رایانه ای ممکن است یکی از بزرگترین تهدیدات امروز برای بازارها را مطرح کند.

پس از تجربه سال 1929 ، فدرال رزرو به طور واضح تمایلی به محکم کردن سیاست های پولی در تلاش برای خنثی کردن حباب دارایی نداشته است. با این حال ، همچنین به طور فزاینده ای در مورد کنترل تورم نگران است. هرگونه محاسبه اشتباه که نرخ بهره را بیش از حد بالا و خیلی سریع افزایش می دهد می تواند رکود اقتصادی را برانگیزد و هر دو قیمت سهام و اوراق قرضه را به سمت پایین بفرستد.

بعلاوه ، یک اقتصاد جهانی به طور فزاینده به هم پیوسته است که جرقه ای که باعث می شود یک بازار سهام در ایالات متحده فرو رود ، می تواند در هر نقطه از جهان روشن شود.

سؤالات متداول در بازار سهام

چرا بازار سهام در سال 2020 سقوط کرد؟

سقوط بازار 2020 به دلایل واضح به طور کلی به عنوان سقوط Coronavirus شناخته می شود. از حدود 20 فوریه تا 7 آوریل ، قیمت سهام قبل از مراجعه مجدد به بازار گاو نر و ضربه زدن به رکورد جدید به عقب کشیده شد.

دلایل این تصادف روشن است: همه گیر Coronavirus یک بحران اقتصادی جهانی و همچنین یک فاجعه انسانی است. مشاغل زنجیرهای بین المللی هتل تا گوشه های گوشه ای از بین رفتند. نرخ بیکاری افزایش یافت.

سوال بزرگتر این است که چرا بازارها خیلی سریع بهبود یافتند؟مجله سیاست خارجی نتیجه می گیرد که وال استریت در سیاره دیگری از خیابان اصلی قرار دارد. متخصصانی که از آن پرسیده اند خاطرنشان کردند که این شاخص ها به شدت به سمت سهام فن آوری انعطاف پذیر وزن دارند. فدرال رزرو نرخ وام را پایین نگه داشته و پول را ارزان می کند. سرمایه گذاران به دنبال رونق پس از نامگذاری هستند. دلایل زیادی وجود دارد که چرا و دلایلی که فقط در وال استریت طنین انداز نشد.

آیا در سال 2021 تصادف بازار سهام رخ خواهد داد؟

"هیچ کس چیزی نمی داند."این نقل قول کلاسیک از فیلمنامه نویس ویلیام گلدمن ، توانایی جمعی متخصصان هالیوود را برای حدس زدن آیا یک فیلم یک ضربه یا یک بد بو است.

پس از اوج گرفتن با ارزش 381. 17 در 3 سپتامبر 1929 ، داو سرانجام در 8 ژوئیه سال 1932 ، با 41. 22 ، برای از دست دادن تجمعی 89 ٪ به پایین رسید. این کار تا 23 نوامبر 1954 طول خواهد کشید-بیش از 25 سال بعد-برای داو دوباره بازیابی پیش از صعود خود.

همین مسئله را می توان در مورد صنعت مالی در سال 2021 نیز گفت.

دلایل سقوط بازار سهام چیست؟

دلایل ارائه شده برای تصادف بزرگ سال 1929 در هر سقوط بازار قبل و از آن زمان حضور داشته است. بیش از حد در بین سرمایه گذاران ، قیمت سهام را به سطحی که از واقعیت جدا می شوند ، سوق می دهد. علائم هشدار دهنده نادیده گرفته می شود. و سپس ، یک روز ، احساسات بازار تغییر می کند و وحشت ایجاد می شود.

این قانون اساسی بازارها نیز وجود دارد: در چرخه هایی حرکت می کند که دوباره و بالا و بالا می روند.

آیا می توانید تمام پول خود را در تصادف بازار سهام از دست دهید؟

شما فقط درصورتی که شرکتی که وی را ورشکسته می کند و قیمت سهام آن به صفر کاهش می یابد ، کل سرمایه گذاری خود را در یک سهام از دست خواهید داد. اگر بلافاصله پس از تصادف در مقیاس گسترده ، سهام خود را بفروشید ، می توانید تمام سود خود را از دست دهید و بخش سنگین از مدیر سرمایه گذاری شده را از دست دهید. اگر روی سهام آویزان شوید ، ممکن است ارزش آن و سپس برخی از آنها را بازیابی کند.

گفته می شود ، شما می توانید با ضرب و شتم در استراتژی های خطرناک مانند خرید حاشیه ، کاملاً شکسته شوید ، که این امر مستلزم وام گرفتن پول برای خرید سهام به منظور ضرب سودهای احتمالی (یا ضرر) است.

برخی از علائم هشدار دهنده از سقوط بازار سهام چیست؟

دلیل اینکه این روزها نسبت CAPE رابرت شیلر بسیار مورد توجه قرار گرفته است این است که به عنوان یک سیگنال هشدار احتمالی از سقوط بازار سهام در نظر گرفته می شود. عدد بالا به عنوان یک علامت هشدار دهنده در نظر گرفته می شود که قیمت سهام در مقایسه با درآمد واقعی شرکت هایی که آنها نمایندگی می کنند بسیار بالا است. در پایان سال 2020، نسبت S& P 400 CAPE به 33. 82 یا 33. 82 برابر میانگین درآمد در 10 سال گذشته با تعدیل تورم رسید. درست قبل از سقوط بازار در سال 2008 به 28 رسید.

این یک علامت هشدار است، اما یک علامت قطعیت نیست. هیچ کس نمی تواند به طور قطعی بگوید که رکود بعدی در بازارهای سهام چه زمانی رخ خواهد داد.

خط پایین

هیچ وقت به طور کامل در بازار نیست. یعنی نمی توان دقیقاً پیش بینی کرد که چه زمانی یک سهم یا به طور کلی بازارها به یک نقطه پایین یا یک نقطه بالا می رسند.

این هرگز کسی را از تلاش باز نداشت. نسبت S& P 500 CAPE تنها یکی از راه‌هایی است که سرمایه‌گذاران برای کمک به آنها در قضاوت در مورد اینکه آیا قیمت سهام با سود آنها توجیه می‌شود یا اینکه آیا آنها به سمت سقوط پیش می‌روند، استفاده می‌کنند.

البته یک رکود نیز وجود خواهد داشت. این که چه زمانی اتفاق می افتد و اینکه آیا آن را به عنوان یک سقوط یا کاهش ملایم تر واجد شرایط می کند، یک سوال باز است. اما چرخه فراز و نشیب بازار برای سرمایه گذار یک واقعیت واقعی است.

یک چیز دیگر که باید در نظر داشته باشید: تنها زمانی تضمین می‌شود که در سقوط بازار، ضرر خود را با فروش بلافاصله از دست بدهید. این ماهیت چرخه است.

سیگنال های تجاری...
ما را در سایت سیگنال های تجاری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محسن رضایی بازدید : 49 تاريخ : دوشنبه 29 اسفند 1401 ساعت: 20:41

یک معامله گر بزرگ این کار را انجام می دهد ، در حالی که از عدم نیاز به تجارت نیز جلوگیری می کند و در نتیجه یک فرصت سود واقعی را از دست نمی دهد. این بدیهیات ممکن است فقط به نظر برسد که در صورت تجارت از دست دادن ، سرمایه تجاری شما را حفظ کند. در واقع این است ، اما این یک عنصر اساسی در برنده شدن در تجارت فارکس است. تقریباً تعداد بی پایان خطوط ممکن از تجزیه و تحلیل فنی وجود دارد که یک معامله گر می تواند برای یک نمودار اعمال شود. با توجه به تعداد تقریباً بی حد و حصر شاخص ها ، معمولاً فقط به گل آلودگی آبها برای یک معامله گر ، تقویت سردرگمی ، شک و بی احتیاطی کمک می کند و باعث می شود یک معامله گر از دیدن جنگل برای درختان دیدن کند.

به عنوان مثال ، همپوشانی لندن-نیویورک اغلب مایع تر از همپوشانی لندن-توکیو است. همین مسئله را می توان در مورد سطح نوسانات نیز گفت ، در حالی که بازار FX اغلب در طول همپوشانی لندن-نیویورک نوسانات بیشتری را تجربه می کند. برخی از دلایل این امر می تواند به این دلیل باشد که روز دوشنبه ، معامله گران هنوز از آخر هفته آویزان هستند ، بنابراین خیلی فعال نیستند. فقط ساعات بازار Googleforex ، و انواع مختلفی از جلسه فارکس وجود دارد که می توانید به آنها نگاه کنید ، و فقط در منطقه زمانی مربوطه خود اعمال می شود. بازار فارکس روزانه حدود 5 تریلیون دلار گردش مالی دارد و جلسات لندن و نیویورک هنوز هم اکثر این گردش مالی را به خود اختصاص می دهد.

مدیریت زمان عاقلانه

اگر می خواهید قیمت طلا را تجارت کنید ، باید چیزی را بسیار نزدیک به ارزش طلا یا قیمت خود طلا انجام دهید. تجارت طلای می تواند به شما امکان دهد سودهای مکرر و بیشتری را از نوسانات قیمت طلا به بالا و پایین تر از آن از طریق سرمایه گذاری "خرید و نگه داشتن" کسب کنید. دلار با خرید طلای فیزیکی به صورت سکه یا ناگت یا با خرید مقادیر کمی از سهام در شمش طلا که در طاق های ایمن نگهداری می شود. با این حال ، این روش ها برای تجارت عملی نیستند زیرا آهسته هستند و توانایی فروش کوتاه را فراهم نمی کنند. همچنین ، سکه های طلا به طور مستقیم از ارزش طلا آینه نمی کنند ، زیرا در فروش مشخص شده اند. نگه داشتن طلای فیزیکی به عنوان یک سرمایه گذاری همچنین می تواند شامل مشکلات مربوط به اثبات و ذخیره سازی باشد.

چگونه می توان معاملات فارکس خود را بهبود بخشید - مجله رئیس

چگونه معاملات فارکس خود را بهبود بخشید.

ارسال شده: پنج شنبه ، 27 اکتبر 2022 21:16:25 GMT [منبع]

یک سهم در SPDR Gold Trust تقریباً یک دهم ارزش یک اونس از طلای قیمت های ایالات متحده را برای شما هزینه خواهد کرد ، بنابراین این همچنین یک روش تجارت طلایی غیرقابل تحمل برای اکثر افرادی است که می خواهند با آنها پول بدست آورند ، با آنها تجارت می کنندکمتر از 5000 دلار ، https://www. bigshotrading. info/ از آنجا که سخت است که حداکثر اهرم بالاتر از 2 تا 1 را بدست آورید. به عنوان مثال ، وقایع اصلی خبری ، به عنوان مثال ، Brexit ، می تواند باعث نوسانات در بازار فارکس شود و گسترش یابد. نوسانات قیمت همچنین می تواند تحت تأثیر افزایش نرخ بهره یا افزایش قیمت کالا باشد.

زمان معاملات خطرناک فارکس

بنابراین اکنون می دانیم که جلسه لندن شلوغ ترین از تمام جلسات دیگر است ، اما روزهای خاصی در هفته نیز وجود دارد که همه بازارها تمایل به نشان دادن حرکت بیشتری دارند. همچنین ، کشوری که از طریق اوراق قرضه دولتی خود نرخ بهره بالاتری داشته باشد ، تمایل به جذب سرمایه سرمایه گذاری دارد زیرا سرمایه گذاران خارجی فرصت های بالایی را تعقیب می کنند.

شاخص دلار ، که نوسان در ارزش نسبی ایالات متحده را اندازه گیری ضریب همبستگی کلیه تغییرات ماهانه در طلا و ایالات متحده اندازه گیری می کند.

2 خطرات اصلی هنگام تجارت اخبار در فارکس

شناسه MT4/MT5 شناسه MT4/MT5 و آدرس ایمیل ارائه شده با یک حساب تجارت واقعی XM مطابقت ندارد. XM استانداردهای بالایی را برای خدمات خود تعیین می کند زیرا کیفیت برای ما برای مشتریان ما بسیار تعیین کننده است. بهترین زمان برای تجارت فارکس ما معتقدیم که خدمات مالی همه کاره نیاز به تطبیق پذیری در تفکر و یک سیاست یکپارچه از اصول تجاری دارد. با سیستم عامل های معاملاتی XM MT4 یا MT5 بلافاصله به بازارهای جهانی دسترسی پیدا کنید.

  • دلار ، این همبستگی خیلی قوی نیست ، اما ممکن است در تجزیه و تحلیل فنی استفاده کند ، که بعداً در این مقاله مورد بحث قرار خواهد گرفت.
  • زیرا بیشترین تعداد معامله و نوسانات را در طول ساعت بازار دارید.
  • یادآوری این نکته حائز اهمیت است که ساعات معاملات فارکس می تواند در مارس ، آوریل ، اکتبر و نوامبر متفاوت باشد ، زیرا کشورها در روزهای مختلف به پس انداز روز و یا تابستان های تابستانی تغییر می کنند.
  • ساعات بازار فارکس از جلسات مختلف تجارت جغرافیایی حاصل می شود ، به این معنی که می توانید در طول شبانه روز فارکس تجارت کنید.

بازار فارکس 24 ساعته در روزهای هفته باز است، اما این لزوماً به این معنا نیست که شما باید دارایی های فارکس را در هر زمان یا در تمام روز معامله کنید. نوسانات در ساعات مختلف روز به دلیل جلسات مختلف معاملات فارکس متفاوت است. برای تعیین بهترین زمان برای تجارت و همچنین بهترین دارایی های فارکس برای تجارت، درک جلسات مختلف معاملات فارکس بسیار مهم است. در کنار شناسایی محبوب‌ترین پنجره‌های معاملاتی برای معاملات زمان‌بندی فارکس، آگاهی از محبوب‌ترین جفت‌های ارزی که به طور منظم در بین معامله‌گران فارکس جهانی معامله می‌شوند نیز مفید است.

روان ترین ارزها کدامند؟

یک راه حل جایگزین، معامله سهام در یک ETF است که طلا را در اختیار دارد و نوسانات قیمت آن دقیقاً منعکس کننده نوسانات قیمت خود طلا است. با این حال، این مستلزم افتتاح حساب در یک کارگزاری است که معاملات مستقیم سهام و سهام را ارائه می دهد. چنین کارگزاران سهام معمولاً به حداقل سپرده چند هزار دلاری نیاز دارند و در هر معامله حداقل کمیسیون یا اسپرد قابل توجهی را دریافت می کنند.

سیگنال های تجاری...
ما را در سایت سیگنال های تجاری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محسن رضایی بازدید : 60 تاريخ : دوشنبه 29 اسفند 1401 ساعت: 20:30

6 نوع خطرات که باید با نرم افزار اطلاعات ریسک سازمانی مدیریت شود

اگر در سازمان خود درگیر مدیریت ریسک هستید ، مطمئناً مسئولیت زیادی بر روی شانه های شما وجود دارد تا اطمینان حاصل شود که نه تنها تهدیدهای مربوط به سازمان شما مدیریت می شود ، بلکه شرکت شما برای تحقق اهداف خود و آگاه سازی قرار داردتصمیماتبا توجه به وسعت خطرات احتمالی که ممکن است در محل کار شما تأثیر بگذارد ، ما لیستی از برخی از عواملی را که باید هنگام ساخت و اجرای برنامه مدیریت ریسک خود در نظر بگیرید ، گردآوری کرده ایم.

Enterprise Risk Management Software

خطر سلامتی و ایمنی

بدون در نظر گرفتن اینکه محل کار یک دفتر یا محل ساخت و ساز است ، می توان خطرات بهداشت عمومی و ایمنی را به اشکال مختلفی ارائه داد. نکته اصلی شناسایی انواع خطرات ناشی از وقوع ، مانند فیزیکی ، ارگونومیک ، شیمیایی و بیولوژیکی ، ارزیابی خطرات و قرار دادن اقدامات کنترل مناسب برای اطمینان از اینکه کارمندان شما از نظر جسمی و روحی مراقبت می کنند. بهترین اقدامات بهداشتی و ایمنی در محل کار بیشترین میزان محافظت و اطمینان را ارائه می دهد.

ریسک محتاطانه

همه مشاغل با ذینفعان خود ، از جمله سرمایه گذاران ، کارمندان و البته مشتریان ، شهرت دارند. تصمیمات گرفته شده توسط سازمانها و همچنین حوادثی که در آن مسئولیت پذیر هستند ، می توانند مطبوعات منفی ایجاد کنند و به طور قابل توجهی بر درک برند تأثیر بگذارند. ریسک شهرت در سالهای اخیر به دلیل ظهور رسانه های اجتماعی ، نگرانی های بیشتری را برای سازمانها به وجود آورده است ، که امکان ارتباطات جهانی تقریباً فوری را فراهم می کند که باعث می شود شرکت ها بتوانند نحوه درک آنها را کنترل کنند. درک تهدیدها برای شهرت شما و نحوه مدیریت آن شرایط ضروری است.

ریسک عملیاتی

اگرچه عملیات روزانه غالباً محاکمه و مورد آزمایش قرار می گیرد تا خطرات را به حداقل برساند ، اما هنوز هم می تواند اتفاقات بیفتد ، زیرا چند ماه گذشته آشکارا روشن شده است. خطر عملیاتی به خطر از دست دادن ناشی از فرآیندهای داخلی شکست خورده ، افراد یا سیستم ها یا رویدادهای خارجی اشاره دارد. مثالها شامل بحران های جهانی ، عدم موفقیت سیستم های فناوری اطلاعات ، نقض داده ها ، کلاهبرداری ، از دست دادن افراد و دادخواهی از جمله دیگران است. بنابراین ، سازمانها باید عملکردهای روزانه ، فرایندها و سیستم هایی را که به طور عادی برای کارشان بسیار مهم هستند ، بدانند و برنامه ها و رویه هایی را برای مدیریت آن خطرات و اطمینان از "تجارت به طور معمول" انجام دهند. نرم افزاری مانند Riskware می تواند در شناسایی این کارکردهای مهم و بهبود برنامه های مدیریت ریسک شما فوق العاده مفید باشد.

خطر استراتژیک

در حالی که عملیات روزانه سازمان شما مهم است ، مدیریت اهداف استراتژیک سازمان شما به همان اندازه برای موفقیت آینده اساسی است. خطرات استراتژیک به دلایل یا شرایطی بیرونی اشاره دارد که در صورت بروز آنها ، به اندازه کافی جدی خواهد بود تا جهت استراتژیک تجارت شما را تغییر دهد و بر موفقیت یا عدم موفقیت آینده آن تأثیر بگذارد. همه سازمان ها در درجات مختلف برای فرصت ها و تهدیدهای استراتژیک باز هستند. بررسی چگونگی تأثیر چنین تغییراتی در سازمان شما به کاهش موضوعاتی که ممکن است ایجاد شود کمک می کند.

خطر انطباق

نهادهای دولتی مجموعه ای از قوانین ، مقررات ، سیاست ها و بهترین شیوه های صنعت را برای اطمینان از شیوه های اخلاقی در تجارت انجام داده اند. عدم رعایت این تعهدات می تواند پیامدهای مالی و حقوقی بزرگی را برای سازمانها ارائه دهد و خطراتی برای دستیابی به اهداف تجاری و به طور کلی فعالیت داشته باشد. گفته می شود ، در دنیای جهانی به هم پیوسته و پر سرعت در سطح جهانی ، قوانین و مقررات می توانند به سرعت تغییر کنند و چارچوب های قانونی برای پیمایش دشوار است. به همین دلیل است که مدیریت انطباق باید در اولویت قرار گیرد و نرم افزاری مانند ماژول انطباق ریسکدار به روشن شدن هرگونه نمونه از عدم اطمینان کمک می کند.

ریسک مالی

بیشتر انواع ریسک عواقب مالی دارند ، مانند هزینه های اضافی یا درآمد از دست رفته. ریسک مالی ، به طور خاص به پولی که در داخل و خارج از تجارت شما جریان دارد و شانس ضرر ناگهانی مالی است. به عنوان مثال ، اگر شرکت شما در سطح بین المللی گسترش یابد ، نوسانات نرخ ارز ریسک مالی را تحمیل می کند ، باید در نظر بگیرید ، زیرا آنها بر مبلغ دلار شرکت شما تأثیر می گذارد. در نهایت ، اهداف هر سازمان بدون مدیریت مالی صحیح حاصل نمی شود و پیش بینی خطرات مالی ، ارزیابی تأثیر آن خطرات و آماده شدن برای واکنش یا جلوگیری از وقایع جانبی بسیار مهم است.

اگر تاکنون این کار را کرده اید و نمی دانید چگونه شروع به کار کنید ، به ماژول های جامع Riskware نگاهی بیندازید. ما شما را تحت پوشش قرار داده ایم.

آماده یادگیری چگونگی ریسک نرم افزار می تواند کمک کند؟

بیایید زمانی را برای صحبت با یکی از متخصصان ریسک ما سازماندهی کنیم و می توانید یاد بگیرید که چرا میلیون ها کاربر در سراسر استرالیا برای ریسک پذیری به سازمان های خود اعتماد دارند.< Pan> بیشتر انواع ریسک عواقب مالی دارند ، مانند هزینه های اضافی یا درآمد از دست رفته. ریسک مالی ، به طور خاص به پولی که در داخل و خارج از تجارت شما جریان دارد و شانس ضرر ناگهانی مالی است. به عنوان مثال ، اگر شرکت شما در سطح بین المللی گسترش یابد ، نوسانات نرخ ارز ریسک مالی را تحمیل می کند ، باید در نظر بگیرید ، زیرا آنها بر مبلغ دلار شرکت شما تأثیر می گذارد. در نهایت ، اهداف هر سازمان بدون مدیریت مالی صحیح حاصل نمی شود و پیش بینی خطرات مالی ، ارزیابی تأثیر آن خطرات و آماده شدن برای واکنش یا جلوگیری از وقایع جانبی بسیار مهم است.

سیگنال های تجاری...
ما را در سایت سیگنال های تجاری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محسن رضایی بازدید : 56 تاريخ : دوشنبه 29 اسفند 1401 ساعت: 20:21

Forex Position Size: How to Calculate Correctly

هر معامله گر یک سیستم معاملاتی می خواهد که منجر به معاملات سودآورتر شود. با این حال؛داشتن یک روش معاملاتی بتونی یک چیز است ، اما اگر یک معامله گر نمی داند چگونه می تواند اندازه موقعیت فارکس را به درستی محاسبه کند ، پس از آن به سرعت منجر به ضرر و زیان می شود تا از طریق خطر بیشتر در یک تجارت و کمتر در مورد دیگر.

این نه تنها بر روی جیب شما ، بلکه معاملات شما نیز تأثیر خواهد گذاشت.

حتی اگر یک سیستم معاملاتی جامد سنگ دارید ، اگر نتوانید اندازه را به درستی قرار دهید و از مدیریت پول استفاده کنید ، از دست دادن تقریباً در گوشه و کنار است.

مدیریت پول و اندازه موقعیت می تواند تفاوت بین سود یا حساب شما به سختی زنده مانده باشد.

مدیریت پول در فارکس چیست؟

مدیریت پول همه چیز در مورد مدیریت پول شماست و دانستن اینکه چه مقدار از حساب خود را باید ریسک کنید.

مثلا؛اگر مایک در تجارت خود 3 ٪ خطر کند و سپس از دست بدهد ، این بدان معنی است که وی 3 ٪ از حساب معاملات کلی خود را از دست می دهد.

حرکات بازار غیرقابل پیش بینی است و هر اتفاقی می تواند به طور تصادفی در هر زمان اتفاق بیفتد. یک تکنیک اندازه و مدیریت پول محکم می تواند اطمینان حاصل کند که شما هنوز هم پول برای تجارت دارید بدون توجه به اینکه چه تغییراتی می تواند بر بازار تأثیر بگذارد.

مدیریت پول شما را ملزم می کند که به طور مداوم مواضع خود را کنترل کرده و ضررهای لازم را در هنگام آمدن داشته باشید.

به حداقل رساندن ضررها از طریق اندازه موقعیت صحیح ، اطمینان حاصل می کند که می توانید هنگام ضرر در بازی بمانید و هنگام رسیدن برندگان سود را به دست آورید. هر روش معاملاتی باید با کمک تکنیک مدیریت پول خود وقت خود را بازی کند و اگر بیش از حد در مورد هر تجارت خطرناک باشید ، می تواند یک دندان بزرگ را در حساب شما قرار دهد که بازگشت به آن دشوار است.

نحوه کار کردن اندازه موقعیت فارکس

اندازه موقعیت فارکس در هنگام تجارت نقش مهمی ایفا می کند و اطمینان می دهد که هرگز حساب خود را بیش از حد نپردازید ، یا بیشتر از آنچه که باید ریسک نکنید.

این نکته اغلب مورد غفلت واقع می شود و توسط بسیاری از معامله گران شناخته نمی شود. در اصل ، به اندازه یک موقعیت یا مبلغی که می خواهید تجارت کنید اشاره دارد.

این برای کمک به تعیین چند واحد امنیتی که باید تجارت کنید ، استفاده می شود ، که به کنترل خطرات شما و به حداکثر رساندن بازده کمک می کند.

با استفاده از اندازه موقعیت خود ، می توانید معاملات بزرگتر یا کوچکتر انجام دهید. هر تجارت از اندازه متفاوتی برخوردار خواهد بود و همچنین اغلب در یک بازار یا جفت ارز متفاوت خواهد بود که می تواند بر مبلغ تجاری که باید وارد آن شوید ، تأثیر بگذارد.

این چیزی نیست که شما می خواهید حدس بزنید.

اگر معاملات را با هر مبلغ تصادفی وارد کنید و با همان اندازه در بازارهای مختلف متوقف شوید ، پس از آن در هر تجارت ، مبلغ افتضاحی و درصد های مختلف حساب خود را به خطر می اندازید.

برای درک بیشتر این ،

مثال ها:

اگر یک معامله گر با 10 PIP STOP وارد تجارت 25،000 دلاری شود ، آنها دو برابر بیشتر از ورود 25000 دلار تجارت با 5 PIP STOP دارند.

با این حال؛و این کلید است ؛چه توقف 300 پیپ باشد یا 1 پیپ ، یک معامله گر قادر به تجارت و خطر همان درصد از حساب آنها خواهد بود.

این همچنین تضمین می کند که حتی اگر یک حساب کاربری کوچک داشته باشید ، می توانید توقف های بزرگی را قرار دهید.

شما می توانید یک حساب معاملاتی کوچک داشته باشید و هنوز هم معاملات خود را با توقف های بزرگ در بازه های زمانی بالاتر وارد کنید زیرا قبل از ورود به معاملات خود ، مبلغ صحیحی را برای ورود به تجارت انجام می دهید.

اگر می خواهید به عنوان مثال 3 ٪ هر تجارت را ریسک کنید. سپس همانطور که در زیر مشاهده خواهید کرد ، می توانید اندازه موقعیت مورد نیاز خود را برای ورود به تجارت برای هرگونه توقف اندازه محاسبه کنید.

اگر فقط از همان اندازه تجارت برای هر تجارت و هر اندازه توقف استفاده کنید ، برنده ها و ضررهای شما بسیار متفاوت خواهد بود و واقعاً می تواند به حساب شما آسیب برساند.

ماشین حساب اندازه موقعیت

برای آسانتر کردن کارها و نگرانی ، می توانید از یک ماشین حساب اندازه موقعیت استفاده کنید

کلید مدیریت ریسک و جلوگیری از انفجار حساب ، اندازه مناسب موقعیت است. با چند ورودی در ماشین حساب ، مقدار تقریبی واحدهای ارزی را برای خرید یا فروش پیدا خواهید کرد.

ماشین حساب از شما می خواهد که برخی از ورودی های کلیدی مربوط به تجارت خود را پر کنید. ارز حساب (ارز حساب معاملاتی شما EUR/USD/JPY/AUD و غیره ، اندازه حساب (اندازه حساب شما در $) ، نسبت ریسک می تواند ٪ یا $ باشد (چقدر در ٪ یا $ که می خواهید ریسک کنید) ، متوقف شوید. ضرر در پیپ ، قیمت جفت ارز.

نتایج به شما نشان می دهد:این مبلغی است که شما با آن تجارت می کنید.

مثال:

این ماشین حساب موارد زیر را به شما نشان می دهد: پول: 600 ، واحدها: 300000 و تعداد زیادی: 3. 00 این بدان معنی است که شما به این معنی است که شما برای 3. 00 قطعه تجارت می کنید. یک قطعه یا قرارداد استاندارد 100000 است ، بنابراین 3. 00 مقدار زیادی یک قطعه استاندارد 300000 است.

یکی از مفیدترین ماشین حساب های رایگان در ماشین حساب اندازه موقعیت فارکس در دسترس است.

کلیدهای مدیریت پول فارکس

یکی از متداول ترین روشهای مدیریت پول ، روش درصد ثابت است.

در اصل ، این روش در مورد خطر همان درصد حساب شما در هر تجارت بدون توجه به توقف اندازه شما است. این خطر به همان اندازه باقی می ماند که آیا شما در نمودار دقیقه ، ساعت یا هفتگی تجارت می کنید و مهم نیست که چه اندازه توقف خود را داشته باشید.

اگر ضرر داشته باشید ، میزان پول در معرض خطر کوچکتر خواهد شد زیرا اندازه کل حساب کوچکتر شده است ، اما درصد خطر یکسان است. مثلا؛اگر با یک حساب 1000 دلاری شروع کرده اید و 3 ٪ در معرض خطر قرار گرفته اید و از دست داده اید ، اکنون 3 ٪ از 970 دلار را به خطر می اندازید.

نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است که وقتی شروع به از دست دادن معاملات می کنید ، بازگشت تعادل به جایی که بود ، سخت تر می شود. ریاضیات ساده در پشت این همان است که ما تازه در بالا طی کرده ایم. 3 ٪ از 1000 دلار بیش از 3 ٪ 970 دلار است. با کوچکتر شدن حساب شما ، ارزش 3 ٪ نیز انجام می شود. آن روی سکه؛با افزایش ارزش 3 ٪ افزایش می یابد.

چه باید کرد؟

اگر از هر معامله گر موفق در مورد مهمترین عامل تجارت در آنجا سؤال کنید ، اکثر آن معامله گران فصلی به شما خواهند گفت که همه چیز در مورد مدیریت مناسب پول و دانستن ریسک شما در هر تجارت است.

دلیل عظیم این امر به این دلیل است که با استفاده از درصد ثابت مدیریت پول و اندازه موقعیت ، یک معامله گر هنوز هم می تواند در بازی حتی پس از یک خط از دست دادن باقی بماند زیرا خطر ثابت است و مبلغی که در دلار واقعی خطر می شود ، کوچکتر می شود.

ماندن در بازی برای تجارت یک روز دیگر مهم است. بدون حساب ، شما نمی توانید تجارت کنید.

اگر از خطرات خود ، متوقف کردن ضرر و یا حتی تجارت تهاجمی خودداری نکنید ، بهترین استراتژی در جهان به شما کمک نمی کند.

با درک این نکات ، شما در حال حاضر بیشتر از اکثر معامله گران که می خواهند در بازار سودآورتر شوند ، حاشیه زیادی دارید.

سیگنال های تجاری...
ما را در سایت سیگنال های تجاری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محسن رضایی بازدید : 75 تاريخ : دوشنبه 29 اسفند 1401 ساعت: 19:57

این بیماری همه گیر باعث افزایش کار از راه دور برای سازمان های مبتنی بر دانش شده است. این مزایای قابل توجه دارد: شرکت ها می توانند در هزینه های املاک و مستغلات صرفه جویی کنند ، از استعدادها در سطح جهان استخدام و استفاده کنند ، مسائل مربوط به مهاجرت را کاهش داده و سودهای بهره وری را تجربه کنند ، در حالی که کارگران می توانند از انعطاف پذیری جغرافیایی لذت ببرند. در عین حال ، نگرانی ها شامل نحوه برقراری ارتباط در مناطق زمانی ، به اشتراک گذاشتن دانش که هنوز رمزگذاری نشده است ، به طور واقعی معاشرت می کنند و از انزوا حرفه ای جلوگیری می کنند ، از داده های مشتری محافظت می کنند و از خم شدن جلوگیری می کنند. تحقیقات در مورد سازمانها و گروه های کار در مورد کار از هر کجا (WFA) که شامل دفتر ثبت اختراعات و علائم تجاری ایالات متحده ، خدمات مشاوره تاتا و GitLab (بزرگترین شرکت همه با سیستم های جهانی) است و بهترین شیوه ها را برجسته می کند و می تواند به رهبران کمک کند تا تصمیم بگیرند که آیا کار از راه دور کار از راه دور استدرست برای سازمان های آنها.

ایده به طور خلاصه

شیفت

قفل های Covid-19 ثابت کرد که نه تنها ممکن است بلکه شاید برای کارگران دانش برای انجام کارهای خود از هرجای دیگر ارجح باشد. آیا این یک تغییر طولانی مدت به کار همه زباله ها خواهد بود؟

مزایا و چالش ها

مطالعات نشان می دهد که کار از خانه مزایای بی شماری را برای افراد و سازمان های آنها به همراه دارد ، که مهمترین آنها در قالب افزایش بهره وری و تعامل است. اما وقتی همه یا بیشتر کارمندان از راه دور هستند ، چالش هایی برای ارتباط ، اشتراک دانش ، جامعه پذیری ، ارزیابی عملکرد ، امنیت و موارد دیگر بوجود می آید.

تحقیق

از آنجا که شرکت های بیشتری از سیاست های کار در هر کجا استفاده می کنند ، بهترین شیوه ها در حال ظهور هستند. تجربیات Gitlab ، خدمات مشاوره تاتا ، Zapier و دیگران نشان می دهد که چگونه می توان خطرات مرتبط با این نوع کار را برطرف کرد.

قبل از سال 2020 ، جنبشی در سازمان های دانش و دانش ایجاد می شد. فناوری شخصی و اتصال دیجیتالی تاکنون پیشرفت کرده است و آنقدر سریع که مردم شروع به پرسیدن کرده اند ، "آیا ما واقعاً باید در یک دفتر با هم باشیم تا کارهای خود را انجام دهیم؟"ما در طول قفل های همه گیر جواب خود را گرفتیم. ما آموخته ایم که بسیاری از ما در واقع نیازی به جمع آوری با همکاران در محل برای انجام کارهای خود نداریم. افراد ، تیم ها ، کل نیروی کار ، می توانند در حالی که کاملاً توزیع می شوند ، عملکرد خوبی داشته باشند و آنها نیز داشته باشند. بنابراین اکنون ما با سؤالات جدیدی روبرو هستیم: آیا سازمان های همه جانبه یا اکثریت با عنوان آینده کار دانش را انجام می دهند؟آیا کار از هرجایی (WFA) برای ماندن در اینجا است؟

بدون تردید ، این مدل مزایای قابل توجهی را برای شرکت ها و کارمندان آنها ارائه می دهد. سازمان ها می توانند ضمن کاهش مسائل مربوط به مهاجرت ، هزینه های املاک و مستغلات را کاهش یا از بین ببرند ، در سطح جهان استخدام و استفاده کنند. کارگران از انعطاف پذیری جغرافیایی برخوردار می شوند (یعنی زندگی در جایی که ترجیح می دهند) ، رفت و آمد را از بین می برند و تعادل کار/زندگی بهتر را گزارش می کنند. با این حال ، نگرانی در مورد چگونگی تأثیر WFA بر ارتباطات ، از جمله طوفان مغزی و حل مسئله ادامه دارد. اشتراک دانش ؛جامعه پذیری ، رفاقت و مربیگری ؛ارزیابی و جبران عملکرد ؛و امنیت و مقررات داده ها.

برای درک بهتر چگونه رهبران چگونه می توانند ضمن غلبه بر چالش ها و جلوگیری از نتایج منفی ، صعود WFA را به خود جلب کنند ، من چندین شرکت را مطالعه کرده ام که مدل های همه یا اکثریت را پذیرفته اند. آنها شامل دفتر ثبت اختراعات و علائم تجاری ایالات متحده یا USPTO (که دارای چندین هزار کارگر WFA است). Tulsa Remote ؛خدمات مشاوره تاتا یا TCS (یک شرکت خدمات جهانی فناوری اطلاعات که برنامه ای را اعلام کرده است که تا سال 2025 75 ٪ از راه دور باشد). Gitlab (بزرگترین شرکت همه دارویی در جهان ، با 1300 کارمند) ؛زاپیر (یک شرکت اتوماسیون گردش کار با بیش از 300 کارمند ، که هیچکدام از آنها جمع نشده است ، در سراسر ایالات متحده و در 23 کشور دیگر). و Mobsquad (یک راه اندازی کانادایی که کارگران WFA را استخدام می کند).

بحران Covid-19 ذهن رهبران ارشد را به ایده اتخاذ WFA برای همه یا بخشی از نیروی کار خود باز کرده است. علاوه بر TCS ، شرکت هایی از جمله توییتر ، فیس بوک ، Shopify ، زیمنس و بانک دولتی هند اعلام کرده اند که حتی پس از در دسترس بودن واکسن ، کار از راه دور را دائمی می کنند. سازمان دیگری که من مطالعه کردم BRAC ، یکی از بزرگترین سازمان های غیردولتی جهان است که مقر آن در بنگلادش است. امسال مجبور به کار از راه دور ، تصمیم می گیرد که مدل کاری برای طولانی مدت اتخاذ کند.

اگر سازمان شما در حال بررسی برنامه WFA ، انتقال یا راه اندازی است ، این مقاله می تواند یک راهنما را ارائه دهد.

سابقه کوتاهی از کار از راه دور

یک انتقال در مقیاس بزرگ از کار سنتی و سنتی به کارهای از راه دور که به طور قابل ملاحظه ای با اتخاذ سیاست های کار از خانه (WFH) در دهه 1970 آغاز شد ، به عنوان افزایش قیمت بنزین ناشی از تحریم نفتی اوپک در سال 1973 باعث گرانتر شدن شد. این سیاست ها به مردم این امکان را می داد تا از دفاتر فیزیکی به نفع خانه های خود ، فضاهای همکار یا سایر مکان های جامعه مانند کافی شاپ ها و کتابخانه های عمومی ، برای روزهای گاه به گاه ، به طور منظم پاره وقت یا تمام وقت ، با انتظار فرار کنند. که آنها به صورت دوره ای وارد دفتر می شوند. به کارگران غالباً بر برنامه های خود کنترل می شد و به آنها امکان می داد تا وانت های مدرسه ، کارها یا ورزش های ظهر را بدون اینکه به عنوان shirking دیده شوند ، وقت بگذارند. آنها با رفت و آمد کمتری وقت خود را صرفه جویی کردند و تمایل داشتند روزهای کمتری را به خود اختصاص دهند.

با تشکر از ظهور رایانه های شخصی ، اینترنت ، ایمیل ، اتصال باند پهن ، لپ تاپ ، تلفن های همراه ، محاسبات ابری و فیلمبرداری ، پذیرش WFH در دهه 2000 افزایش یافت. همانطور که محققان راوی س. گاجندران و دیوید ا. هریسون در مقاله ای در سال 2007 یادداشت می کنند ، این روند با لزوم پیروی از آن ، به عنوان مثال ، قانون آمریکایی های دارای معلولیت در سال 1990 و دستورالعمل های کمیسیون فرصت های اشتغال برابر ایالات متحده تسریع شد.

هزاره ها از ایده سفر به جهان در حالی که هنوز مشغول به کار بودند ، هیجان زده شدند.

تحقیقات مزایای عملکرد را نشان داده است. یک مطالعه سال 2015 توسط نیکلاس بلوم و همکارانش نشان داد که وقتی کارمندان به سیاست های WFH تصمیم گرفتند ، بهره وری آنها 13 ٪ افزایش یافته است. هنگامی که ، نه ماه بعد ، به همان کارگران انتخابی بین باقی ماندن در خانه و بازگشت به دفتر داده شد ، کسانی که سابق را انتخاب کردند ، حتی پیشرفت های بیشتری را نیز انتخاب کردند: آنها 22 ٪ بیشتر از قبل از آزمایش بودند. این نشان می دهد که مردم احتمالاً باید وضعیت (خانه یا محل کار) را که به بهترین وجه متناسب با آنهاست ، تعیین کنند.

در سالهای اخیر بسیاری از شرکت ها به کارمندان بیشتری اجازه داده اند که از خانه کار کنند. درست است که چندین شرکت برجسته ، از جمله یاهو و IBM ، قبل از این بیماری همه چیز معکوس کرده بودند و از کارمندان خود می خواستند تا کار خود را برای تلاش برای ایجاد همکاری بیشتر از سر بگیرند. اما سازمانهای دیگر - آنهایی که من مطالعه می کنم - به سمت انعطاف پذیری جغرافیایی بیشتر متمایل شدند و به برخی از کارمندان ، جدید و قدیمی ، اجازه می دهند از هرجای دیگر کار کنند ، کاملاً به یک دفتر کار کنند. USPTO یک نمونه اصلی است. رهبران آن در سال 2012 یک برنامه WFA را راه اندازی کردند ، با ساخت یک برنامه WFH موجود که حضور فیزیکی کارگران را در دفتر مرکزی ، در ویرجینیا شمالی ، حداقل یک روز در هفته ، موظف کرد. در مقابل ، برنامه WFA ، کارمندان را ملزم به گذراندن دو سال در HQ و پس از آن یک مرحله WFH می کند ، پس از آن ممکن است آنها در هر نقطه از قاره ایالات متحده زندگی کنند ، مشروط بر اینکه آنها مایل به پرداخت جیب برای سفر دوره ای به دفتر مرکزی باشند (در کل بیش از 12 روز در سال). بازرسان ثبت اختراع در این برنامه در سراسر کشور پراکنده شدند و تصمیم گرفتند به خانواده نزدیک شوند ، به آب و هوای بهتر یا مکان هایی با هزینه کمتری از زندگی نزدیک شوند.

بیشتر شرکت هایی که گزینه های WFH یا WFA را ارائه می دهند ، برخی از کارگران را در USPTO که کارآموزان و سرپرستان آن هستند - در یک یا چند دفتر نگه می دارند. به عبارت دیگر ، آنها عملیات هیبریدی هستند. اما آزمایش با کارهای همه جانبه ای که توسط COVID-19 انجام شده است ، باعث شده است که برخی از این سازمان ها از نظر استراتژیک به سمت اکثریت از بین بروند و کمتر از 50 ٪ کارمندان در دفاتر فیزیکی جمع شده اند. به عنوان مثال ، TCS که نزدیک به 418،000 نفر را که به طور سنتی در دانشگاه ها یا در سایت های مشتری در سراسر جهان واقع شده بودند ، استخدام می کند ، تصمیم گرفته است یک مدل 25/25 را اتخاذ کند: کارمندان فقط 25 ٪ از ساعات کاری خود را در دفتر می گذارند ،و به هیچ وجه این شرکت بیش از 25 ٪ از کارگران را جمع نمی کند. TCS قصد دارد این انتقال را در پنج سال انجام دهد.

حتی قبل از بحران ، گروه کوچکی از شرکت ها این روند را یک قدم جلوتر برداشته بودند و دفاتر را به طور کلی از بین می بردند و همه را پراکنده می کردند ، از همکاران سطح ورود به مدیرعامل. GitLab این مدل را در مقیاس پذیرفته است: کارگران از راه دور آن ، فروش ، مهندسی ، بازاریابی ، مدیریت پرسنل و نقش های اجرایی را در بیش از 60 کشور جهان قرار می دهند.

کاوش در مورد مزایا

من پنج سال گذشته را صرف مطالعه شیوه ها و روند بهره وری شرکت های WFA کردم. فراز و نشیب ها - برای افراد ، شرکت ها و جامعه - واضح است. بگذارید آنها را ترسیم کنم.

برای افراد

یک یافته جالب توجه این است که چقدر کارگران از این ترتیبات بهره مند می شوند. بسیاری به من گفتند که آنها آزادی زندگی در هر نقطه از جهان را به عنوان یک امتیاز مهم می دانند. برای کسانی که در موقعیت های دوتایی هستند ، درد به دنبال دو شغل در یک مکان واحد را کاهش می دهد. یکی از معاینه کننده ثبت اختراع به من گفت ، "من یک همسر نظامی هستم ، به این معنی که من در دنیایی با حرکات مکرر و تحولات شخصی زندگی می کنم که مانع از این می شود که بسیاری از همسران از مشاغل ماندگار در انتخاب خود پیگیری کنند. WFA معنادارترین برنامه Telework من با آن روبرو شده است. این اجازه می دهد تا شوهرم را در یک لحظه به هر کشور ایالات متحده دنبال کنم و آرزوهای خودم را برای مشارکت در خانه و جامعه خود دنبال کنم. "

سجکو

برخی از آنها به کیفیت بهتر زندگی اشاره کردند. من از یک کارمند دیگر USPTO شنیدم: "WFA به فرزندانم اجازه داده است که به طور مرتب پدربزرگ و مادربزرگ خود را ببینند و با پسر عموی خود بازی کنند.""نزدیک شدن به خانواده ، خوشبختی کلی من را بهبود بخشیده است."برخی دیگر در مورد نزدیکی به مراقبت های پزشکی برای کودکان ، اسکان شرکای خود و توانایی لذت بردن از آب و هوای گرم ، دیدگاه های زیباتر و فرصت های تفریحی بیشتر صحبت کردند. به نظر می رسد هزاره ها به طور خاص از این ایده که WFA به آنها اجازه می دهد "عشایر دیجیتال" تبدیل شوند ، در حالی که هنوز مشغول به کار بودند ، به جهان سفر می کردند. قبل از محدودیت های مربوط به همه گیر ، برخی از شرکت ها ، مانند سال دورافتاده ، قصد داشتند این شیوه زندگی را تسهیل کنند و برخی از کشورها مانند استونی و باربادوس کلاس جدیدی از ویزای اشتغال را برای چنین کارگرانی ایجاد کرده اند. همانطور که یکی از معاینه کننده ثبت اختراع گفت ، "مشارکت در [WFA] برای تعادل کار/زندگی برجسته است. من در قسمت مورد علاقه کشور خود زندگی می کنم ... وقت بیشتری برای استراحت دارم. "

هزینه زندگی یک موضوع مکرر دیگر بود. از آنجا که USPTO حقوق را مطابق با جایی که کارمندان تصمیم به زندگی داشتند ، تنظیم نکرد ، یکی از معاینات ثبت اختراع به من گفت ، "من توانستم یک خانه بزرگ را در مکان جدید خود برای حدود یک چهارم هزینه در ویرجینیا شمالی خریداری کنم."برخی از مناطق ، مانند ایالت ورمونت و شهر تولسا ، اوکلاهما (جایی که Tulsa Remote در آن قرار دارد) ، تلاش هماهنگ برای فریب دادن کارگران از راه دور ، حمایت از جامعه محلی و کاهش هزینه ها انجام داده اند. در سانفرانسیسکو میانگین اجاره در یک آپارتمان دو خوابه 4128 دلار است. در تولسا این تنها 675 دلار است.

WFA همچنین به کارگران دانش کمک می کند تا با مسائل مربوط به مهاجرت و محدودیت های دیگر در مورد توانایی خود در تأمین مشاغل خوب مقابله کنند. ویلیام کر ، سوزی ما ، و من اخیراً Mobsquad را مطالعه کردیم ، که فضاهای همکارش در Halifax ، Calgary و سایر شهرها کارگران دانش با استعداد را قادر می سازد تا از سیستم ویزای سنگین ایالات متحده و سیستم کارت سبز دور بزنند و در عوض مجوزهای کار سریع را از جریان استعداد جهانی کانادا بدست آورندبشربنابراین آنها می توانند در هنگام زندگی و پرداخت مالیات در کانادا ، خدمت به شرکت ها و مشتریان در ایالات متحده و سایر کشورها را ادامه دهند.

یکی از مهندسی که با آنها مصاحبه کردیم پس از فارغ التحصیلی از دبیرستان در کشور خود در سن 12 سالگی به ایالات متحده آمده بود. در سن 16 سالگی در یک دانشگاه ایالات متحده ثبت نام کرد ، جایی که در سه سال در ریاضیات ، فیزیک و علوم کامپیوتر به دست آوردبشردر سن 19 سالگی وی از طریق برنامه آموزش عملی اختیاری (OPT) در یک شرکت فناوری پزشکی به کار گرفته شد ، اما وی نتوانست ویزای H-1B را بدست آورد و با تبعید روبرو شد. Mobsquad او را به کلگری منتقل کرد و او همچنان با همان کارفرمای کار می کرد.

در مصاحبه با کارمندان زن در BRAC ، من آموختم که زنانی که مشاغل آنها قبلاً توسط تابوهای فرهنگی در برابر سفر به مکان های دور افتاده یا نمایندگی از کارهای خانه محدود شده بودند ، توسط WFA کمک شده بود. همانطور که یکی توضیح داد ، "پیش از این من مجبور شدم صبح زود از خواب بیدار شوم و سه وعده غذایی را برای خانواده بین نسلی خود بپزم. کار از راه دور به من این امکان را داده است که کارهای خانگی را گسترش دهم ، خواب بیشتری پیدا کنم و تولیدی بیشتری داشته باشم. "

برای سازمانها

تحقیقات من همچنین از مزایای سازمانی فراوان از برنامه های WFA پرده برداشت. به عنوان مثال ، آنها مشارکت کارمندان را افزایش می دهند - یک معیار مهم موفقیت برای هر شرکتی. در سال 2013 ، یک سال پس از ایجاد کار از هرجای دیگر ، USPTO در بهترین مکان ها برای کار در نظرسنجی دولت فدرال در رده بالاترین رتبه قرار گرفت.

کارگران نه تنها شادتر بلکه مولد تر هستند. هنگامی که سیروس فورندی ، باربارا لارسون ، و من انتقال USPTO از WFH به WFA را ارزیابی کردیم ، زمان آن به طور تصادفی برای کارگرانی که آن مسیر را انتخاب کرده بودند اتفاق افتاد ، متوجه شدیم که WFA باعث افزایش 4/4 درصد بهره وری فردی می شود ، همانطور که توسط تعداد اندازه گیری می شود. حق ثبت اختراع مورد بررسی هر ماه. این سوئیچ همچنین باعث شد تا امتحان کنندگان تلاش بیشتری کنند. البته تحقیقات بیشتری برای تعیین اینکه آیا WFA مزایای مشابهی را برای کارگران انجام کارهای مختلف در سایر ساختارها و سازمانهای تیمی ایجاد می کند ، لازم است.

کار از هر کجا ممکن است تخلیه مغز که می تواند بازارهای نوظهور را طاعون کند ، معکوس کند.

برخی از سودهای حاصل از WFA آشکارتر است. به عنوان مثال ، تعداد کمتری از کارمندان در دفتر به معنای نیاز به فضای کوچکتر و کاهش هزینه های املاک و مستغلات است. USPTO تخمین زده است که افزایش کار از راه دور در سال 2015 38. 2 میلیون دلار آن را پس انداز کرده است. برنامه های WFA همچنین استعدادهای بالقوه یک سازمان را به شدت گسترش می دهد تا کارگران گره خورده به مکانی دور از شرکت را شامل شود. این یک دلیل اصلی برای تصویب در TCS از آنچه که آن را فضای کاری بدون مرز یا SBW می نامد: می خواهد اطمینان حاصل کند که هر پروژه توسط کارمندان با مهارت های مناسب ، مهم نیست که در کجا هستند. Rajesh Gopinathan ، مدیرعامل ، این مدل را به عنوان "استعداد در ابر" توصیف می کند ، در حالی که یکی دیگر از اجرایی ارشد می گوید که به طور بالقوه به شرکت اجازه می دهد تا بازارهای کار طاقچه مانند اروپای شرقی را که دارای عرضه زیادی از تحلیلگران و داده های مالی ماهر است ، ضربه بزند. دانشمندان

سرانجام ، WFA می تواند جذابیت را کاهش دهد. برخی از کارگران USPTO توضیح دادند که به دلیل اینکه آنها محلی های مورد نظر خود را دوست دارند ، اما همچنین فرصت های شغلی محدود را در آنجا به رسمیت می شناسند ، آنها انگیزه داشتند که سخت تر کار کنند و در دفتر ثبت اختراع طولانی تر بمانند. رهبران Gitlab نیز به حفظ کارمندان به عنوان نتیجه مثبت تصمیم شرکت مبنی بر اینکه همه جانبه است ، اشاره کردند. آنها معتقدند که سود خالص ، از جمله افزایش بهره وری و صرفه جویی در هزینه املاک که آنها دیده اند ، سالانه 18000 دلار برای هر کارگر است.

برای جامعه

سازمان های WFA این پتانسیل را دارند که تخلیه مغز را معکوس کنند که اغلب بازارهای نوظهور ، شهرهای کوچک و مکان های روستایی را گرفتار می کند. در حقیقت ، Tulsa Remote برای جذب تازه واردان متنوع ، پرانرژی و جامعه با جامعه به شهری که یک قرن پیش از شورش های نژاد تاریخی در حال بهبود است ، ایجاد شد. این شرکت با پیشنهاد 10،000 دلار برای جابجایی به تولسا ، بیش از 10،000 برنامه برای فقط 250 اسلات از سال 2019 تا 2020 جذب کرد. Obum Ukabam یکی از کارگران انتخاب شده بود. هنگامی که او به عنوان مدیر بازاریابی مشغول کار روزانه خود نیست ، مربی و مربیگری یک تیم بحث و گفتگو در دبیرستان محلی است. تازه واردان با استعدادی از قومیت های متنوع به طور قطع شهر را چند فرهنگی تر می کنند. در همین حال ، انتقال در USPTO و TCS بسیاری از افراد را به زادگاه خود بازگرداند.

کار از راه دور نیز به محیط زیست کمک می کند. در سال 2018 ، زمان رفت و آمد آمریکایی ها به طور متوسط 27. 1 دقیقه در هر راه یا حدود 4. 5 ساعت در هفته بود. از بین بردن این رفت و آمد - به ویژه در مکانهایی که بیشتر افراد با اتومبیل رفت و آمد می کنند - کاهش قابل توجهی در انتشار گازهای گلخانه ای ایجاد می کند. USPTO تخمین می زند که در سال 2015 کارگران از راه دور خود 84 میلیون مایل کمتر از آنکه به دفتر مرکزی سفر کرده بودند ، سوار شدند و انتشار کربن را بیش از 44000 تن کاهش دادند.

پرداختن به نگرانی ها

این دفتر - با اتاق های جلسات و مناطق و فرصت ها و فرصت های تعامل رسمی و غیررسمی - تا مدت طولانی راهی برای زندگی بوده است که تصور خلاص شدن از آن دشوار است. و موانع قانونی برای ساختن کار همه جانبه نه تنها قابل کنترل بلکه موفق است. با این حال ، آزمایش All-Premote Covid-19 به بسیاری از سازمان های دانش و کارکنان آنها آموخته است که با گذشت زمان و توجه می توان به این نگرانی ها رسیدگی کرد. و در شرکت هایی که من مطالعه کرده ام ، چندین روش برتر در حال ظهور هستند.

ارتباطات ، طوفان مغزی و حل مسئله.

هنگامی که کارگران توزیع می شوند ، ارتباطات همزمان دشوارتر می شود. ابزارهایی مانند زوم ، اسکایپ ، تیم های مایکروسافت و Hangouts Google می توانند برای کسانی که در مناطق زمانی یکسان یا مشابه کار می کنند ، کمک کند اما برای کسانی که از هم فاصله دارند ، کمک نمی کنند. در تحقیقات با جاسمنا شووین و تامی پان فانگ ، دریافتم که هنگام تغییر به زمان صرفه جویی در نور روز باعث کاهش یک تا دو ساعت در همپوشانی ساعت (BHO) بین دفاتر یک شرکت جهانی بسیار بزرگ شد ، حجم آنارتباطات با 9. 2 ٪ کاهش یافت ، در درجه اول در بین کارگران تولید. هنگامی که BHO بیشتر شد ، کارکنان تحقیق و توسعه تماس های همزمان با برنامه ریزی نشده تر انجام دادند. جلسات گروهی حتی برای برنامه ریزی سخت تر است. نادیا واتالیدیس از گروه عملیات مردم Gitlab می گوید که داشتن اعضای تیم در مانیل ، نایروبی ، یوهانسبورگ ، رالی و بولدر پیدا کردن وقت برای گروه هفتگی خود تقریباً غیرممکن است.

بنابراین سازمان های WFA باید با ارتباطات ناهمزمان ، چه از طریق یک کانال Slack ، یک پورتال Intracompany سفارشی ، یا حتی یک سند Google مشترک ، که در آن اعضای تیم توزیع شده جغرافیایی سؤالات و نظرات خود را می نویسند ، راحت شوند و اعتماد کنند که سایر اعضای تیم در مناطق دوردست پاسخ خواهند داددر اولین فرصتیکی از مزایای این رویکرد این است که کارمندان به احتمال زیاد ایده ها ، برنامه ها و اسناد اولیه را به اشتراک می گذارند و از بازخورد زودهنگام استقبال می کنند. فشار برای ارائه کار جلا کمتر از آنچه در جلسات رسمی تر و همزمان تیمی وجود دارد. Gitlab این فرآیند را حل مسئله بی شرمانه می نامد. رهبران این شرکت خاطرنشان می کنند که کارکنان عادت به فرهنگ ایمیل ، تماس های تلفنی و جلسات ممکن است برای تغییر عادات قدیمی تلاش کنند. آنها این مشکل را با آموزش در هنگام سوار شدن و فراتر از آن حل می کنند. در Zapier ، در برنامه ای به نام Zap Pal ، هر اجاره جدید با یک دوست با تجربه مطابقت دارد که حداقل یک تماس بزرگنمایی مقدماتی را تنظیم می کند و در طول ماه اول همچنان به بررسی می پردازد. برای طوفان مغزی همزمان ، این شرکت از تماس های ویدیویی و تخته های سفید آنلاین مانند Miro ، Stormboard ، Ipevo ، حاشیه نویسی ، لیمنو و نقاشی دیواری استفاده می کند ، اما همچنین کارمندان را ترغیب می کند تا از طریق موضوعات کانال Slack از وسایل ناهمزمان حل مسئله استفاده کنند.

اشتراک دانش

این یکی دیگر از چالش های سازمان های همه زباله یا اکثریت است. همکاران توزیع شده نمی توانند برای پرسیدن سؤال یا کمک به یکدیگر روی شانه ضربه بزنند. تحقیقات توسط رابین کاوان ، پل دیوید و دومینیک فوریهاس فرض کردند که دانش زیادی در محل کار رمزگذاری نشده است (حتی در صورت وجود) و در عوض "در سر افراد" ساکن است. این یک مشکل برای همه سازمان ها است ، اما خیلی بیشتر برای کسانی که WFA را پذیرفته اند. شرکت هایی که من مطالعه کرده ام ، آن را با مستندات شفاف و به راحتی در دسترس حل می کنند. در GitLab همه اعضای تیم به "کتابچه راهنمای کار" دسترسی دارند ، که برخی آن را "مخزن اصلی برای نحوه اداره شرکت" توصیف می کنند. در حال حاضر از 5000 صفحه قابل جستجو تشکیل شده است. همه کارمندان تشویق می شوند که به آن اضافه کنند و به نحوه ایجاد یک صفحه موضوع جدید ، ویرایش یک فیلم موجود ، جاسازی شده و موارد دیگر آموزش داده می شوند. پیش از جلسات ، برگزارکنندگان برنامه های ارسال شده به بخش های مربوطه را ارسال می کنند تا به دعوت کنندگان اجازه دهند اطلاعات پیش زمینه را بخوانند و سؤالات ارسال کنند. پس از آن ضبط جلسات در کانال YouTube Gitlab ارسال می شود ، برنامه ها ویرایش می شوند و کتابچه راهنمای آن به روز می شود تا منعکس کننده تصمیمات اتخاذ شود.

درباره هنر: Sejkko بین پرتغال و ونزوئلا بزرگ شد. عکسهای او خانه های سنتی پرتغال را به خود جلب می کند ، اما غالباً حس نشاط گرمسیری و دلتنگی دوران کودکی را منتقل می کند. بعضی اوقات آنها گم شده یا خارج از مکان به نظر می رسند. در موارد دیگر به نظر می رسد گرم و خودمختار است.|سجکو

کارمندان ممکن است کار اضافی مستندات را "مالیات" و در سطح بسیار بالایی از شفافیت لازم برای شکوفایی یک سازمان WFA ببینند. من و Thorsten Grohsjean استدلال کرده ایم که مدیران ارشد باید با رمزگذاری دانش و به اشتراک گذاری آزادانه اطلاعات را در این جبهه ها بیان کنند و در حالی که توضیح می دهیم که این موارد تجاری ضروری هستند تا بتوانند انعطاف پذیری جغرافیایی را فراهم کنند.

یک ایده مرتبط برای ایجاد رونوشت ، اسلایدهای پست عمومی و ضبط سمینارهای ویدئویی ، ارائه ها و جلسات برای ایجاد مخزن از چنین مطالبی است که افراد می توانند به راحتی خود را به صورت ناهمزمان مشاهده کنند. برای نشست سالانه خود در سال 2020 ، که توسط همه گیر مجبور شد مجازی شود ، آکادمی مدیریت 1110 جلسات پیش تنظیم شده را تنظیم می کند ، که احتمالاً جریان دانش را به محققان گسترش می دهد - به ویژه در بازارهای نوظهور - بیش از آنچه در این زمینه امکان پذیر بودرویداد Person ، که به طور معمول در آمریکای شمالی اتفاق می افتد.

جامعه پذیری ، رفاقت و مربیگری.

یکی دیگر از نگرانی های مهم دیگر که توسط مدیران و کارگران ذکر شده است ، پتانسیل افراد برای احساس انزوا از نظر اجتماعی و حرفه ای است که از همکاران و خود شرکت جدا شده است ، به ویژه در سازمان هایی که برخی از افراد در آن جمع شده اند و برخی دیگر نیستند. تحقیقات سسیلی D. کوپر و نانسی B. کورلند نشان داده اند که کارگران از راه دور اغلب از جریان اطلاعاتی که معمولاً در یک مطب فیزیکی دریافت می کنند ، احساس قطع می کنند. بدون چک های حضوری ، مدیران ممکن است علائم رشد فرسودگی یا اختلال عملکرد تیم را از دست ندهند. حتی با استفاده از ویدئو کنفرانس که امکان خواندن زبان بدن و چهره را فراهم می کند ، نگرانی این است که همکاران مجازی کمتر به دوستان نزدیک می شوند زیرا تعامل چهره به چهره آنها کمتر است. همانطور که Priyanka Sharma ، انجیلی فنی گیتلب اظهار داشت ، "وقتی برای اولین بار به فکر پیوستن بودم ، بسیار عصبی شدم ، زیرا در دفتر بسیار اجتماعی بودم. من نگران این بودم که در خانه خیلی تنها باشم و آن جامعه را احساس نمی کنم. "Houda Elyazgi ، مدیر بازاریابی در تیم از راه دور Tulsa ، احساسات مشابهی را ابراز کرد: "کار از راه دور می تواند بسیار منزوی باشد ، به خصوص برای درونگرا. شما تقریباً باید وقتی با دیگران معاشرت می کنید ، یک تجربه عمدی ایجاد کنید. و پس از آن شما باید همیشه "روی" باشید ، حتی وقتی می خواهید استراحت کنید. این مالیات است. "

در تحقیقات من ، طیف وسیعی از سیاستها را دیده ام که به دنبال رفع این نگرانی ها و ایجاد فرصت هایی برای جامعه پذیری و گسترش هنجارهای شرکت هستند. بسیاری از سازمان های WFA برای کمک به تسهیل آب های مجازی و "تعامل تصادفی برنامه ریزی شده" به فناوری تکیه می کنند ، که به موجب آن شخصی در این شرکت گروه هایی از کارمندان را برای گپ زدن آنلاین برنامه ریزی می کند. برخی از ابزارهای هوش مصنوعی و واقعیت مجازی برای جفت کردن همکاران از راه دور برای چت های هفتگی استفاده می کنند. به عنوان مثال ، Sike Insights از داده های مربوط به سبک های ارتباطی فردی و هوش مصنوعی برای ایجاد دوستان Slackbot استفاده می کند ، در حالی که Exp Realty ، یک شرکت تمام مراکز که من در حال حاضر در حال تحقیق هستم ، از یک بستر VR به نام Virbela برای ایجاد مکانی برای جمع آوری اعضای تیم دور استفاده می کند. به شکل آواتار.

شرکت های تمام دارویی برای محافظت از داده های شرکت و مشتری باید سخت تر تلاش کنند.

Sid Sijbrandij ، بنیانگذار و مدیرعامل Gitlab ، به من گفت ، "من می دانم که در پیکسار آنها سرویس بهداشتی را به صورت مرکزی قرار داده اند تا مردم به یکدیگر دست و پنجه نرم کنند ، اما چرا به تصادفی بستگی دارند؟چرا آن را قدم بردارید و در واقع ارتباطات غیررسمی را سازماندهی کنید؟ "این "میکسرها" اغلب شامل مدیران ارشد و C-Suite هستند. وقتی آنها را به همکار HBS کریستینا والاس توصیف کردم ، او نام خوبی به آنها داد: برخورد جامعه. و شرکت ها همیشه نیاز به تولید آنها داشته اند: تحقیقات مربوط به کار توماس جی آلن در MIT در دهه 1970 نشان می دهد که کارگرانی که در همان "دانشگاه" جمع شده اند ممکن است در صورت جدا شدن توسط یک دیوار ، سقف یا تعامل های سرنوشت ساز را تجربه نکنند. یک ساختمان.

وقتی صحبت از تعامل بین افراد در سطوح مختلف سلسله مراتبی می شود ، تحقیقات من دو مشکل با راه حل های ساده را نشان داده است. Iavor Bojinov ، Ashesh Rambachan ، و من دریافتم که رهبران ارشد یک شرکت جهانی اغلب برای ارائه مربیگری یک به یک به کارگران مجازی بسیار کشیده شده اند. بنابراین ما یک فرآیند پرسش و پاسخ را اجرا کردیم که به موجب آن کارگران از طریق یک نظرسنجی سؤالاتی را مطرح کردند و رهبران به طور غیر همزمان پاسخ دادند. مدیران ارشد یک شرکت جهانی دیگر به من گفتند که آنها در دوربین بودن در دوربین مشکل دارند. در حالی که کارگران جوان از راه دور "زندگی خود را در اینستاگرام زندگی می کردند" ، همکاران بزرگتر آنها تعامل مجازی را سخت تر می کردند. این شرکت جلسات مربیگری را برای راحت تر کردن این مدیران در تیم های مایکروسافت اجرا کرد.

راه حل دیگر مشکل جامعه پذیری میزبانی "رویدادهای موقت جابجایی" است که از همه کارگران دعوت می کند تا چند روز را با همکاران خود بگذرانند. پیش از Covid-19 ، زاپیر دو سال از این سالی میزبان بود و هزینه پروازهای کارمندان ، اسکان و غذا را پرداخت می کرد. بودجه فعالیت به تیم ها ؛و اعزام مردم به خانه با 50 دلار برای استفاده از یک هدیه تشکر برای عزیزانشان. کارلی مالتون ، متخصص ارشد ارتباطات این شرکت ، به من گفت ، "شخصاً ، من با افرادی که به آنها سفر می کنم و از طریق فرودگاه با آنها دوستانه زیادی برقرار کرده ام. مدیران رویداد بر اساس زمان رسیدن و عزیمت ما را در گروه های تصادفی قرار می دهند. من همیشه با افرادی بوده ام که به طور معمول با آنها کار نمی کنم ، بنابراین خوب است که وقتی باید مکالمه کنید ، زمان اختصاصی داشته باشید. "

سرانجام ، در USPTO ، من روش دیگری برای ایجاد رفاقت آموختم. چندین کنکور WFA داوطلبانه "جوامع عملی از راه دور" را ایجاد کرده اند تا تعداد انگشت شماری از آنها بتوانند به صورت دوره ای جمع شوند. به عنوان مثال ، گروهی که در کارولینای شمالی زندگی می کنند ، تصمیم گرفتند جلسات را در یک زمین گلف برای معاشرت ، بحث در مورد کار و حل مسئله در کنار هم برنامه ریزی کنند. یک مدیر دیگر با سفارش همان پیتزا برای تحویل به خانه های گزارش های مستقیم از راه دور در طی یک تماس هفتگی تیمی ، "غذای مجازی" ایجاد کرد.

ارزیابی عملکرد و جبران خسارت.

چگونه می توانید کارمندان را که هرگز از لحاظ جسمی با آنها استفاده نمی کنید ، ارزیابی و بررسی کنید ، به خصوص در مورد معیارهای "نرم" اما مهم مانند مهارت های بین فردی؟شرکت های همه این مراکز کارگران از راه دور را با توجه به کیفیت کار خود ، کیفیت تعامل مجازی و بازخورد مشتری و همکاران ارزیابی می کنند. به عنوان مثال ، Zapier از Help Scout برای پاسخ های پشتیبانی مشتری استفاده می کند. ویژگی این نرم افزار این است که مشتریان می توانند با رتبه بندی پاسخ به عنوان "عالی" ، "خوب" یا "خوب" ، "نمره خوشبختی" را ارسال کنند.

در بهار و تابستان سال 2020 ، هنگامی که گروه ها به طور ناگهانی به کار از راه دور منتقل شدند ، از من سؤال شد که آیا مدیران باید از نرم افزار برای ردیابی بهره وری کارگران استفاده کنند و از شریعت جلوگیری کنند. من خیلی مخالف این رویکرد اورولیایی هستم. USPTO به دنبال بررسی توسط دفتر بازرس کل بخش بازرگانی ایالات متحده ، ادعاهای مربوط به "کلاهبرداری کنکور" و "سوءاستفاده از حضور" در برنامه WFA خود را مطرح کرد. این ادعاها شامل گزارش بیش از حد ساعت ها یا تغییر در زمان کار کامل شده ، مانند بارگذاری مجدد در پایان یک محله تقویم است - هیچکدام از آنها مربوط به متریک است که عملکرد آن اندازه گیری شده است: تعداد ثبت اختراعات مورد بررسی. با این وجود ، از آن به بعد ، همه سازندگان کارگران USPTO مجبور بودند از ابزارهای سازمانی IT استفاده کنند ، مانند ورود به یک شبکه خصوصی مجازی (VPN) ، داشتن یک نشانگر حضور روشن و استفاده از همان سرویس های پیام رسانی. اما وقتی داده ها را از قبل و بعد از آن مداخله مقایسه کردیم ، دریافتیم که هیچ تاثیری در تولید متوسط ندارد.

نحوه تعیین جبران خسارت برای کارگرانی که از هر مکانی کار می کنند ، یک بحث فعال و جالب است. همانطور که گفته شد ، این یک مزیت است که بتوانیم در حالی که درآمد خود را در یک مکان کم هزینه تر از زندگی خود در یک مکان کم هزینه زندگی می کنیم ، اقامت داشته باشیم. اما این مشروط به عدم تعدیل دستمزد شرکت مطابق با محل زندگی یک کارگر است ، همانطور که در USPTO اتفاق افتاد. مت مولنوگ ، بنیانگذار Automattic (پدر و مادر وردپرس) ، یکی دیگر از شرکت های همه جانبه ، به من گفت که سیاست آن پرداخت همان دستمزدها برای همان نقش ها ، صرف نظر از موقعیت مکانی است. اما Gitlab و سایر شرکت ها با در نظر گرفتن تجربه کارگر ، نوع قرارداد و وظیفه انجام شده ، هزینه های متفاوتی برای جغرافیای مختلف دارند. اگرچه تحقیقات در مورد رویکرد بهینه لازم است ، اما ممکن است شرکت هایی که دستمزد خود را به مکان گره می زنند ، کارگران WFA با کیفیت بالا را به رقبایی که نمی کنند از دست دهند. مسئله مهم دیگر این است که آیا به کارگران WFA به ارز کشوری که سازمان در آن گنجانیده شده است یا محلی محلی پرداخت می کند ، تا حدودی برای اطمینان از دستمزدهای مداوم در مکانها در طول زمان با توجه به نوسانات نرخ ارز.

امنیت و مقررات داده ها.

چندین مدیر به من گفتند که امنیت سایبری منطقه بزرگی از تمرکز برای برنامه ها و سازمان های WFA است."اگر کارگر WFA از صفحه نمایش داده های مشتری عکس بگیرد و آنها را به یک رقیب بفرستد ، چه می شود؟"یکی پرسید. CIO برخی از شرکت ها با سیاست های کار از راه دور گفتند که یکی دیگر از نگرانی های مهم استفاده کارکنان از دستگاه های شخصی و محافظت شده کمتر برای کار در خانه بود.

درست است که شرکت های تمام دارویی برای محافظت از داده های کارمندان ، شرکت ها و مشتری باید سخت تر کار کنند. با انتقال TCS به یک مدل با استفاده از اکثریت ، از "امنیت مبتنی بر پیرامون" (به موجب آن تیم IT سعی می کند هر دستگاه را تأمین کند) به "امنیت مبتنی بر معامله" منتقل شده است (به موجب آن الگوریتم های یادگیری ماشین ، هرگونه فعالیت غیر طبیعی را در مورد هر کارمند تجزیه و تحلیل می کنند. لپ تاپ). Mobsquad زیرساخت های امنیتی مشتری خود را برای کارگران WFA تکرار کرده است ، و کارمندان به دلایل امنیتی روی ابر ، ایمیل و سخت افزار مشتری در دفاتر خود کار می کنند. سازمانهای همه با برد و اکثریت من که من مطالعه کرده ام در حال آزمایش با طیف گسترده ای از راه حل ها برای محافظت از داده های مشتری با استفاده از تجزیه و تحلیل پیش بینی کننده ، تجسم داده ها و دید رایانه هستند.

انتقال به یک سازمان همه جانبه یا اکثریت با استفاده از اکثریت ، گاهی اوقات نیاز به پرش از موانع نظارتی دارد. در شروع بیماری همه گیر ، هنگامی که TCS مجبور شد همه جانبه شود ، مجبور شد با NASSCOM (انجمن ملی شرکت های نرم افزاری و خدمات هند) و مقامات هندی برای تغییر قوانین یک شبه همکاری کند تا کارمندان مرکز تماس بتوانند از خانه کار کنندبشرسایر قوانین باید به گونه ای تغییر شکل دهند تا کارگران TCS بتوانند لپ تاپ و سایر تجهیزات را از دفاتر فیزیکی واقع در "مناطق ویژه اقتصادی" هند بگیرند. Irfhan Rawji ، بنیانگذار و مدیرعامل Mobsquad ، مجبور شد از نزدیک با دولت کانادا همکاری کند تا اطمینان حاصل کند که مهاجران اقتصادی انتخاب شده توسط این شرکت برای انتقال به کانادا می توانند مجوزهای کار تسریع شده خود را دریافت کنند و در الگوی آن ادغام شوند. هر سازمان همه جانبه که در مورد استخدام استعدادها در سطح جهان فکر می کند ، باید قوانین محلی کار را در نظر بگیرد ، زیرا مربوط به استخدام ، جبران خسارت ، حقوق بازنشستگی ، تعطیلات و مرخصی بیمار است.

آیا این برای سازمان شما مناسب است؟

البته ، WFA ممکن است در این زمان برای برخی از سازمان ها ، مانند شرکت های تولید کننده امکان پذیر نباشد - هرچند که می تواند با پیشرفت در چاپ سه بعدی ، اتوماسیون ، دوقلوهای دیجیتال و سایر فناوری ها تغییر کند. با این حال ، با استراتژی مناسب ، فرآیندهای سازمانی ، فناوری ها و - مهمترین - رهبری ، بسیاری از شرکت ها ، تیم ها و کارکردهای بیشتر از آنچه تصور می کرد می تواند همه یا عمدتاً از راه دور باشد. تحقیقات مداوم من با جان بنا و دیوید روات نشان می دهد ، به عنوان مثال ، شرکت های دانش نوپا دانش ، به ویژه در بخش فناوری ، به خوبی موقعیت دارند تا یک مدل WFA را از آغاز خود اتخاذ کنند. از املاک و مستغلات All-Remote استفاده کنید: ما دریافتیم که املاک و مستغلات پایین تر ، ابزار و سایر هزینه های سربار ممکن است به معنای ارزیابی بالاتر برای شرکت باشد اگر و چه زمانی بنیانگذاران آن از راه اندازی خارج شوند.

مطالعات من در مورد USPTO و TCS نشان می دهد که سازمان های بزرگ و بالغ نیز می توانند با موفقیت به یک رژیم ترکیبی یا اکثریت با استفاده از آنها منتقل شوند. سؤال این نیست که آیا کار از هرجای دیگر امکان پذیر است بلکه آنچه برای این امکان وجود دارد لازم است. پاسخ کوتاه: مدیریت. یکی از مدیر میانه های میانه به من گفت: "اگر همه رهبران ارشد از یک دفتر کار می کنند ، کارگران برای رسیدن به زمان چهره به آن مکان کشیده می شوند."اما اگر رهبران از ارتباط همزمان و ناهمزمان ، طوفان مغزی و حل مسئله پشتیبانی کنند. ابتکارات را برای رمزگذاری دانش آنلاین انجام دهید. تشویق جامعه پذیری مجازی ، تیم سازی و مربیگری. سرمایه گذاری و امنیت داده ها را اعمال کنید. همکاری با ذینفعان دولت برای اطمینان از انطباق نظارتی. و با تبدیل شدن به خود کارمندان WFA ، نمونه ای از آنها را نشان می دهد ، سازمان های همه جانبه ممکن است به عنوان آینده کار ظاهر شوند.

سیگنال های تجاری...
ما را در سایت سیگنال های تجاری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محسن رضایی بازدید : 56 تاريخ : دوشنبه 29 اسفند 1401 ساعت: 19:49

ژان فولگر 15+ سال تجربه به عنوان یک نویسنده مالی دارد که املاک و مستغلات ، سرمایه گذاری ، تجارت فعال ، اقتصاد و برنامه ریزی بازنشستگی را پوشش می دهد. او بنیانگذار PowerZone Trading ، شرکتی است که از سال 2004 برنامه های برنامه نویسی ، مشاوره و توسعه استراتژی را برای معامله گران فعال و سرمایه گذاران ارائه داده است.

شارلین راینهارت متخصص حسابداری ، بانکی ، سرمایه گذاری ، املاک و مستغلات و امور مالی شخصی است. او یک CPA ، CFE ، رئیس کمیته مالیاتی فردی جامعه CPA ایلینویز است و به عنوان یکی از 50 زن برتر در حسابداری به عنوان یکی از تمرین های احتمالی شناخته شد. او بنیانگذار زنان ثروت روزانه و نویسنده است.

جارد اکر یک محقق و چکنده است. وی بیش از یک دهه تجربه در بخش های دفاع هسته ای و ملی دارد که مسائل مربوط به سیستم عامل ها را به عنوان بمب افکن های مخفی به پهپادها تغییر می دهد. او دارای A. A. S. در فناوری نگهداری هواپیمایی ، یک کارشناسیدر تاریخ ، و یک کارشناسی ارشددر سیاست و مدیریت محیط زیست.

فکر می کنید به یک نماینده املاک و مستغلات تبدیل شوید؟شما در شرکت خوبی هستید. از اکتبر 2021 ، بیش از 1. 5 میلیون عضو انجمن ملی معاملات ملکی وجود دارد.

غذای اصلی

  • بسته به جایی که زندگی می کنید می توانید در حدود چهار تا شش ماه به یک نماینده املاک و مستغلات تبدیل شوید.
  • مراحل کلی برای به دست آوردن مجوز شامل شرکت در دوره مقدماتی املاک و مستغلات و امتحان صدور مجوز و سپس فعال کردن مجوز شما و پیوستن به کارگزاری است.
  • فقط نمایندگان املاک و مستغلات که عضو انجمن ملی Realtors (NAR) هستند می توانند از عنوان Realtor استفاده کنند و باید در کد دقیق اخلاق NAR مشترک شوند.

چرا به عنوان نماینده املاک و مستغلات تبدیل می شویم؟

کار به عنوان یک نماینده املاک و مستغلات تنوع زیادی را ارائه می دهد. از کار با مشتری های مختلف و بازدید از بسیاری از خانه ها ، شما هر روز همان کار را انجام نمی دهید. شما می توانید رئیس خود باشید و از رضایت از کمک به خریداران و فروشندگان در یکی از مهمترین نقاط عطف زندگی لذت ببرید.

براساس داده های 2021 دفتر آمار آمار آمریكا ، مبلغ متوسط برای یك نماینده املاک و مستغلات در سال حدود 48340 دلار در سال است. کارگزاران املاک و مستغلات با تحصیلات اضافی ، آزمایش و متوسط 62،010 دلار تجربه می کنند. بالاترین 10 ٪ نمایندگان بیش از 102170 دلار درآمد کسب کرده اند.

ورود به میدان آسان است. در مقایسه با سایر مشاغل ، بیشتر آنها که به مدرک دانشگاهی نیاز دارند ، با پتانسیل درآمدی مشابه ، دریافت مجوز املاک و مستغلات شما یک فرایند نسبتاً سریع و مقرون به صرفه است.

6 قدم برای تبدیل شدن به یک نماینده املاک و مستغلات

اگر می خواهید به یک نماینده املاک و مستغلات تبدیل شوید ، به دنبال سرمایه گذاری پیش فرض پول و زمان هستید ، که هر دو بسته به اینکه مجوز خود را دریافت می کنید متفاوت است. اگرچه الزامات خاص با دولت متفاوت است ، اما در اینجا کلی از نحوه تبدیل شدن به یک نماینده املاک و مستغلات وجود دارد.

نیازهای دولت خود را تحقیق کنید

مجوز ملی املاک و مستغلات وجود ندارد ، بنابراین شما باید الزامات مجوز منحصر به فرد ایالت خود را برآورده کنید. در وب سایت دفتر تنظیم مقررات املاک و مستغلات ایالت ، که می توانید با مراجعه به دایرکتوری آژانس تنظیم مقررات مجوز املاک و مستغلات (ARELLO) پیدا کنید ، تحقیق کنید.

هر ایالت نیازهای خاصی برای:

  • سن
  • الزامات آموزش (مانند دیپلم دبیرستان یا GED)
  • دوره های مقدماتی و الزامات پس از مجوز
  • امتحانات و واجد شرایط بودن امتحان
  • روند درخواست و هزینه
  • بررسی های پس زمینه و اثر انگشت
  • آموزش مداوم
  • نحوه دستیابی به سطح بعدی مجوز
  • گزارش تاریخ جنایی

برخی از ایالت ها با سایر کشورها توافق نامه های مجوز متقابل دارند ، این بدان معنی است که می توانید مجوز خود را در یک ایالت دریافت کرده و از آن در دیگری استفاده کنید بدون اینکه نیاز به امتحان مجوز اضافی داشته باشید. به عنوان مثال ، نیویورک با نه ایالت از جمله آرکانزاس ، کلرادو ، کانکتیکات ، جورجیا ، ماساچوست ، می سی سی پی ، اوکلاهما ، پنسیلوانیا و ویرجینیا غربی برخوردار است.

روی بازی کلیک کنید تا همه چیز را در مورد آنچه نمایندگان املاک و مستغلات انجام می دهند بیاموزید

یک دوره مقدماتی را طی کنید

مهم نیست که در کجا زندگی می کنید ، شما باید قبل از نشستن در آزمون مجوز املاک و مستغلات ، یک دوره قبل از مجوز را با هزینه تقریبی 350 دلار از یک مدرسه مجوز املاک و مستغلات معتبر طی کنید.

الزامات دوره براساس حالت متفاوت است. در کالیفرنیا ، متقاضیان باید سه کلاس املاک و مستغلات را در کل 135 ساعت بگذرانند. در نیویورک و جورجیا ، دوره ها 75 ساعت طول می کشد و در فلوریدا ، این دوره تنها 63 ساعت طول می کشد.

بیشتر ایالت ها کلاس های آنلاین ، دوره های حضوری را در مدارس املاک و مستغلات و کلاس های کالج های جامعه ارائه می دهند.

امتحان صدور مجوز را بگیرید

مربی شما باید نحوه برنامه ریزی ، ثبت نام و پرداخت هزینه امتحان صدور مجوز را توضیح دهد. متوسط هزینه آزمون 100 تا 300 دلار است. امتحانات رایانه ای است و از دو بخش تشکیل شده است: بخش ملی در اصول و شیوه های عمومی املاک و مستغلات و یک بخش خاص دولت که قوانین املاک و مستغلات ایالت شما را در بر می گیرد.

امتحانات با فرمت چند گزینه ای هستند و تعداد سؤالات و زمان اختصاص یافته برای امتحان براساس حالت متفاوت است. هر بخش به طور جداگانه به ثمر می رسد ، و برای عبور از هر دو بخش باید یک درجه عبور دریافت کنید. اگر یک یا هر دو بخش را شکست دهید ، فرصتی برای بازپرداخت امتحان خواهید داشت. هر ایالت در مورد تعداد دفعاتی که می توانید امتحان کنید ، قوانین خاص خود را دارد ، چه مدت باید بین امتحانات و مهلت تکمیل هرگونه بازپرداخت صبر کنید.

مجوز نماینده املاک و مستغلات خود را فعال کنید

هنگامی که امتحان را تصویب می کنید ، وقت آن است که یک درخواست و هرگونه اسناد و هزینه های مورد نیاز ، معمولاً 200 تا 400 دلار ، به سازمان تنظیم مقررات املاک و مستغلات خود ارسال کنید.

هنگامی که درخواست شما تأیید شد ، دولت گواهی مجوز املاک و مستغلات شما را برای شما ارسال می کند و نام شما تحت بخش مجوزهای وب سایت خود قابل جستجو خواهد بود. به خاطر داشته باشید که قبل از صدور مجوز توسط اداره املاک و مستغلات ایالت ، اجازه کار به عنوان نماینده املاک و مستغلات را ندارید.

در نظر گرفتن مسکن شدن

بسیاری از افراد از اصطلاحات نماینده املاک و مستغلات و Realtor به طور متناوب استفاده می کنند ، اما این شرایط متفاوت است. اگرچه هر دو برای کمک به خریداران و فروشندگان در طول فرآیند معاملات املاک و مستغلات مجوز دارند ، Realtors اعضای انجمن ملی Realtors (NAR) هستند و در کد دقیق اخلاق آن مشترک هستند.

انجمن ملی Realtors بزرگترین انجمن تجاری در ایالات متحده است و به نمایندگی از 1. 5 میلیون عضو که فروشنده ، کارگزاران ، مدیران املاک ، ارزیابی کننده ، مشاوران و سایر شرکت کنندگان در صنایع املاک و مستغلات مسکونی و تجاری هستند.

اگرچه عضویت با هزینه تقریبی 185 دلار اختیاری است ، اما یک ملک بودن می تواند به عنوان نماینده املاک و مستغلات به اعتبار شما بیفزاید. همچنین به مزایای مختلفی از جمله:

  • ابزارهای تجاری
  • داده ها ، تحقیقات و آمار بازار املاک و مستغلات
  • فرصت های آموزشی
  • برنامه های تخفیف برای کمک به شما در موفقیت در تجارت

Realtors به منابع ملک Realtors (RPR) ، بزرگترین بانک اطلاعاتی آنلاین املاک و مستغلات در ایالات متحده ، که از سوابق عمومی و اطلاعات ارزیابی ساخته شده است ، دسترسی دارند. این شامل اطلاعات مربوط به پهنه بندی ، مجوزها ، داده های وام و وام ، مدارس و یک بانک اطلاعاتی بزرگ از سلب مالکیت است.

به کارگزاری املاک و مستغلات بپیوندید

به عنوان یک نماینده املاک و مستغلات ، شما تحت چتر یک کارگزار نظارتی کار می کنید که از طرف دولت برای نظارت بر معاملات املاک و مستغلات مجوز دارد و مطمئن شوید که از استانداردهای قانونی و اخلاقی لازم پیروی می کنید. به طور کلی ، شما حقوق ساعتی درآمد کسب نمی کنید. در عوض ، کارگزاری احتمالاً درصدی از کمیسیون های جمع آوری شده از معاملات املاک و مستغلات شما را به شما می پردازد.

بسته به ترتیب شما با کارگزاری خود ، ممکن است مجبور شوید هزینه میز ، هزینه های فناوری ، کارت ویزیت ، مواد بازاریابی و سایر هزینه های انجام کار را بپردازید. همچنین هزینه های یک بار و مداوم دیگری مانند تمدید مجوز خود در هر سال ، ادامه تحصیل ، هزینه های قفل و عضویت در لیست خدمات را نیز خواهید داشت. پیوستن به کارگزاری به طور متوسط 25 تا 500 دلار در هر ماه است.

هزینه ها به راحتی می توانند به چند هزار دلار در سال اضافه کنند ، بنابراین مهم است که هنگام تصمیم گیری در مورد شغل در املاک و مستغلات برای شما مناسب باشد.

چگونه می توانم خودم را به عنوان یک نماینده جدید املاک و مستغلات بازاریابی کنم؟

دستیابی به دوستان و خانواده و ایجاد یک شبکه بازاریابی می تواند به شروع کار شما کمک کند. با سازندگان جدید خانه ، سایر مسکن ها و حتی وام دهندگان تماس بگیرید و از رسانه های اجتماعی برای ایجاد مشخصات نماینده خود برای ایجاد اخبار مربوط به حرفه جدید خود استفاده کنید.

متقابل مجوز و تشخیص مجوز چیست؟

تلافی مجوز زمانی اتفاق می افتد که یکی از ایالت ها برای احترام به مجوز رسمی املاک و مستغلات دیگر ، کاهش زمان و تلاش برای انجام یک معامله چند کشور را انتخاب کند. بسیاری از ایالت ها مجوز سایر کشورها ، به ویژه کشورهای همسایه را می پذیرند و انجمن ملی Realtors® دارای ابزار ردیابی "کارگزار و مجوز فروشنده" است.

چه چیزی توسط انجمن ملی آیین نامه های اخلاق لازم است؟

کد اخلاق به سه بخش اصلی تقسیم می شود و دستورالعمل های خاص در مورد "وظایف به مشتریان و مشتریان" ، "وظایف برای عموم" و "وظایف مربوط به Realtors" را تعریف می کند.

خط پایین

دریافت مجوز املاک و مستغلات به زمان و هزینه نیاز دارد ، اما می تواند به تأمین یک شغل پاداش در صنعت املاک و مستغلات کمک کند و یک شغل به عنوان یک نماینده املاک و مستغلات می تواند انعطاف پذیری را فراهم کند.

اگرچه می توانید به صورت پاره وقت به عنوان نماینده املاک و مستغلات کار کنید ، اما بیشتر آنها را به عنوان یک تجارت تمام وقت رفتار می کنند و در طول هفته و آخر هفته در دسترس مشتریان قرار می گیرند.

همچنین ممکن است بخواهید تنوع و گواهینامه های موجود در املاک و مستغلات موجود ، از جمله موارد خاص برای وام ، ارزیابی ، املاک مسکونی ، املاک تجاری و مدیریت املاک را در نظر بگیرید. این تعیین ها می توانند شغلی و بازاریابی شما را به عنوان یک متخصص املاک و مستغلات ارتقا دهند و پتانسیل درآمد شما را افزایش دهند.

سیگنال های تجاری...
ما را در سایت سیگنال های تجاری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محسن رضایی بازدید : 59 تاريخ : دوشنبه 29 اسفند 1401 ساعت: 19:31

برای به دست آوردن امتیاز نسبت به رقبای خود ، به یک دستگاه فروش خوب روغنی نیاز دارید. روش های زیادی برای بازاریابی یک محصول یا خدمات وجود دارد ، اما وقتی کل کارکنان فروش شما در همان صفحه قرار دارند ، می توانید آرامش داشته باشید.

اینجاست که یک استراتژی فرایند فروش مؤثر وارد می شود.

یک فرایند فروش باعث افزایش تبدیل ، تبدیل مشتریان بالقوه بیشتر به معاملات بسته می شود و تضمین می کند که همه تکرارهای شما تجربیات عالی و مداوم را ارائه می دهند - صرف نظر از اینکه با آنها صحبت می کنند.

با کمک این مقاله ، هر آنچه را که باید بدانید برای ایجاد یک فرآیند فروش موفق از ابتدا یاد خواهید گرفت.

روند فروش چیست؟

فرآیند فروش یک طرح برای دستیابی به اهداف فروش است. به عبارت دیگر ، یک فرآیند فروش یک مجموعه مجموعه و تعریف شده از رویه ها است که برای تبدیل یک سرب بالقوه به مشتری باید دنبال شود. این شامل هر مرحله از سفر بالقوه مشتری ، از تماس اولیه با آن نزدیک نهایی است.

چرا باید فرایندی برای چرخه فروش خود داشته باشم؟

براساس تحقیقات بررسی تجارت هاروارد ، یک فرایند فروش به طور مستقیم سود شما را افزایش می دهد. بخشی از دلایلی که این امر بسیار مهم است این است که به عنوان نقشه راه و راهنمای فروشندگان خدمت می کند ، و اطمینان می دهد که آنها مرحله مهمی در رسیدگی به مشتری نمی گذارند. همچنین به همه افراد درگیر می فهمند که چه اقداماتی انجام شده است و چه موارد بعدی است.

استاندارد سازی مراحل فرآیند فروش شما همچنین می تواند نمایندگان فروش با تجربه کمتری را قادر به دستیابی به سرعت در بهترین شیوه ها و یادگیری چه کاری در مراحل مختلف انجام دهد.

یک مکان مناسب برای شروع ، ایجاد تنظیمات در ساختار و عملکرد تیم فروش شما است. به عنوان مثال ، اگر می دانید که هدایت کیفیت منجر به دشواری ترین بخش فرآیند فروش است ، ممکن است زمان تیم بیشتری را به آن مرحله اختصاص دهید.

همچنین ممکن است مناطقی وجود داشته باشد که بسیاری از سخت کوشی های شما به هدر برود. برای به دست آوردن بیشترین استفاده از وقت و هزینه خود ، باید به وضوح درک کنید که روند کار شما چگونه کار می کند و چگونه از فروش شما پشتیبانی می کند.

روند فروش 7 مرحله ای

با استفاده از فرآیند فروش هفت مرحله ای ، می توانید اطمینان حاصل کنید که نمایندگان فروش شما رویه های صحیح را دنبال می کنند. توجه: این مهم است که هر رویه به مخاطب هدف خاص یا مشتری ایده آل خود سفارشی شود تا شما بتوانید به بالاترین نرخ تبدیل ممکن تبدیل شود.

جستجوی و واجد شرایط بودن

در فرآیند فروش B2B ، جستجوی فرایند یافتن تازه و در مراحل اولیه منجر به کار با آن می شود. این یک جنبه اساسی در فروش و بخشی منظم از روزمره روز یا هفتگی برای اکثر نمایندگان فروش است.

در اینجا ، شما مشتری های بالقوه را شناسایی می کنید و ارزیابی می کنید که آیا آنها نیاز به محصول یا خدمات شما دارند و اینکه آیا آنها وسیله مالی برای پرداخت هزینه آن دارند یا خیر. واجد شرایط بودن فرایند تعیین اینکه محصول یا خدمات شما مناسب است یا خیر ، مناسب است.

جستجوی فروش ممکن است شامل تحقیقات در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی مانند LinkedIn یا Quora قبل از برقراری ارتباط با مشتریان بالقوه باشد. همین مورد را می توان برای کنفرانس ها و سایر اجتماعات حرفه ای نیز گفت. در این مرحله عجله نکنید! با صرف وقت تحقیق در مورد پیشروهای شما می توان فروش بیشتری را بسته کرد.

آماده سازی یا پیش رو

شما می خواهید قبل از ارتباط با آنها ، تحقیقاتی در مورد مشتریان بالقوه خود انجام دهید. این مهم است که شما تمام داده های خود را سازماندهی و آماده کنید ، از جمله توضیحات محصول ، قیمت گذاری ، انتخاب پرداخت و نرخ از رقابت خود. از اهمیت یکسان شناخت چشم اندازهای شما به اندازه کافی برای ایجاد روابط معنی دار با آنها است.

73 درصد از فروشندگان که در فرآیند فروش خود از فروش اجتماعی استفاده می کردند ، از همسالان خود فراتر رفتند و به سهمیه های 23 درصد بیشتر رسیدند. فروش اجتماعی تکنیک استفاده از سیستم عامل های رسانه های اجتماعی یک برند برای ارتباط با چشم انداز ، ایجاد رابطه با آنها و درگیر شدن با منجر به آنها است.

در این مرحله ، شما شروع به توسعه ارائه فروش خود کرده و آن را به خواسته های خاص مشتری هدف خود شخصی سازی می کنید. برای تهیه نسخه پشتیبان از هرگونه ادعایی که مطرح می کنید ، آماری را در اختیار خود قرار دهید. شما باید آنچه را که می خواهید در مقابل آینه بگویید ، تمرین کنید و از کسی بخواهید که از شما سؤالات فرضی بپرسد تا پاسخ های خود را آزمایش کند.

رویکرد

این جایی است که نماینده فروش علاقه خود را به دست می آورد و زمینه فروش را پیشنهاد می کند. این همه چیز در مورد یافتن شخص مناسب برای گفتگو و یافتن وسیله ای برای متقاعد کردن آنها است که محصول شما ارزش وقت و هزینه آنها را دارد.

همه چیز در مورد جلوی شخصی است ، خواه با یک نمونه رایگان و چه با پرسیدن سؤالاتی که دانش شما را نشان می دهد. این فقط یک نمایش برای جلب توجه مردم نیست.

در طی این مرحله ، آشنایی با مشتریان خود بسیار مهم است تا بدانید کدام محصول را در مقابل آنها قرار دهید. این یک زمان خارق العاده برای تمرین مهارت های نرم مانند گوش دادن ، همدلی ، یادداشت برداری ، اعتماد به نفس و پیگیری است. بشر

ارائه

هدف شما این است که به طور فعال توضیح دهید که چگونه محصول یا خدمات شما نیازهای چشم انداز شما را برآورده می کند.

هنگامی که به این مرحله در خط لوله فروش رسیدید ، در مورد خواسته های بالقوه مشتری خود و نقاط درد ، درک جدی کسب کرده اید. برای اثبات توانایی محصول یا خدمات خود در رفع آن نیازهای خاص ، ممکن است بخواهید ارائه خود را تنظیم کنید. حتی اگر تغییری در عرشه واقعی ایجاد نکنید ، می خواهید قدم و مکالمه زیر را تنظیم کنید تا مورد استفاده خاص را به نمایش بگذارید.

روشهای مختلفی وجود دارد که می توانید عناصر بصری و دست و پا را در ارائه خود بگنجانید. در این مرحله است که می توانید تمام تحقیقات خود را برای استفاده قرار دهید.

رسیدگی به اعتراضات

در فروش ، رد و اعتراضات امری عادی است. به عنوان یک فروشنده ، وقتی همه چیز طبق برنامه ریزی پیش نمی رود ، نیاز به سرسختی و ظرفیت شدید دارید.

نمایندگان فروش شما در صورت توجه به این نگرانی ها و سؤالات می توانند به مشتریان شما بهتر خدمت کنند. و همیشه آماده شوید. نمایندگان فروش باید تحقیقات کاملی را برای شناسایی و پیش بینی اعتراضات احتمالی در مورد معامله پیشنهادی انجام دهند.

وقتی کسی می گوید تا ماه آینده قادر به خرید نخواهند بود ، ممکن است در صورت تعهد به خرید ، تخفیف به آنها ارائه دهید. همچنین ایده خوبی است که اگر تصمیم می گیرند در مرحله مدیریت اعتراض به فروش نپردازند ، به چشم انداز هزینه های احتمالی یا ضرر و زیان احتمالی یادآوری کنیم.

بسته

در مرحله آخر ، تأیید مشتری را برای ادامه دریافت می کنید. این با یک تأیید کلامی شروع می شود ، اما تا زمان امضاء کاغذی نهایی نمی شود. به طور معمول می توانید برای تأیید مراحل بعدی سؤال کنید ، مانند "آیا شما آن را به صورت مقدماتی یا اقساط پرداخت می کنید؟"یا "آیا این پول نقد یا هزینه خواهد بود؟"

برای تأیید این تأیید مشکل دارید؟در اینجا چند روش برای نزدیک شدن به نزدیک وجود دارد.

  • close با یک جذابیت اضافی: مشوق هایی مانند یک آزمایش رایگان یا تخفیف می تواند به چشم انداز خرید کمک کند.
  • حس فوریت ایجاد کنید: "قیمت بعد از این ماه بالا می رود" یا "ما فقط شش فضای باقی مانده ایم" نمونه هایی از عبارات القا کننده فوریت هستند.
  • شفاف سازی کنید: اگر مشتری بالقوه پس از همه این موارد هنوز مطمئن نیست ، معمولاً بهتر است قبل از تصمیم گیری ، آنچه را که باید بدانند روشن کنید.
  • حفظ مخاطب: پس از بسته بندی فروش ، به هر سؤال در آخرین لحظه پاسخ دهید و مراحل بعدی را تشریح کنید.
  • ارسال یک پیگیری: در صورت ملاقات حضوری، به آنها و دستیار یا مافوقشان ایمیلی ارسال کنید که خلاصه ای از چت و توافق شما باشد.

پیگیری

کار شما با اتمام فروش تمام نمی شود. هم برای کسب و کار تکراری و هم برای توصیه ها، مرحله پیگیری شما را با مشتریانی که بسته اید در تماس نگه می دارد.

اگر روابط خوبی با مشتری داشته باشید، می‌توانید با سهولت بیشتری بفروشید و کسب و کار تکراری کسب کنید. ارتباط با مشتری ضروری است و بسیار کم هزینه تر از دنبال کردن یک سرنخ جدید است.

مشتریان خود را در مورد پیشنهادات جدید مطلع کنید و از نظرات آنها در مورد چگونگی بهبود تجربه آنها درخواست کنید. از درخواست ارجاع نیز نترسید. شما آنها را پس از فروش موفق به دست آورده اید!

چگونه یک فرآیند فروش کارآمد بسازیم

مهم است که این مراحل را دنبال کنید تا یک فرآیند فروش کارآمد ایجاد کنید که به شما کمک می کند به طور مداوم سرنخ های واجد شرایط بیشتری را ببندید.

فرآیند فروش فعلی را تجزیه و تحلیل کنید

به برنامه فروش موجود خود نگاهی بیندازید و ببینید چه چیزی برای شما کار می کند و چه چیزی برای شما کار نمی کند. این ممکن است به ایجاد یک برنامه خاص برای شرکت شما کمک کند. درآمد یک شرکت مستقیماً تحت تأثیر فروش است. در نتیجه، هنگام تدوین یک استراتژی، مراقب باشید که با همه طرف های مربوطه مشورت کنید.

فقط مراقب نماینده فروش خود باشید تا آخرین معاملات را در فرآیند خرید ببندند. آیا وجه مشترکی بین همه آنها وجود داشت؟رایج ترین نقاط تماس چیست؟

در نظر بگیرید که کل فرآیند چقدر طول کشید و اعتراضاتی که مصرف کننده مطرح کرد. هنگامی که ایده ای از جدول زمانی داشتید، می توانید زمینه های ناکارآمدی را شناسایی کنید و استراتژی هایی برای حذف آنها کشف کنید.

سفر خریدار را تنظیم کنید

در بسیاری از موارد، این مهم ترین مرحله ای است که بیشتر سازمان ها نادیده می گیرند. سفر یک خریدار شما را مجبور می کند تا چیزها را از دیدگاه مشتریان خود ببینید. شما باید درک کنید:

  • نحوه تعامل آنها با نمایندگان فروش شما
  • مسائلی که با آن مواجه می شوند
  • چه راه حل هایی نیاز دارند

این به شما کمک می کند تا به هر شخصیت بهتر خدمت کنید. همانطور که مشتریان در سفر خریدار پیشرفت می کنند، هر مرحله را به گونه ای تنظیم کنید که با وضوح بیشتری با نیازهای آنها مطابقت داشته باشد. چرخه مشتری خود را بشکنید تا ببینید کجا شکاف هایی برای پر کردن وجود دارد.

با سناریوهای تعریف شده انگیزه مشتریان بالقوه را بدست آورید

یکی دیگر از مزیت‌های بزرگ تقسیم‌بندی فرآیند خریدار، توانایی دیدن موادی است که مشتری را به مرحله بعدی سوق می‌دهد.

هنگامی که زمان خرید راه حل فرا رسیده است ، در نتیجه حل آن نقاط درد ، سطح اعتماد را ایجاد کرده اید. برای شناسایی نگرانی های مکرر که مشتریان در مراحل مختلف فرآیند فروش دارند ، با نماینده فروش خود کار کنید. سپس ، برای رسیدگی به این مسائل ، محتوا و راه حل هایی را ارائه دهید.

یک فرایند صلاحیت سرب خوب ایجاد کنید

مطمئناً برخی از آنها وجود دارد که اهداف نیستند و بعید است که به جلو حرکت کنند. تیم فروش شما باید بتواند به سرعت این نام ها را از لیست شناسایی و از بین ببرد. با استفاده از CRM یا ابزارهای دیگر ، می توانید جستجو را فقط به چشم اندازهای با کیفیت بالا محدود کنید. سپس ، در مورد این موارد با کیفیت پایین تحقیق کنید تا ببینید چه چیزی آنها را به سمت تجارت شما سوق داده است. چه چیزی می توانید در آنجا تغییر دهید تا با دقت بیشتری به جمعیتی هدف خود ضربه بزنید؟

به طور سیستماتیک تلاش های فروش را اندازه گیری کنید

همیشه جایی برای پیشرفت در روند فروش وجود دارد و ما شرط می بندیم که تیم شما پر از ایده ها و روش هایی برای امتحان کردن باشد. فرایندها را با سیستمی که پیشرفت همه تلاش را دنبال می کند ، بهینه کنید. در هر زمان ممکن ، بخش هایی از روند فروش را خودکار کنید.

برای موفقیت ، برای رسیدن به مخاطبان مورد نظر خود به یک تیم خوب هماهنگ و بازاریابی هدفمند نیاز دارید. شاخص های کلیدی عملکرد (KPI ها) را که با دقت ترین موفقیت برنامه فروش شما را نشان می دهد ، مشخص کنید. تولید سرب ، تبدیل سرب ، نرخ خفگی و درآمد به دست آمده چند نمونه از KPI های احتمالی است. اهداف فروش و بازاریابی شما اهدافی را که برای خودتان تعیین کرده اید ، دیکته می کند.

نحوه فروش بهتر را تغییر دهید

سازگاری بسیار مهم است. رفتار مصرف کننده و روندهای بازار با سرعت کمرنگ تغییر می کند. وقت آن است که روشهای منسوخ را رها کنیم.

تفکر مشتری محور را اتخاذ کرده و به روش های جدید باز است. اگر سیستم های قوی در محل و درک روشنی از اهداف شرکت خود داشته باشید ، تغییر اجتناب ناپذیر است ، اما به راحتی یکپارچه می شوید.

فرآیندهای فروش خود را توسعه داده و مستند کنید تا همه در همان صفحه اطمینان حاصل کنید و به تیم خود کمک کنید تا منجر به افزایش بیشتر شود. این تضمین می کند که هر مشتری یک تجربه برند ثابت (و عالی) کسب کند.

حتی در صورت نداشتن یک فرآیند جامد ، حتی درخشان ترین تیم های فروش می توانند تحت تأثیر قرار بگیرند. از اطلاعات ، ابزارها و تکنیک های مناسب استفاده کنید تا به تیم خود در موفقیت کمک کنید.

سیگنال های تجاری...
ما را در سایت سیگنال های تجاری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محسن رضایی بازدید : 52 تاريخ : دوشنبه 29 اسفند 1401 ساعت: 19:23

امروز ، زیمنس Energy AG شروع به تجارت در بورس اوراق بهادار فرانکفورت کرد. قیمت افتتاح این سهم در 22. 01 یورو نقل شده است که مربوط به سرمایه گذاری در بازار 15،993،460،697. 93 یورو است.

امروز ، زیمنس Energy AG شروع به تجارت در بورس اوراق بهادار فرانکفورت کرد. قیمت افتتاح این سهم در 22. 01 یورو نقل شده است که مربوط به سرمایه گذاری در بازار 15،993،460،697. 93 یورو است.

کریستین بروچ ، مدیر عامل شرکت زیمنس انرژی: "لیست ما نشانگر شروع یک دوره جدید و مهم در تاریخ شرکت است. ما به عنوان یک شرکت مستقل ، اکنون انعطاف پذیری کارآفرینی را داریم که برای کمک به شکل دادن به تحول جهانی بازارهای انرژی در یکما به شیوه ای پایدار و اقتصادی موفق. ما همچنین از مسئولیت این امر آگاه هستیم ، زیرا با لیست ما نه تنها به جامعه متعهد هستیم بلکه به سهامداران خود نیز متعهد هستیم. ما اکنون همه چیز را در قدرت خود انجام می دهیم تا فرصت های ارائه شده توسطتحول جهانی انرژی. 91000 کارمند ما متعهد هستند که به مشتریان ما در تغییر بازار انرژی کمک کنند. "

این لیست پیروی از موفقیت موفقیت آمیز تجارت گاز و برق از زیمنس AG است. زیمنس انرژی با داشتن 91000 کارمند در بیش از 90 کشور ، یک شرکت پیشرو در زمینه فناوری انرژی جهانی است. Siemens Energy با داشتن مشاغل خدمات و سهم 67 درصدی خود در انرژی تجدید پذیر Gamesa Gamesa ، تقریباً در کل زنجیره ارزش انرژی کار می کند. تخمین زده می شود یک ششم از تولید برق جهان در حال حاضر مبتنی بر فن آوری های انرژی زیمنس است. بزرگترین سهامدار زیمنس AG با سهم 35. 1 درصد است.

ماریا فرارو ، مدیر ارشد مالی زیمنس انرژی: "زیمنس انرژی تمام مواد لازم را برای شروع خوب در بورس سهام دارد: ما بسیار تأمین مالی شده ایم و یک داستان عدالت قانع کننده داریم. ماموریت ما حمایت از مشتریان خود در تحول استاز بازارهای جهانی انرژی و در عین حال برای افزایش ارزش سهامدار. این همچنین شامل یک سیاست سود سهام محکم است. ما قصد داریم هر سال بین 40 تا 60 درصد از درآمد خالص تلفیقی را پرداخت کنیم.

سهام انرژی زیمنس در بازار تنظیم شده (استاندارد اصلی) بورس فرانکفورت تحت نماد Enr معامله می شود. شماره شناسایی بین المللی اوراق بهادار (ISIN) DE000ENER6Y0 ، شماره شناسایی اوراق بهادار آلمان ENER6Y است.

برای این بیانیه مطبوعاتی

لینک

ما را در توییتر دنبال کنید

زیمنس انرژی یکی از شرکتهای پیشرو در زمینه فناوری انرژی در جهان است. این شرکت با مشتریان و شرکای خود در زمینه سیستم های انرژی برای آینده همکاری می کند ، بنابراین از انتقال به دنیای پایدارتر حمایت می کند. زیمنس انرژی با داشتن نمونه کارها از محصولات ، راه حل ها و خدمات ، تقریباً کل زنجیره ارزش انرژی را پوشش می دهد - از تولید برق و انتقال به ذخیره سازی. این نمونه کارها شامل فناوری انرژی معمولی و تجدید پذیر مانند توربین های گاز و بخار ، نیروگاه های ترکیبی است که با هیدروژن و ژنراتورهای برق و ترانسفورماتور کار می کنند. بیش از 50 درصد از نمونه کارها در حال حاضر دکربنیزه شده است. سهام اکثریت در شرکت ذکر شده Siemens Gamesa Energy Energy (SGRE) انرژی زیمنس را به عنوان یک رهبر بازار جهانی برای انرژی های تجدید پذیر تبدیل می کند. تخمین زده می شود یک ششم از برق تولید شده در سراسر جهان مبتنی بر فناوری های انرژی زیمنس است. انرژی زیمنس در بیش از 90 کشور جهان 91000 نفر را در سراسر جهان استخدام می کند و در سال مالی 2019 حدود 29 میلیارد یورو درآمد کسب کرده است. www. siemens-energy. com

این ارتباطات و اطلاعات موجود در آن فقط برای اهداف اطلاعاتی است و دفترچه یا پیشنهادی برای فروش یا درخواست پیشنهادی برای خرید یا اشتراک برای هرگونه اوراق بهادار AG یا Energy Energy AG را تشکیل نمی دهد. این ارتباطات به هر شخص یا نهادی که یک شهروند یا مقیم باشد یا در هر محلی ، ایالت ، کشور یا حوزه قضایی قرار دارد ، در نظر گرفته نشده است یا در نظر گرفته نشده است که در آن توزیع ، انتشار ، در دسترس بودن یا استفاده خلاف آن باشد. به قانون یا تنظیم چنین حوزه قضایی یا نیاز به ثبت نام یا مجوز در چنین حوزه قضایی. هرگونه عدم رعایت این محدودیت ها ممکن است نقض قوانین سایر حوزه های قضایی باشد. هر اوراق بهادار که در رابطه با این معامله توزیع می شود ، طبق قانون اوراق بهادار ایالات متحده در سال 1933 (اصلاح شده) یا قوانین هر ایالت ایالات متحده آمریکا ثبت نشده است و یا نه Siemens AG و نه زیمنس Energy AG قصد ثبت نام اوراق بهادار را ندارندبه اینجا در ایالات متحده اشاره شده است

This communication is directed only at persons in the United Kingdom ( "U.K." ) in circumstances where section 21(1) of the Financial Services and Markets Act 2000 does not apply. This communication and the information contained therein does not constitute an offer document or an offer of securities to the public in the U.K. to which section 85 of the Financial Services and Markets Act 2000 of the U.K. applies and is not, and should not be considered as, a recommendation that any person should subscribe for or purchase any securities. This communication and the information contained therein is being communicated only to (i) persons who are outside the U.K.; (ii) persons who have professional experience in matters relating to investments falling within article 19(5) of the Financial Services and Markets Act 2000 (Financial Promotion) Order 2005 (as amended) (the >"سفارش") یا (iii) اشخاص در محدوده ماده 43 سفارش یا (IV) شرکتهای با ارزش خالص بالا ، انجمن های غیر هماهنگ و سایر نهادهایی که در ماده 49 (2) (الف) تا (د) سفارش قرار می گیرند(همه این افراد در کنار هم به عنوان "افراد مرتبط" یاد می شوند). هرگونه فعالیت سرمایه گذاری یا سرمایه گذاری که این ارتباطات و اطلاعات موجود در آن مربوط به آن باشد ، فقط در دسترس است و فقط با افراد ذیربط درگیر خواهد شد و هر شخصی که شخص مرتبط نباشد نباید به این ارتباطات یا هر یک از آن اعتماد کند یا تکیه کندفهرست. این ارتباطات و اطلاعات موجود در آن نباید به طور کامل یا جزئی به شخص دیگری بدون رضایت قبلی زیمنس AG یا زیمنس انرژی ، به طور کامل یا جزئی در دسترس باشد.

این ارتباط حاوی اظهارات آینده نگر است. این بیانیه ها بر اساس دیدگاه ها ، انتظارات ، فرضیات و اطلاعات مربوط به مدیریت زیمنس AG و زیمنس Energy AG ساخته شده است. اظهارات آینده نگر شامل خطرات و عدم قطعیت های شناخته شده و ناشناخته است و بنابراین نباید به عنوان ضمانت نتایج آینده ، عملکرد و وقایع تفسیر شود. نتایج واقعی ، عملکرد یا وقایع ممکن است از نظر مادی با مواردی که در چنین اظهاراتی شرح داده شده است به دلیل تغییر در محیط عمومی اقتصادی و رقابتی ، خطرات مرتبط با بازارهای سرمایه ، نوسانات نرخ ارز ، تغییر در قوانین و مقررات بین المللی و ملی متفاوت باشد.، به ویژه با توجه به قوانین و مقررات مالیاتی ، تأثیر بر انرژی زیمنس و سایر عوامل. زیمنس AG یا زیمنس Energy AG هیچ تعهدی برای به روزرسانی هرگونه بیانیه آینده نگر انجام نمی دهد.

سیگنال های تجاری...
ما را در سایت سیگنال های تجاری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محسن رضایی بازدید : 69 تاريخ : دوشنبه 29 اسفند 1401 ساعت: 19:06